![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niemand dicht hem onfeilbaarheid toe. maar als expert in daders en hun motieven heeft hij volgens mij iéts meer geloofwaardigheid dan een of andere voil janet |
|
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je bovendien mijn geloofwaardigheid gaat afmeten aan een avatar dan zijn we uitgepraat (bij gebrek aan gedegen argumenten van jouw kant) Toedeloe! 8)
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarom spreek ik ook van mede-verantwoordelijkheid van het VB. Maar het VB ontkent alle verantwoordelijkheid. Dat is laf. Op het nieuws: Meisjes ontwikkelen eetstoornissen door te veel "Barbie". Dus is de fabrikant mede-verantwoordelijk voor die eetstoornissen. Idem voor VB en racistisch geweld.
![]() |
#68 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() maw.
Linkse partijen pleiten voor tolerantie en/of een zachte aanpak tov illegalen.....dus is links verantwoordelijk voor de mp3-moord, en moeten vervolgens verboden worden. dank u |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() Er is onmiskenbaar een toenemend racisme in ons land, maar een vraag die ik nooit hoor stellen is hoe dat komt.
Zelf ben ik pleitbezorger voor meer kleur in de partij en ik walg van de bloed en bodem gedachte. Helaas ervaar ik een almaar toenemende onverdraagzaamheid - en zeg maar haat - bij de allochtonen tegenover onze maatschappij. Laatst gewijzigd door Duym : 15 mei 2006 om 05:14. |
![]() |
![]() |
#70 | |||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei, veel zit hem in de nuances, het VB is dan meestal niet openlijk racistisch in hun propaganda, de manier waarop ... Citaat:
Citaat:
Hangt ervanaf ben je bezig over alle moslimsletten die hier komen met hun handdoeken of als je het huis weigerd louter omdat het een marokaan is dan ben je racistisch bezig. Ben je bezorg over de emancipatie van bepaalde moslimvrouwen en wil je je huis niet verhuren wegens te klein/onveilig aan ene gezin met kinderen niet. Het VB was echter altijd over het eerste bezig en "plots" veranderde ze naar 2, dezelfde mensen komt nogal onrealistisch over . Vooral als ze soms uit karakter vallen . [quote] In Vlaanderen zijn er ook twee partijen die hieruit hun buit willen halen: Groen? en Spirit. Massaal hangelen naar stemmen van allochtonen. In feite zijn deze groupuscules de cynici: zij MISBRUIKEN deze bevolkingsgroep om een positie te halen. [quote] Onzin, beide gebruiken deze overtuiging al van voor er veel allochtonen waren. Groen en spirit zijn nu eenmaal linkse partijen. Citaat:
Citaat:
Belgie heeft problemen met zijn allochtonen en die schuld enkel bij allochtonen leggen is onzin, de schuld licht bij iedereen dus inclusief het VB. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||||||||
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alle feiten die je opnoemt mogen waar zijn, of niet. Dat is irrelevant in de stemkeuze van de doorsnee kiezer, dat soort zaken raakt zijn leefwereld niet. Doe iets aan het groeiende onbehagen, dat is de enige uitweg. Een schouderklopje in plaats van voortdurende demonisering zou al tienduizenden kiezers bij het Belang kunnen weghalen. Klinkt het melig? So what?
|
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Partijlid
|
![]() Wie?
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
?????????????????????? Is dit nu bedoeld als niet-racistische post?
![]() |
#76 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Dat is een voorbeeld (leek me toch duidelijk?) van hoe je het niet moet zeggen.
![]() |