![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als je als Vlaming wetten wil , die een immigratie stop wil opleggen, ondermijn je zogezegd de toekomst van onze sociale zekerheid... Als je als Vlaming wetten wil , die de herverdeling van de belastinggelden wil droogleggen naar bevolkingsgroepen die niet hebben bijgedragen, dan ben je een asociaal, verzuurd persoon. Als je als Vlaming bij wet wil vastleggen, dat men over vastgoed enkel kan beschikken mits 51% Vlaams aandeel, ondermijn je de economie. Als je als Vlaming de bovenstaande boodschappen van 'oppassen' wil rondbazuinen, dan ben je een islamofoob. Je voelt dat het in de foute richting gaat, je ziet het dat het in de foute richting gaat, je wil (af)reageren, maar de politieke correcten proberen de bevolking die dit aanvoelen en inzien hun rechten af te pakken. Onder het mom van een instantie (het CGKR) mag men niet meer zeggen wat men denkt. Door het droogleggen van geld, het opzetten van een artificieel ondemocratisch systeem (het cordon sanitaire) en door het wettelijk aanvechten van het gedachtengoed zonder rekening te houden met de scheiding van politiek en rechtsstaat van een politieke partij die de mening deelt van menig Vlamingen , probeert men deze bevolkingsgroep monddood te maken. De stem van 25% van de kiesgerechtigden wordt weggemoffeld, in de hoop dat deze groep zal kleiner worden door behulp van demonisering via alle mogelijke media kanalen. Doch stel ik vast dat deze groep alsmaar groter en groter wordt. Het is onze taak, de boodschap over te brengen aan deze mensen die nog verblind worden door de brainwashing van de politieke correcten. Al die mensen die denken en zeggen dat het VB een racistische partij is, zeg ik hetvolgende. 30 jaar geleden, was het de CVP die de klak zwaaide. Ze volgden de gedachtegang van de meerderheid van de bevolking. Door het vasthouden aan dit cordon, samen met politieke partners die een totaal andere doelstellingen nastreven moet ik vaststellen dat het Vlaams Belang van vandaag, praktisch dezelfde agenda punten hebben als het toenmalige CVP. Was het vroeger zo'n schande om te stemmen op de CVP? Wel, dan is het vandaag de dag totaal geen schande om te stemmen voor het VB. Laatst gewijzigd door oz457 : 10 juni 2006 om 07:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kwestie van gezond verstand natuurlijk...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 10 juni 2006 om 08:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tuesday, June 06, 2006 Vlaanderen is...weldra.....niet meer!! [IMG]http://www.**********/media/introductie/verbod.jpg[/IMG] Gegroet en vrede zij met onze stichtende voorbeelden Zarqawi en Binladen. Want het is in hun daden en woorden dat deze wereld wordt verlicht. In het aanschijn van hun verzetsdaden wordt menig moslim bewust gemaakt van de dreiging die ons boven het hoofd hangt. Als het zwaard van Damokles hangt ons het spook van de assimilatie boven het hoofd. Vlaanderen zal niet ophouden om in de lijn van haar racistsiche inborst moslims terecht te wijzen. Vlaanderen kan, als gevolg van haar eigen minderwaardigheidscomplex, niet leven met een andere identiteit. Vlaanderen wil moslims démoslimiseren en vervlaamsen. Vlaanderen ijvert ervoor dat Mohammed geen Arabisch meer spreekt maar enkel nederlans en dan liefst nog een dialect. Vlaanderen beoogt een zielige Mohammed die de racismekanker interioriseert door met zijn eigen afkomst de spot te drijven. Vlaanderen wil dat Fatima de straat opgaat en haar eer te grabbel gooit door menig Vlaamse pik in haar baarmoeder te verwelkomen. Op die manier verwordt tot een Vlaamse wandelende pispot. Als trotse Arabische Riffijnen zullen wij echter strijden voor de eer van onze zusters tot we erbij neervallen. Nooit zullen wij, bij leven, deze schande aanzien. We zien ons dan ook genoopt om de strijd op te voeren. Vlaanderen wordt, zoals eerder vermeld, een Arabische provincie. We dopen haar met de naam: El-falandria en haar inwoners El-falandrijoen ar-racistoen. De nood is groot want zelfs het centrum van Jozef, onze sponsor, krijgt zijn booschap niet kwijt. Gekluisterd door racistsiche Vlaanderen treed Jozef in de voetsporen van pater Leman: met lede ogen de diagnose van de racismekanker vaststellen om vervolgens te klagen en te huilen. We zullen politici voor de Islamitische vierschaar brengen waar Imams en geleerden middels de heilige sharia een rechtvaardig vonnis zullen uitspreken. De Vlaamse geschiedenis zal hiermee een nieuw hoofdstuk in haar bestaan binnentreden. Een hoofdstuk van zuivering en purificatie. Maar ook een hoofdstuk van vrede, verlichting en rechtvaardigheid. Inderdaad, de echte verlichting moet hier nog gebeuren. Geen Marokkaan zal nog gestigmatiseerd worden op de scholen. Geen leraar zal de Ramadan nog durven contesteren tegenover een 8-jarige leerling. Geen café of discotheek zal allochtonen nog durven weigeren. De pot gel, het spannende t-shirtje en de vergezelde Vlaamse sloerie zijn geen noodzakelijke voorwaarde meer om ergens binnen te komen. Vlamingen die worden betrapt op het weigeren zullen de sharia leren kennen. Geen meisje met hoofddoek zal nog nagewezen worden of beschimpt worden. Hierover zal de religieuze politie waken. Geen allochtoon zal het nog moeilijk hebben op de arbeidsvloer. Vlamingen worden veroordeeld tot een glazen plafond. Zij kunnen en mogen enkel de laaggeschoolde jobs uitvoeren. Hiervoor wordt een fatwa uitgesproken. Maar vooreerst zal de verlichting moeten ongezet worden met .de slachting van de Vlaamse leeuw op ceremoniele islamietische manier . Allahoe Akbar!!! ![]() ![]() Allah 0,0Bar ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
will be made not by individual human wisdom but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek) Laatst gewijzigd door Phrea|K : 10 juni 2006 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Weet niet.
Vraag het eens aan je Vlaemsche Bloedbroeder Kingtiger die geen problemen heeft om niet-Vlaemschen te markeren door een gekleurde lap stof. Je kunt ook natuurlijk bij jezelf te rade gaan, gezien je zelfs al meerdere malen je bewondering voor een zekere AH hebt uitgesproken. Wat de door jou voorgestelde oprichting van gewapende skinheadmilities betreft, misschien is je bloedbroeder wel geinteresseerd? Stuur hem eens een pb'tje..
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch een beetje opletten Esperanza. De grote uitvinder van het 'gemarkeerde kledingstuk' was weldegelijk Mohammed. Het is daar waar AH zijn mosterd heeft gehaald.
Joden en christenen waren verplicht om hun dhimmi-status duidelijk zichtbaar te maken door middel van een kenteken op hun kleding. Het is maar dat ge het weet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Dat is ook geen respect hebben voor migranten, want zij worden door onze anti-racismewet, zoals hij nu getypeerd is, aanzien als een hulploos wezen dat beschermd moet worden en niet als een volwaardige volwassene met een eigen mening. En ja, jij kan multicul staan verdedigen, als je er niet tussen leeft, kan je de problemen die het met zich meebrengt niet begrijpen. Hier in Antwerpen Noord vraag ik me geregeld af in welk land ik vertoef. De multicul heeft hier al vreemde proporties aangenomen. Zo erg zelfs, dat vele migranten die hier wonen, zich er ook al aan beginnen ergeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Daarbij stel ik nergens voor om gewapende skinheadmilities op te richten. Ik wijs er alleen maar op dat in landen als Rusland, het politieke wanbeleid er al wel toe geleid heeft. En bewondering van AH? Ik stel alleen vast dat zijn systeem goede elementen bevatte, maar dat hij op sommige punten de bal compleet mis sloeg. Is het omdat een ideologie op papier leuk lijkt, maar in praktijk tot massamoord leidt, dat we heel die ideologie met de grond gelijk moeten maken? Dan kunnen we ook communistische partijen verbieden. Hoeveel bloed heeft dit gedachtengoed doen vloeien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is het typerend voor een Bredenaar dat hij zich onmogelijk kan inbeelden dat er buiten Bredene nog een wereld bestaat waar men misschien weldegelijk de gevolgen van de multikulproblematiek dagelijks aan den lijve ondervindt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=51241 http://forum.politics.be/showthread.php?t=51568 ausradieren uit de Partij van de Vlaming maar.
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
En van Blut-und-Boden-theorieën ken ik niets af. Kan u even zo vriendelijk zijn me deze eens uit te leggen, AUB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() de twee stellingen van Lenco zijn de beste samenvatting van de Blut-und-Boden-theorie.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 11 juni 2006 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens da knuffelen... zeg maar tegen uw meester dat zoiets niet kan. Citaat:
Het is niet omdat gij veel moeite moet doen om de voordelen te zien dat dat voor iedereen zo is. Trouwens het gaat uiteindelijk niet over de aanvaarding van multiculturalisme, het gaat erover hoe ermee om te gaan. Multiculturalisme (meerdere cultureke entiteiten binnen één gemeenschap) is immers een feit en zal door de globalisering alleen maar toenemen. Als iedereen dat al eens zou aanvaarden kunnen we ons concentreren op hoe we heir mee moeten omgaan. Conflict en strijd zijn mischien ook een manier om er mee om te geen, deze zal echter geen duurzame oplossing brengen. Nogmaals pluralisme is de enige manier voor vreedzame coexistenitie (op voet van gelijkheid). Ik maak mij trouqwens geen illusies, dat pluralisme zal niet enkel rust en vrede zijn. Conflict zal hiet nooit verdwijnen, er zulen af en toe wel botsingne zijn tussen de verschillende levensvisies. Maar zolang de regeles gelden van een plurale liberale democratie zal men in staat zijn deze op te lossen. Extreme elementen( van beide zijden) zetten deze plurale liberale democratie echter op de helling. M.a.w. ge zijt het voor de rest vans ons aan het verkloten. Citaat:
Ofwel hebt ge pluralisme ofwel niet. Multiculturalisme (meerdere cultureke entiteiten binnen één gemeenschap) is een feit en zal door de globalisering alleen maar toenemen. Als iedereen dat al eens zou aanvaarden kunnen we ons concentreren op hoe we heir mee moeten omgaan. Conflict en strijd zijn mischien ook een manier om er mee om te geen, deze zal echter geen duurzame oplossing brengen. Nogmaals pluralisme is de enige manier voor vreedzame coexistenitie (op voet van gelijkheid). Trouwens ik weet niet of ge het gemerkt hebt maar deze site is niet bepaald een vertegenwoordiging van Vlaanderen. Hier lopen nogal veel extremen rond, jij incluus. Ik terke m.a.w. geen conlusies die andere postings. Laatst gewijzigd door Fonske : 12 juni 2006 om 20:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En nee, ik zie geen voordeel in het samenleven van verschillende culturen, die zich enkel aan elkaars waarden en normen gaan ergeren. Het is niet omdat jij die andere aanvaart, dat hij jou ook aanvaart. Denk jij nu echt dat bv moslims positief staan tegenover ons. Dan zou je beter eens wat andere linkjes dan enkel die multicul rommel bekijken. Elke medaille heeft zijn keerzijde en ik wijs enkel op de pijnlijke kant, die de media voor ons verborgen wil houden. " Citaat:
Ik ben niet tegen globale samenwerking van mensen en volkeren, vooral niet op economisch vlak. Daar kan iedereen beter van worden, maar dat betekent nog niet dat elke streek zijn culturele waarden en normen moet aanpassen. Zo krijgen we geen pluralisme meer, maar hakken we alles fijn in een mixer. We krijgen een eenheidspap, waarin niets meer van de eigenheid van een volk overblijft. Als je dat wil ... verdedig je geen pluralisme. Citaat:
Voor individuen als jij zouden ze inderdaad een lapje grond moeten maken, waar we alles bij elkaar kunnen kappen. Dan kan de rest rustig zijn cultuur en eigenheid blijven houden. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Ik heb geciteerd uit twee verschillende avatars.
Ofwel weet jij zelf neit wat je schrijft ofwel gebruik je twee avatars. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |