![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() awel, diene zwarte heeft nog veel geluk gehad dat hij met een blikken autootje rijdt, als hij met een zware mercedes had gereden, en zijn deur was dichtgeslagen met zijn been er nog tussen, dan had zijn been waarschijnlijk nog in het tankstation gelegen.
Ik kan me nu wel voorstellen dat als er een file staat, je nu niet moet beginnen om op je dooie gemakjes je venstertje te wassen, je kunt ook enkele meters verder rijden en het daar doen. Hij mag dan wel misschien serieues op de zenuwen gewerkt hebben, het is nog altijd geen reden om hem in elkaar te slaan. Waarom ze die gast die geslagen heeft zomaar laten lopen, da snap ik toch niet. Kunnen ze die niet onmiddelijk bestraffen, de feiten zijn gekend en staan op video, zo moeilijk kan da toch niet zijn. Of wel soms? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() je nu niet moet beginnen om op je dooie gemakjes je venstertje te wassen, je kunt ook enkele meters verder rijden en het daar doen. Hij mag dan wel misschien serieues op de zenuwen gewerkt hebben, het is nog altijd geen reden om hem in elkaar te slaan.
---------------------------------------------- Hij zal in de toekomst zeker zijn ruitjes niet meer wassen in een druk tankstation. Het juiste verhaal ken ik natuurlijk ook niet. Maar het is waarschijnlijk begonnen door een opmerking van de getergde, waarbij de zwarte goede man van repliek heeft gegeven. Hoe? Op welke wijze? Sommige mensen zoeken het, en gaan dan achteraf janken als ze een verkeerde tegenkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
maar 1) wie weet heeft die nog niet veel getankt hier...wie weet moeten ze de Belgische tankprocedure en grbruiken dan maar in 't inburgeringsexamen proppen ![]() 2) stond daar geen emmertje met aftrekker speciaal voorzien ? ![]() of ben ik mis ? Citaat:
'k ben es gaan zoeken maar 'k heb niets gevonden in die zin artikel 398 zou dat zijn ... waar men blijkbaar de laatste jaren wat aan gaan sleutelen is Laatst gewijzigd door praha : 3 mei 2006 om 12:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() .. stond daar geen emmertje met aftrekker speciaal voorzien ?
---------------------------------------------- Neen, niet voorzien om mensen te gaan tergen. Om in die omstandigheden te gaan ruitekuisen moet je een stuk verdriet zijn. Dat denk ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wss heeft de druk die de werkgever zet op de dader die in een witte typische werkezelsbestelwagen reed er ook iets mee te maken. Ook dit zou moeten onderzocht worden en indien de werkgever zijn werknemer tot geweld heeft aangezet wegens het zetten van werkdruk ( het moeten op tijd afleveren van bestelling bvb ) dan zou die idd ook gestraft moeten worden. Mss zelfs nog wel meer dan de dader zelf.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2006 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() nee idd ik werk enkel vrijwillig en alles wat ik moet weiger ik als vrije mens van nature - als ik een auto zou hebben en willen dan zou ik ook zoals die zwarte daar makkelijk op mijn dooie gemakje mijn ruiten hebben kunnen staan kuisen. Ik zou wel defensief en pedagogisch terug geslagen hebben denk ik. Hoewel ik mentale manieren ken om zo n werkezel kalm te houden.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2006 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Op zo'n forum zitten nogal geweldige Rambo's he?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor het overige is uw post de beste illustratie van het punt dat ik wou maken: langer dan één volzin hou je het zonder schelden immers niet vol, is het niet? Dat is dan ook meteen de reden waarom ik dit monument van een hatelijke persoonlijke aanval zondermeer laat blinken in dit topic i.p.v. het te signaleren. Tot meerdere eer en glorie van uw intellectuele capaciteiten en goede manieren... Proficiat, doe zo verder!
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar zelf zijn ze te tam om hun poten uit te steken. Neen, liever op kosten van een ander leven. Een ander zal er wel voor zorgen dat de wereld eruit ziet hoe meneer het hebben wil. Maar er zelfs een beetje moeite of inspanning voor leveren, buiten wat oeverloos geblaat, is blijkbaar teveel geeist. Ga werken en doe dagelijks 2 overuren. De opbrengst van die overuren kan je dan storten op de rekening van uw Vierde Wereld syndicaat. Zo doe je iets nuttig voor het ideaal waar je voor staat en kan je de armoede waar jij zo bezorgt over bent (of is het egoïsme) effectief, hoe bescheiden ook, proberen uit de wereld te helpen. Zelf doen ipv anderen valse schuldgevoelens proberen aan te praten om uzelf van alle schuldgevoel te ontdoen zodat jij als grote bestrijder van 's werelds kwaad al fluitend en nietdoend door het leven kan gaan. Bij mij moet je in alle geval niet op medelijden te rekenen.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hij kon al die tijd wegrijden als hij zijn camionette in achteruit had gestoken. Een beetje verstand is te veel gevraagd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Burgemeester
|
![]() Men weet natuurlijk ook niet wat er zich voor de vechtpartij allemaal heeft afgespeeld. Maar de rijvaardigheid van de zwarte afrikanen kennende, kan ik mij goed voorstellen dat men daar licht gefrustreerd van raakt. Stel U eens voor dat die kerel al kilometers voor je rijd in zijn gekende rijstijl en dan ook nog aan het benzinestation besluit om eerst de wagen te wassen alvorens verder te rijden.
Tip, voor zowel alloch- als autochtonen: Als je getankt hebt maak dan zo vlug mogelijk de weg vrij alvorens te gaan betalen, een snoepje te kopen, je ramen te wassen en je banden op te pompen. Meestal heb je genoeg plaats om je even te verzetten. Denk eraan dat ook andere mensen kunnen gehaast zijn en ook graag zouden tanken terwijl jij even de benen strekt. Vele chauffeurs hebben zelfs de onhebbelijke gewoonte om eerst een koffie te gaan drinken terwijl de wagen nog voor de pomp staat. Sorry, maar dat vraagt om lappen ![]() Ook veel Belgen hebben daar een handje van weg met de nodige frustraties tot gevolg. Laatst gewijzigd door xmordan : 3 mei 2006 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Burgemeester
|
![]() Men zou denken zo'n illegaal houd zich een beetje low-profile.
Je weet wel, tanken en wegwezen. Maar dan gaat die kerel ook nog zijn ramen lappen. ![]() Voor deze uitspraak zal ik waarschijnlijk weer voor rascist versleten worden. ![]() Alhoewel, ik ervan overtuigd ben dat ook de tegenpartij een Afrikaan was, uit het noorden wel te verstaan. Gisteren hoor ik in het programma "Morgen beter", de advocaat van dienst weer eens de omstaanders van laksheid verwijten. Want zo zegt hij men is verplicht hier als burger tussenbeide te komen. Een advocaat zou beter moeten weten, want de wet ivm de wettige zelfverdeding is hier omtrent duidelijk. Buiten de politie bellen is ieder ander initiatief van de omstaander taboe en kan hem ernstige problemen opleveren. Tenzij men ook illegaal in het land verblijft natuurlijk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is bij mijn weten niet verboden om voor of na het tanken effe je ramen te lappen. In de meeste tankstations is het materiaal daarvoor steeds voorhanden, zoals hier het geval was. Je bent trouwens verplicht om ten allen tijde je voorruit proper te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Verder noem je hem illegaal terwijl hij een legaal asielzoeker is . Eigenlijk geeft iemand met zo n standpunten te kennen om even simpel van geest te zijn als de talibans. Onder hun bewind was een buitenlander daar immers ook zowieso schuldig indien hij betrokken was in een verkeersongeval - reden - hij had daar niet moeten zijn ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2006 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2006 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() doe xmordan ook maar een inburgeringscursus. hij heeft het blijkbaar heel erg nodig.
![]() |