![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Burger
|
![]() Citaat:
kort, inderdaad, het is extreem rechts tegen extreem links geworden, met 1 fundamenteel verschil natuurlijk, dat extreem rechts geen enkele wet of bepalende beslissing heeft genomen en dus niet verantwoordelijk is voor de huidige situatie, doch dit terzijde (daar het probleem vanuit links natuurlijk is, dat ze het probleem in de huiodige situatie niet erkennen) we zijn het evenwicht kwijt, zoveel is zeker, daar is de vreemdelingen problematiek geen oorzaak van, doch een gevolg de vraag is dus hoe we dat evenwicht kunnen herstellen ... geloof !!! we hebben een nieuw geloof nodig, de doorsnee welopgevoede mens met een sterk wetenschappelijke opleiding kan zich niet meer vinden in het godsbeeld, vandaar dat we een nieuw wereld beeld nodig hebben we maken met ons allen deel uit van 1 en hetzelfde levend wezen !!! dat heb ik niet zelf bedacht, maar ik heb het ergens online gevonden en het heeft me geloof gegeven, voor mij werkt het als je uw gedachten zuiverd en de maatschappij analyseerd met deze gedachten voor ogen komen de antwoorden veel sneller uiteraard zijn dan heel wat antwoorden dicht in de lijn van het VB, niet verwonderlijk, ze maken ook deel uit van ons levend organisme het VB is opgekomen door de noodzaak van onze samenleving om dat evenwicht te bewaren, helaas door de extreem linkse houding, zijn ze dus als tegenwicht extreem rechts en maken ze door hun houding de problemen die ze terecht aankaarten zelf onbespreekbaar dus, nog geen echte oplossing ... wat dan ? niets ! het is te laat, het gaat uit de hand lopen en binnen 30-40 jaar gaan we hier in het westen eindelijk beseffen, dat we pas na WOII het gevaar van extreem rechts heb leren (h)erkennen, en dus pas na WOIII het gevaar van extreem links ! ik zal dan nog eens over het levend organisme beginnen, misschien dat we op z'n minst WOIV kunnen voorkomen succes ermee ![]() "if you're not a part of the solution, you're a part of the problem !" |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() jawel, er is een heel grote probleem ...
een minderjarige brusselaar Joe is vermoord om zijn mp3 door een pool .. Mohammed Achrak is vermoord door een Belg .. Criminelen (leerlingen van Dutroux) die minderjarigen mishandelen zijn er massaal aanwezig ... racisme tegen de moslims wordt nog altijd erger en erger (de laatste gebeurtenissen is een voorbeeld) .. een belg heeft zijn ex-vriend en haar nieuw vriend een paar dagen geleden in Hemeksem neergeschoten .. Twaalfjarig meisje ontsnapt aan ontvoering in Châtelineau.. bloed van homo's niet welkom, mannen die na 1977 seks hebben met andere man -zelfs al was het maar een 'puberaal experiment'- mogen nog steeds geen bloed geven in ons land. Het risiko op hiv en aids zou te hoog liggen ... ![]() ![]() jawel, er is een heel grote probleem (problemen) ![]() |
![]() |