![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wat ik vooral denk dat is dat het hier over cultureel fascisme gaat. Cultureel fascisme is een cultuur die geen andersdenkenden en of mensen met een andere cultuur verdraagt. Iedereen moet gewoon hetzelfde zijn. Dus fundamentalistische moslims zijn culturele fascisten en Vb ers zijn dat heel vaak ook. Of viel het soms nog niemand op hoe goed Jan van den berghe (VB) hier bvb overeen komt met Raven (AEL ). Jullie zijn gewoon één cultureel fascistische onverdraagzame kleinburgerlijke pot nat.
In feite ben je tegen de moslimfundamentalisten maar je neemt gewoon hun fundamentalisme ( cultureel fascisme ) over - in feite zijn jullie dus hun bekeerlingen. Het was op die manier dat nostradamus jullie waarschuwde om niet de verderfelijke ( cultureel fascistische ) leer der mohamedanen over te nemen. Maar noch hebben jullie het natuurlijk niet begrepen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2006 om 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
inchallah
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() in feite is mijn visie over de westerse cultuur dubbel
daar waar de westerse cultuur een zuiver materialistische cultuur is die eenzijdig patriarchaal gefikseerd is vind ik de westerse cultuur een achterlijke cultuur. Een cultuur die best wel wat invloed van andere oosterse en zuiderse minder materialistische culturen kan gebruiken. daar waar de westerse cultuur echter humanistisch en liberaal is is ze echter superieur aan alle anderen en hoop ik dat ze alle anderen zal beinvloeden tot vrijheid van denken en spreken en cultuur en vooral inzake menselijkheid. behoudt dus het goede uit uw eigen cultuur ( de mensenrechten ) en verwerp het slechte ( het materialiisme ) ervan.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2006 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Hitler en mislukte profeet Mohammed (oorlog zij met hem) gaan hand in hand. De vergelijking is correct. Spijtig genoeg nemen velen crimineel mo als voorbeeld om na te volgen. Men kan dit wereldwijd merken.
![]() |
#66 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
aanbidden is trouwens iets voor de zwakken
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() en daarom zit jij zeker in het vrije Westen, omdat het licht in het oosten is gedoofd
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementslid
|
![]() 8) Idd klopt als een bus. Dus om zelfde reden de koran ook verbieden. Die is trouwens nog erger dan hitlers boekje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() Nee, persoonlijk denk ik dat deze topic eerder een dilemma voor links is. Deze strelen maar al te graag moslimnieuwkomers over het bolletje, terwijl ze op Hitler kankeren. Nu blijken Hitler en die moslimmetjes misschien wel eens beste maatjes te zijn. Oei oei, wat doen we nu? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoals steeds rationeel blijven denken en weigeren jan en alleman over dezelfde kam te scheren.
![]()
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 7 mei 2006 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hier is zelfs een filmpje met beeldmateriaal waar Hitler Amin Al-Husseini ontmoet plus meer
http://littlegreenfootballs.com/weblog/?entry=22137_Hitler_the_Mufti_of_Jerusalem_and_Isl amic_Fascism&only Laatst gewijzigd door Morghodius : 18 augustus 2006 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() zij zouden dat heel graag willen, maar spijtig genoeg,.. wacht maar .. mischien in de toekomst .. Bush geore een nieuwe profeet van islam, hij heeft verschillende keer de koning van S.Arabië ontmoet ..!!! ![]()
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 19 augustus 2006 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
wil da zeggen dat hij moslims is of wa? ![]()
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Laatst gewijzigd door nubian : 24 augustus 2006 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() De nieuwe messias voor de christenen: HITLER
![]() ![]() ![]() tja... Laatst gewijzigd door KrisKras : 24 augustus 2006 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |