![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Of het nu geloof in Islam, Vlaams Blok, Communisme of liberalisme is: het zijn allemaal overtuigingen waar iemand vrijwillig voor kiest. En die overtuiging mag dus ook door iedereen bekritiseerd worden. Wie deze moord (door een vlaams nationalist) in de schoenen van het Vlaams Nationalisme schuift, moet de verantwoordelijkheid voor de Islamitische terroristische aanslagen (die overigens al véél meer slachtoffers maakten!) dan ook bij de moslims leggen. En volgens mij is dat allebei verkeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Schepen
|
![]()
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hans1, je gaat ver buiten het welvoegelijke hoor, vind ik. vlaams-nationalisme is niet hetzelfde als racistisch omdat het in dezelfde partij is verenigd. zijn de Fransen dan allemaal racisten omdat ze nogal nationalistisch zijn? of de Amerikanen?? neen, nationalisme heeft niets met racisme te maken! veel racisten zijn zelf niet nationalistisch, alleen hun ras is belangrijk, niet in welke staat ze leven.
het grof veralgemenen dat je nu doet, is meer iets voor het VB, niet voor het BUB dacht ik, maar ik zal mijn mening moeten herzien. Bij deze hoor je voor mij in de extreem-rechtse hoek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Vreemdeling
|
![]() Een wereld van verschil, jongen. Ik ben een flamingant en heb marokkaanse vrienden. raar he? Mocht je niet behoren tot dat bubgedoe, ik zou je misschien nog gevaarlijk vinden wegens dat gedachtegoed. Maar aangezien ik weet hoezeer uw organisatietje op de lachspieren werkt, is het wel ok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() ![]() "Verdraagzame" Belgicisten nogmaals in beeld. De man links is de vroegere rechterhand van Daniel Feret Jacques Willcocq(tevens voormalig FN-gemeenteraadslid van Brussel stad). De foto is getrokken in een FN-sympathisanten café in Anderlecht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus is het toch logisch dat de link wordt gelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Burger
|
![]() Voor jou misschien...
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn dit Belgisch-gezinden? Ik zie dat nergens. Echte Belgisch-gezindheid houdt trouwens verdraagzaamheid in t.o.v. andere taalgroepen en ethniën. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Burger
|
![]() "Einde Vlaams-nationalisten" ??
Kijk ik wil u iets simpels duidelijk maken, groter worden, betekent dus duidelijk niet 'het einde' ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Geven ze geen logica meer bij rechtenstudies??
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je maakt je nu net schuldig aan wet je het VB net verwijt. Nl. haat, paranoia, poralisering,... zaaien.
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 12 mei 2006 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is pas extreem-rechts. Je bent het niet eens met iemand, dus duw je hem maar lekker in een extreem-rechtse hoek. Flauw, hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Hoe ziet een Belgisch-gezinde er uit?
![]() |
![]() |
#80 | |