![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch wel, maar ik had eerlijk gezegd niet de link gezien tussen Het Eiland en deze draad hoor, en nog altijd niet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ondertussen is de lijst aangegroeid:
ik vind het indrukwekkend. de HEEL de Vlaamse Beweging staat hierachter. Werkelijk geen enkele zever van twistpunten, het is de eerste keer dat ik zo'n volledige steun zie voor éen nationalistische eis. ![]() Steunende organisaties PUNT VL is een initiatief van Jonge Vlamingen. Onderstaande lijst is een louter informatieve opsomming van organisaties die het verzoekschrift op deze website onderschrijven. Het vermelden van en linken naar deze organisaties en hun website betekent niet dat Jonge Vlamingen en PUNT VL de standpunten van deze organisaties onderschrijven of akkoord zijn met de inhoud van hun website. Bedrijven. Duopaint Pirana Siemens Business Services Waasland Service Netwerk Zinnebeelden in Steen! Ziekenfondsen. Vlaams & Neutraal Ziekenfonds - Vlaanderen (203) Media. Meervoud fax- en e-postkrant ‘t Scheldt Buitenlandse organisaties. Alliance Régionale Flandre-Artois-Hainaut Michiel De Swaenkring Vlaamse organisaties. Actagena Algemeen Nederlands Zangverbond Comité voor Vlaamse Onafhankelijkheid Dag van het Onuitgegeven Boek Familievereniging der Avermaetes Forum van Vlaamse Vrouwengroepen Guldensporen Brasschaat Guldensporenkomitee Mechelen Heemkring Huizingouw Identiteit IJzerwake vzw KVHVNJSV NSV!
Priester Daens Fonds Schola Cantorum Gregoriane Gaudeamus Taal Aktie Komitee Vlaams Geneeskundigenverbond Vlaamse Jongeren Overijse Vlaamse Jongeren Westland Vlaams Verbond voor Gepensioneerden
Vlaamse Volksbeweging
Volk in Nood VOS - Vlaamse Vredesvereniging Voorpost VTB-VAB
Afdelingen van politieke partijen. Jong N-VA N-VA afdelingen Bilzen, Halle-Vilvoorde en Kalmthout Jong VLD afdelingen Puurs en Zonhoven Sociaal Progressieve Jongeren Kapelle-op-den-Bos Prego - Jongeren mét SPIRIT Vlaams Belang Jongeren Laatst gewijzigd door Ambiorix : 19 juni 2006 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementsvoorzitter