![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niet de gewoonte de moderatie op iets aan te vallen maar het verschil dat gemaakt werd tussen de plaatsing van de ene moord en de andere viel ook mij op. Met de vorige hebben jullie ook veel langer gewacht om een aparte katern te voorzien.
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de vorige moordzaak zette men dat meer naar beneden, daar kwam bakken kritiek op, nu zet men het bovenaan en is het wéér niet goed? Zo blijven we hier bezig... ![]()
pri alies opinioj, nepre legu! Laatst gewijzigd door Pelgrim : 13 mei 2006 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat je hiermee een beetje meer zicht hebt op ons beslissingsproces voor het aanmaken van de actuele subfora. mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Administrator
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Geweld oproepen tegen dieren...mag dat? Als ik nu bijvoorbeeld schrijf: weg met de Waalse varkens...eh....ben ik dan fout?
|
![]() |
![]() |
#66 |
Burger
|
![]() Ik denk dat zulks een gezegde nogal subjectief kan geïnterpreteerd worden. Of het echt fout is, daar kan ik geen uitspraak over doen (zou je eigenlijk aan een rechter moeten vragen) maar het beste lijkt me toch wel beter op veilig spelen en zoiets niet direct in uw berichten op te nemen.
|
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't Is hier mss niet de geschikte plaats ervoor, maar ik zou graag willen weten hoe dat ik een bericht kan citeren met ... een citaat daarin?
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U had graag nested quotes geplaatst. Werkwijze: Plaats de tekst die u in de quote wil quoten (evt. via copy-paste) Selecteer die tekst. Klik op het quote-symbool: ![]() Plaats eventueel een naam in de nieuwe nested quote als volgt: [quote=naam] U kan ook zelf de quotes aangeven. syntaxis (vervang quot door quote): [quot][quot]1e tekst[/quot]2e tekst[/quot] Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 10 juni 2006 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die mogelijkheid ging vroeger vanzelf, maar ze is geloof ik uitgeschakeld om te voorkomen dat er zevenentwintig quotes in elkaar zouden gaan zitten, die elke keer mee worden gekopieerd.
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]()
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest Laatst gewijzigd door 1handclapping : 11 juni 2006 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() In een subforum kun je de topics ordenen volgens auteur, titel, vaakst bekeken en... 'score'. Waar komen die scores vandaan?
|
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kloeg onlangs (via het gevarendriehoekje) de irrelevantie aan van een posting bij 'vreemdelingenbeleid en integratie'. Daar werd geen gevolg aan gegeven. Waarom niet?
|
![]() |
![]() |
#73 |
Staatssecretaris
|
![]() De openingspost van die thread was een c/p van een nieuwsbericht. Threads die op zulke wijze beginnen worden vaak gesloten omdat ze meestal geen aanzet zijn tot discussie en het forum geen nieuwssite is. Echter, op het moment dat ik uw melding zag was er in die thread toch een discussie gestart en was er geen reden meer om deze te sluiten.
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Kan dat niet overgelaten worden aan de forumgemeenschap door er al of niet op te reageren?
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hoe relevanter de berichten, hoe liever de moderatie het heeft. Toch willen we ons qua oordeelsvermogen inzake relevantie niet verheffen boven de forumdeelnemers. We wensen daarom onze normen van relevantie niet op te leggen of af te dwingen via knipwerk op inhoudelijk vlak. Bovendien zijn we van mening dat de forumdeelnemers zelf voldoende wijsheid bezitten om postings die in hun ogen irrelevant zijn, links te laten liggen, en niet te vereren met aandacht onder de vorm van reactie. Hoewel iedereen in dat laatste natuurlijk ook totaal vrij gelaten wordt Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik onthoud hieruit dat ik op politics.be om het even wat (uitgezonderd wat strijdig met de wet) om het even waar kwijt kan. Bijkomende vraag: wat jullie doen, verdient dat dan nog de benaming "modereren"? Laatst gewijzigd door drosophila : 16 juni 2006 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je nu niet een beetje fel aan het overdrijven? Het is niet omdat jij het niet eens bent met iets, dat andere mensen daar geen discussie over kunnen voeren.
|
![]() |
![]() |
#79 | ||
Parlementslid
|
![]() Geachte,
Citaat:
We vragen bijkomend om zoveel mogelijk de correcte subfora te gebruiken. Zelfs wanneer u een politiek minder relevant item wil plaatsen, kan u uitwijken naar de Koetjes & Kalfjes-katern. Als u iets opmerkt dat werkelijk totaal niet in de correcte categorie geplaatst werd, mag u het uiteraard melden. Zonodig wordt het bewuste item verplaatst. Citaat:
Ideaal ware natuurlijk een forum waar geen ingreep noodzakelijk is, wegens het ontbreken van wettelijke beperkingen, wegens tolerantie ten opzichte van mekaars mening, en wegens het spontaan hanteren van een minimum aan goede manieren door alle deelnemers. Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 17 juni 2006 om 15:52. |
||
![]() |
![]() |
#80 |
Staatssecretaris
|
![]() Kan je zien op welke antwoorden je nu net die waarschuwing gekregen hebt?
|
![]() |