![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Staatssecretaris
|
![]() Uiteraard. Laat ons even eerlijk zijn: Iedereen weet toch dat het unitaristen zijn die het best geevolueerd zijn? Separatisten tja, dat zijn separatisten hé...
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, tijden veranderen, evoluties ook. De evolutie van de separatisten gaat diep naar beneden, terwijl de intellectuele vaardigheden van de unitaristen zonder enige gerede twijfel steeds vooruit gaan.
![]() |
![]() |
#65 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Volgens Somers kan ik de schuld dan wel op een ander schuiven, volgens Hans1 ook...
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Voor 500 euro heeft u al een prima wapen, verneem ik uit de Vlaemsch-nationale media...
![]() |
#69 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar ik zal binnenkort al gaan oefenen op de sinksefoor, aan de schietkraam :d
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Och, uw dogma over het "uitsterven" hebben we ondertussen wel al gehad. Wel merkwaardig dat jullie een clubje moeten oprichten om in te gaan tegen een strekking die volgens jullie bijna volledig uitgestorven is. Niet echt samenhangend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Na telling en hertelling van alle formulieren komen we zelfs op 70% unitaristen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie hebben gisteren een ganse dag in Leuven gezeten en dan kom je boven met "40 ondervraagden"?
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 14 mei 2006 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Het is een indicatie die overeenkomt met andere peilingen. En vele indicaties samen... Vind ervan wat je wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Parlementslid
|
![]() 40 man op 3 uur ... als je met 5 man bent is dat dus 8 man per ondervrager op 3 uur, dat is meer dan een half uur per persoon ...
DUS vraag ik me nu wel af hoeveel vragen jullie stelden, (welke vragen ook) en vooral WELKE vragen jullie a posteriori uit het "onderzoek" haalden omdat de antwoorden jullie niet bevielen ? Ik denk dat we nu wel eindelijk het antwoord op een andere prangende vraag kunnen deduceren , namelijk : Hoeveel leden telt de "brede volksbeweging BUB" ? antwoord : 40 ![]() Laatst gewijzigd door UFSIA : 14 mei 2006 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De BUB heeft echt iets met Leuven hé
![]() Laatst gewijzigd door Zeno! : 14 mei 2006 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementslid
|
![]() ja ... hun leden zitten er op kot ... alle 40
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Gouverneur
|
![]() Ik denk dat de antwoorden van de mensen heel erg afhangen van wie de vragen stelt en wat voor vragen er gesteld worden. Zelfs het tijdstip is al van belang.
Als jullie met je B.U.B. T-shirtjes en Belgische vlaggen mensen gaan vragen hoe ze over de toekomst van Belgie denken zul je hele andere antwoorden krijgen dan wanneer je dat doet met VB-attributen en de Vlaamse vlag. Als je je vragen stelt een dag na een grote Waals schandaal, of Vlaams (VB) schandaal, zul je wederom hele andere antwoorden krijgen. De vraagstelling is heel makkelijk aan te passen aan het antwoord dat je graag wilt krijgen. Bijvoorbeeld: Wat moet met Vlaanderen in de toekomst? a) Onafhankelijk b) Splitsen en huppa terug bij Nederland c) Onafhankelijk en op de langere termijn confederatie met Nederland d) Doormodderen zoals het nu is Het antwoord dat de meeste mensen zoeken zit waarschijnlijk niet bij de mogelijke antwoorden, dus krijg je een vertekend beeld. En al helemaal als je dan slechts 40 mensen vraagt, is de uitslag van een dergelijke peiling nietszeggend.