Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 mei 2006, 22:10   #61
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht

Voila het zoveelste bewijs dat die zionisten niets liever willen dan onze traditionele Europese kultuur te vernietigen. U bent geen haar beter dan bepaalde imams die oproepen om de Islam in Europa te verspreiden. Maar in plaats van Islam is het hier verderfelijk asociaal ultra-liberaal amerikanisme, dat totaal niets met Europa te maken heeft ! Wij volksnationalisten doorzien de snode pogingen van de zionist en de JewSA-lover. Ze misbruiken de problemen die we hebben met moslims in Europa om zelf hun cultuurimperialisme te kunnen doorvoeren.

Wij beschouwen Europa al lang als een verloren continent beste Max
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2006, 23:26   #62
Elo
Uw buurtmoderator
Burgemeester

Elo's schermafbeelding

Standaard

Geachte Ambiorix en Timmeke,

Gelieve persoonlijke berichten in een persoonlijk berichtje naar elkaar te sturen. Dank u.

Elo
Uw buurtmoderator
Elo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2006, 15:12   #63
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN Bekijk bericht
Dat neemt allemaal niks weg aan het feit dat er rond het VB nogal wat "foute" groeperingen cirkelen(zoals ik in mijn openingspost gezegd heb).
Het gaat hier wel over Voorpost NEDERLAND, moet straks het Vlaams Belang zich ook nog gaan distanciëren van bv. Blood en Honour Slovakije of de Turkse grijze wolfen? Waar zijn we in godsnaam mee bezig.
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2006, 16:34   #64
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena Bekijk bericht
Het gaat hier wel over Voorpost NEDERLAND, moet straks het Vlaams Belang zich ook nog gaan distanciëren van bv. Blood en Honour Slovakije of de Turkse grijze wolfen? Waar zijn we in godsnaam mee bezig.
Het gaat niet om Voorpost Nederland, maar om de Nederlandse Volksunie.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2006, 17:52   #65
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke Bekijk bericht
wat een arrogantie, men beschouwt de joden anders ook al lang als een verloren volk
Oud 16 mei 2006, 19:13   #66
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alle Bekijk bericht
wat een arrogantie, men beschouwt de joden anders ook al lang als een verloren volk
Niks arrogantie men beste... Het is niets meer dan de waarheid. Antisemietisme is ontstaan en gecultiveerd in Europa en nadien verder verspreid in de islamietische wereld. Dat zijn feiten.
Oud 16 mei 2006, 20:54   #67
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niks arrogantie men beste... Het is niets meer dan de waarheid. Antisemietisme is ontstaan en gecultiveerd in Europa en nadien verder verspreid in de islamietische wereld. Dat zijn feiten.
Hmm, ik heb persoonlijk niets tegen joden, maar als ik zie hoe ze de wetten naar hun kant manipuleren en maar op de holocaust blijven vitten, om ons een blijvend schuldgevoel aan te kaarten, creëren ze dan zelf ook geen jodenhaat?
Ik zie alleen maar wat het AEL, CGKR en dergelijke teweeg brengen. Ze spelen graag slachtoffertje, krijgen hierdoor juridische voordelen en dit werkt tegen de autochtone bevolking.
Dan schrikken jullie er van dat sommigen het niet blijven pikken en er problemen van komen.
Oud 16 mei 2006, 22:25   #68
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Hmm, ik heb persoonlijk niets tegen joden, maar als ik zie hoe ze de wetten naar hun kant manipuleren en maar op de holocaust blijven vitten, om ons een blijvend schuldgevoel aan te kaarten, creëren ze dan zelf ook geen jodenhaat?
Ik zie alleen maar wat het AEL, CGKR en dergelijke teweeg brengen. Ze spelen graag slachtoffertje, krijgen hierdoor juridische voordelen en dit werkt tegen de autochtone bevolking.
Dan schrikken jullie er van dat sommigen het niet blijven pikken en er problemen van komen.
Antisemietisme is volgens mij eigen aan de meeste Europeanen, als je enkel al ziet met hoeveel geld en wapensteun de E.U de vroegere palestijnse terroristen van de PLO en de PLFP zijn gesubsidieerd. Het merendeel der Joden is reeds lang uit Europa verdwenen en nog hoor je hier alle dagen de meest gore antisemietische praat na de andere..."Joden zijn nazi"s", Joden hebben het kapitaal in handen", "Joden zijn bezetters", Joden zijn geldwolven", Joden zijn racisten en cultiveren apartheid, Joden hebben het communisme uitgevonden etc....

Laatst gewijzigd door Sinistra : 16 mei 2006 om 22:26.
Oud 16 mei 2006, 22:58   #69
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Antisemietisme is volgens mij eigen aan de meeste Europeanen, als je enkel al ziet met hoeveel geld en wapensteun de E.U de vroegere palestijnse terroristen van de PLO en de PLFP zijn gesubsidieerd. Het merendeel der Joden is reeds lang uit Europa verdwenen en nog hoor je hier alle dagen de meest gore antisemietische praat na de andere..."Joden zijn nazi"s", Joden hebben het kapitaal in handen", "Joden zijn bezetters", Joden zijn geldwolven", Joden zijn racisten en cultiveren apartheid, Joden hebben het communisme uitgevonden etc....

helemaal fout, ik als nationalist keur het helemaal niet goed wat de EU doet.

Voordat u begint te beschuldigen zou u moeten weten dat de EU helemaal niet democratisch is, een bende profiteurs en zakenvullers.
wij hebben nooit iets beslist ten nadele van de joden.

ik zeg niet dat jullie geldwolven zijn,racisten, bezetters,...
maar zo blijkt is veralgemenen wel een sterke kant van jullie
misschien toch een beetje racist?
Oud 20 mei 2006, 19:16   #70
groen rechts
Schepen

groen rechts's schermafbeelding

Standaard

wat een hoop gezeur voor 1 figuur met een vlag in zijn tuin...

wolf
groen rechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2006, 20:24   #71
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nochtans zijn die vooroordelen wijdverbreid onder alle volkeren die ooit met joden te maken hebben gehad. Vreemd toch?
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2006, 09:11   #72
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elo Bekijk bericht
Geachte Ambiorix en Timmeke,

Gelieve persoonlijke berichten in een persoonlijk berichtje naar elkaar te sturen. Dank u.

Elo
Uw buurtmoderator
ok, maar als hij mij publiekelijk uitscheldt dan vind ik dat ik publiekelijk mag reageren, zo simpel is dat.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2006, 09:12   #73
Ambiorix

Standaard

Citaat:
emigreer dan naar Israël en Amerika. In mijn ogen een verloren staat en een verloren continent.

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 21 mei 2006 om 09:18.
Oud 21 mei 2006, 09:18   #74
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Je verwart voor de zoveelste keer antisemitisme met antizionisme. En het strafste is dat je het niet doorhebt.

Het steunen van "terroristen" is niet meer dan de vrijheidsstrijders een vinger ademruimte geven om zich te kunnen verweren tegen zionistische agressie, gesteund door grootkapitaal van de yankee's. Kwestie van perceptie..

Verder snap ik uw totaal verwrongen haatbeeld tov Palestijnen niet wanneer ik uw lofzangen over de joden hoor afsteken (beiden semieten, btw). En maar zagen en klagen over aanpassing, integratie, etc bij vreemdelingen (meestal per definitie "islamieten"), maar dit?

allemaal in orde hé
apartheid cultiveren, zei je

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 21 mei 2006 om 09:19.
Oud 21 mei 2006, 09:23   #75
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
.
dát is een waarheid als een koe.
de jood heeft zich in zulk een positie weten te wringen dat hij onaantastbaar is geworden voor kritische vragen, historische revisie, onderzoek en analyses, .. Speciale wetten worden uitgevaardigd om juist d�*e genocide te vervolgen. Je mag niet twijfelen aan het aantal doden (dogmatisch vastgelegd op zes miljoen). Het joodse volk teert al een paar decennia op een misplaatst schuldgevoel van veel Europeanen. De holocau$t brengt geld op

En néen, ik tracht hier AH zijn daden niet te vergoeilijken. Ik wil een antwoord op dit:

*wat met de genocide op miljoenen indianen?
*met de genocide op miljoenen congolezen?
*met de genocide op de Armenen?
*met de ontvolking en agressie tegen de Tibetanen?

Allemaal ok, ze passen immers in uw plaatje van een wereld dat gedomineerd moet worden door een superieure yankeestaat die bepaalt welke landen "democratisch" zijn, maar zelf de democratie aan haar laars lapt?

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 21 mei 2006 om 09:26.
Oud 21 mei 2006, 10:06   #76
ago
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
dát is een waarheid als een koe.
de jood heeft zich in zulk een positie weten te wringen dat hij onaantastbaar is geworden voor kritische vragen, historische revisie, onderzoek en analyses, .. Speciale wetten worden uitgevaardigd om juist d�*e genocide te vervolgen. Je mag niet twijfelen aan het aantal doden (dogmatisch vastgelegd op zes miljoen). Het joodse volk teert al een paar decennia op een misplaatst schuldgevoel van veel Europeanen. De holocau$t brengt geld op

En néen, ik tracht hier AH zijn daden niet te vergoeilijken. Ik wil een antwoord op dit:

*wat met de genocide op miljoenen indianen?
*met de genocide op miljoenen congolezen?
*met de genocide op de Armenen?
*met de ontvolking en agressie tegen de Tibetanen?

Allemaal ok, ze passen immers in uw plaatje van een wereld dat gedomineerd moet worden door een superieure yankeestaat die bepaalt welke landen "democratisch" zijn, maar zelf de democratie aan haar laars lapt?

Hier ga jij nu toch uit den bocht hoor!
T’is nu ook al de amerikaan zijn fout!!!
Kan je eens aantonen waar zij de democratie niet respecteren?
Vrije mening bestaat daar tenminste nog!
ago is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2006, 10:09   #77
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ago Bekijk bericht
Hier ga jij nu toch uit den bocht hoor!
T’is nu ook al de amerikaan zijn fout!!!
Kan je eens aantonen waar zij de democratie niet respecteren?
Vrije mening bestaat daar tenminste nog!
een land is democratisch wanneer het volk de macht heeft... In de VS gaat nét de helft van het volk stemmen, zijn er twee partijen (namelijk de pest en de cholera), en bestaat het establishment uit een door industrie- en mediagiganten gesteunde ultrakapitalistische oligarchen.
Oud 30 mei 2006, 14:30   #78
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
emigreer dan naar Israël en Amerika. In mijn ogen een verloren staat en een verloren continent.
Neen, want ik ben Vlaming en hier geboren en ik blijf nog wat om een stevige luis in de pels te zijn van het linkse schurkenregime hier.
Oud 30 mei 2006, 14:40   #79
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Je verwart voor de zoveelste keer antisemitisme met antizionisme. En het strafste is dat je het niet doorhebt.
Antizionisme is gewoon een politiek-correcte term om verborgen antisemitisme aanvaardbaar te maken.

Citaat:
Het steunen van "terroristen" is niet meer dan de vrijheidsstrijders een vinger ademruimte geven om zich te kunnen verweren tegen zionistische agressie, gesteund door grootkapitaal van de yankee's. Kwestie van perceptie...
Iemand die een groep ETA-terroristen als handtekening heeft, heeft landen als de V.S.A en Israël geen lessen in democratie te geven. Zelfs in Europa beginnen de ogen open te gaan, je Hamas en Hezbollah vrienden zullen het tegenwoordig zonder Europese steun moeten doen. Mooi zo8) . Neonazi's als jij blijven altijd grappig als komieker voor de Hal Turner Show of zo....

Citaat:
Verder snap ik uw totaal verwrongen haatbeeld tov Palestijnen niet wanneer ik uw lofzangen over de joden hoor afsteken (beiden semieten, btw). En maar zagen en klagen over aanpassing, integratie, etc bij vreemdelingen (meestal per definitie "islamieten"), maar dit?

allemaal in orde hé
apartheid cultiveren, zei je
In tegenstelling tot jij haat ik geen Palestijnen wel Palestijnse terroristen en islamietische fundamentalisten, jij spreekt over Yankees en Joden duidelijk 2 bevolkingsgroepen die jij meent te moeten stigmatiseren. Apartheid is hetgeen jouw idool Adolf Eenbal probeerde in te voeren in Europa, Israël daarintegen is een multicultureel land met 3 grote verschillende geloofsgemeenschappen.
Oud 30 mei 2006, 16:15   #80
Piet Hein
Minister

Standaard

Sho wat Als die daar een hakenkruis vlag wil hangen hij doet maar. Ik ga daar zeker niet om zagen evenmin als daar zo'n communistische vlag zou hangen. En trouwens kan een hele organisatie niet verantwoordelijk stellen voor een persoon uit die organisatie.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be