![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Uw buurtmoderator
Burgemeester
|
![]() Geachte Ambiorix en Timmeke,
Gelieve persoonlijke berichten in een persoonlijk berichtje naar elkaar te sturen. Dank u. Elo Uw buurtmoderator |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Het gaat niet om Voorpost Nederland, maar om de Nederlandse Volksunie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Partijlid
|
![]() wat een arrogantie, men beschouwt de joden anders ook al lang als een verloren volk
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Niks arrogantie men beste... Het is niets meer dan de waarheid. Antisemietisme is ontstaan en gecultiveerd in Europa en nadien verder verspreid in de islamietische wereld. Dat zijn feiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zie alleen maar wat het AEL, CGKR en dergelijke teweeg brengen. Ze spelen graag slachtoffertje, krijgen hierdoor juridische voordelen en dit werkt tegen de autochtone bevolking. Dan schrikken jullie er van dat sommigen het niet blijven pikken en er problemen van komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Sinistra : 16 mei 2006 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
helemaal fout, ik als nationalist keur het helemaal niet goed wat de EU doet. Voordat u begint te beschuldigen zou u moeten weten dat de EU helemaal niet democratisch is, een bende profiteurs en zakenvullers. wij hebben nooit iets beslist ten nadele van de joden. ik zeg niet dat jullie geldwolven zijn,racisten, bezetters,... maar zo blijkt is veralgemenen wel een sterke kant van jullie misschien toch een beetje racist?
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Schepen
|
![]() wat een hoop gezeur voor 1 figuur met een vlag in zijn tuin...
wolf |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() emigreer dan naar Israël en Amerika. In mijn ogen een verloren staat en een verloren continent.
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 21 mei 2006 om 09:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Het steunen van "terroristen" is niet meer dan de vrijheidsstrijders een vinger ademruimte geven om zich te kunnen verweren tegen zionistische agressie, gesteund door grootkapitaal van de yankee's. Kwestie van perceptie.. Verder snap ik uw totaal verwrongen haatbeeld tov Palestijnen niet wanneer ik uw lofzangen over de joden hoor afsteken (beiden semieten, btw). En maar zagen en klagen over aanpassing, integratie, etc bij vreemdelingen (meestal per definitie "islamieten"), maar dit? ![]() allemaal in orde hé ![]() apartheid cultiveren, zei je ![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 21 mei 2006 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
de jood heeft zich in zulk een positie weten te wringen dat hij onaantastbaar is geworden voor kritische vragen, historische revisie, onderzoek en analyses, .. Speciale wetten worden uitgevaardigd om juist d�*e genocide te vervolgen. Je mag niet twijfelen aan het aantal doden (dogmatisch vastgelegd op zes miljoen). Het joodse volk teert al een paar decennia op een misplaatst schuldgevoel van veel Europeanen. De holocau$t brengt geld op ![]() En néen, ik tracht hier AH zijn daden niet te vergoeilijken. Ik wil een antwoord op dit: *wat met de genocide op miljoenen indianen? *met de genocide op miljoenen congolezen? *met de genocide op de Armenen? *met de ontvolking en agressie tegen de Tibetanen? Allemaal ok, ze passen immers in uw plaatje van een wereld dat gedomineerd moet worden door een superieure yankeestaat die bepaalt welke landen "democratisch" zijn, maar zelf de democratie aan haar laars lapt? Laatst gewijzigd door Ambiorix : 21 mei 2006 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hier ga jij nu toch uit den bocht hoor! T’is nu ook al de amerikaan zijn fout!!! Kan je eens aantonen waar zij de democratie niet respecteren? Vrije mening bestaat daar tenminste nog! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() een land is democratisch wanneer het volk de macht heeft... In de VS gaat nét de helft van het volk stemmen, zijn er twee partijen (namelijk de pest en de cholera), en bestaat het establishment uit een door industrie- en mediagiganten gesteunde ultrakapitalistische oligarchen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() Sho wat Als die daar een hakenkruis vlag wil hangen hij doet maar. Ik ga daar zeker niet om zagen evenmin als daar zo'n communistische vlag zou hangen. En trouwens kan een hele organisatie niet verantwoordelijk stellen voor een persoon uit die organisatie.
|
![]() |
![]() |