![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De economische en culturele uitwisseling rond de Indische Oceaan is gedurende eeuwen lang uiterst vreedzaam geweest. De Aziatische supermachten hanteerden immers een win-win strategie. Lees het boek, dan zie je Arabische filosofen over non-zero-sum games in de internationale handel spreken, dan lees je dat Chinese keizers expliciet overzees geweld afkeuren als strategie, en dan lees je dat Indische groot-moghuls bilaterale onderhandelingen hielden met als resultaat een gezamelijke handelsvloot bestaande uit scheepskolonies van diverse landen die samenwerken. Dan komen de Europeanen, en heel het intelligente, genuanceerde, uitgebalanceerde moderne handelssysteem van de Indische Oceaan wordt omvergebombardeerd door brute, barbaarse, stopmzinnige blanken. Dus ja, koloniaal geweld is absoluut een uitvinding van de bange, lompe blanke man. De Europeaan heeft pas 1000 jaar na de Arabische filosofen het principe van de win-win non-zero sum games ontdekt. Genoeg gezegd. Laatst gewijzigd door oliepiek : 3 mei 2006 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten we dus naar de huidige situatie kijken. Vandaag wordt Congo bijvoorbeeld leeggeplunderd; de VN heeft een vet rapport waarin haarfijn wordt aangetoond wie wat plundert; en het zijn de Amerikanen en de Europeanen die van voor staan; de oorlog in Congo -- de ergste sinds WOII -- wordt daardoor aangevuurd. Da's maar één voorbeeld. Vandaag, niks vorige generaties. Met één hand plunderen Groot-Britannië en Frankrijk dokters, verpleegsters en medisch personeel uit Afrika, en met de andere hand staan ze op conferenties te zwaaien met waarden en roepen op om meer Afrikanen medische hulp te bieden. De situatie is pervers. Vandaag, niet gisteren. Gelieve dus op te houden uw niet te ontkennen schuld en deelname aan deze schandelijke situatie te vergoelijken. Laatst gewijzigd door oliepiek : 3 mei 2006 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik tijd heb, zal ik me eens aan dat boek gewagen. Opgelegde boeken kritisch, maar aandachtig en begrijpend bekijken is soms wel bevredigend. Toch ga ik niet akkoord dat de blanke aan de wortel van al het fout in de maatschappij ligt. Dat heeft veel gemeen met de zogenaamde jood of Arabische slavendrijver van weleer.
Nog iets, is massale veroveringen verrichten met macht als doel niet even fout als koloniseren. Arabieren, Mandarijnen, Seljuken, en meer schuldig genoeg. Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 3 mei 2006 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dan moeten ze maar op Le Pen of op de BNP stemmen. Ik wil die Africaanse gezondheidswerkers evenmin als jij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Partijlid
|
![]() Ik kan van dat boek zelfs geen deftige bespreking vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Burgemeester
|
![]() Oliepiek, met alle respect maar gij zijt een klant voor psychiatrie.
En gelukkig leef jij in een westerse cultuur waar wij ook nog voor jouw zinloze behandeling zullen moeten betalen. Hoe zou dat werken in Uw droomland, denk je? |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees alles over uzelf in: Surveiller et punir, Naissance de la clinique, en L'Anti-Oedipe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. heb je die struise beer zelf eens goed bezien ? 3. wie belde de politie (zelfs in het geniep) ? 4. in Brugge kreeg een hulpverlener messteken... 5. volgens het NIEUWSBLAD is de geweldenaar een Turk en liep hij 's anderdaags vrij rond, hij ging er zelfs terug tanken !! Groot bakkes zou het hier kunnen geschreven hebben... geen bange blanke man !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=GNFRNDFF
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een zwarte olievlek op het forum
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() 't is toch zeker Foucault niet. Waar heb ik 'em recent nog gezien? Ah juist, uw avatar. Allemaal werkjes om zijn eigen levensstijl (homosauna's, badhuizen en vooral veel heel veel SM) te rechtvaardigen. Waaraan is hij ook weer gestorven? Filosofie niet enkel als theorie maar ook als praxis dus. Compleet passé, mijn beste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
beelden om 20 op canvas gezicht werd wazig en onherkenbaar gemaakt ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Oliepiek is kennelijk geen Europeaan.
En bovendien is niemand die de Europese rassentraditie van verovering niet wil voortzetten een Europeaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() [quote=Knorretje;1688822]
Citaat:
Een uitleg van een Vlaams Blokster die kan tellen omdat kleuren (afkomst) belangrijk zijn????? Ging het dan niet om verkeersagressie? Je kan daar gerust een mening over uiten, zonder je direct geviseerd te voelen. Verstandig rechts heeft daar hoegenaamd geen problemen mee. Laat die noch vlees noch vis redeneringen dus maar gerust achterwege. Laatst gewijzigd door Jakko : 3 mei 2006 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |