![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel krijgt zo iemand nu per dag? De gangbare prijzen van mijn Moldavische connecties laten me nu even in de steek...
![]() En vooral: vraagt ze extra voor dat petje op te zetten?
Laatst gewijzigd door lombas : 15 mei 2006 om 20:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, zeg, magic the gathering, zo diep ga ik niet zinken, hoor...
![]() Zeer veel normale volwassenen schilderen trouwens Warhammer. O.a een kantoordirecteur (KBC-bank) die ik ken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Jullie blijven... Ik hoop het voor jullie! ...Maar of jullie "verblijf" iets gaat uithalen... daar heb ik mijn twijfels over, maar alleen tijd kan daar een antwoord op geven. ![]()
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat nu voor een belachelijke vraag? Vrouwenhaat of gewoon gefrustreerd dat ge zelf niemand hebt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb dit nooit eerder op het forum vermeld omdat ik: a) Het niet nodig achtte. b) Geen concrete bewijzen had. A meer dan B. Deze topic, die toch wel een schaamteloze rip is van Goebbels propaganda (En toen de Führer als Triomfator Parijs binnenreed, kwam het gehele volk op hem af om hem te verheerlijken etc...) vroeg er gewoonweg om. De waarheid mag gezegd worden. Citaat:
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Burger
|
![]() 't was mo een graptjen hé jong!
![]()
![]() |
#72 |
Burger
|
![]() Excuseer?
![]() |
#73 |
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=65
Wat u hier citeert, is van Patriot!, maar mijn naam staat als 'oorspronkelijk bericht door'...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 15 mei 2006 om 20:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor ik hier door een heel goeie vriend en partijgenoot beschuldigd wordt van vanalles, NEEN, dat is de vriendin van een ander bestuurslid, zoals ge kunt zien op de fotos. Desalniettemin verdedig ik haar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en kort op stuk precies
![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u voor iedereen spreekt, moet u dat ook kunnen hardmaken. Waaruit blijkt mijn zogezegd blinde gehoorzaamheid aan de voorzitter? U bent er misschien wat te jong voor, maar velen zullen zich herinneren dat ik eind 2003 uit de partij stapte omdat ik het niet eens was met bepaalde beslissingen van Hans. Ik ben terug bij de BUB gekomen toen we beiden water bij de wijn deden, en nu werken we opperbest samen, zoals het organigram van de RvB doet vermoeden. Of ik het altijd eens ben met wat mijn partijgenoten zeggen? Natuurlijk niet, getuige enkele stellingnames van mijnentwege en bv mijn onthouding uit bepaalde topics (dat over de moord in Antwerpen, van Hans). Nogmaals, als u uitspraken gaat doen over iemands karakter of denkwijze, gelieve ze dan te staven, voor je mensen kwaad gaat maken, oké? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
U bent voor zover ik weet de enige BUB'er die zich niet distantiëert van sommige van Hans' uitspraken. Zijn topic over de moord in Antwerpen liep de spuigaten uit, en getuigde van geen enkel respect voor families van slachtoffers en dader. Maar wie ben ik om te beslissen wat u moet zeggen? Ik kan enkel zien dat u ofwel hans bijspringt, ofwel zwijgt als vermoord. Daaruit trek ik mijn conclusies, die ik uit elementaire beleefdheid natuurlijk niet meer zal herhalen. Als ik mensen kwaad maak, is dat niet mijn schuld, maar getuigt dat van het karakter van die mensen. Ikzelf ben zeer moeilijk kwaad te krijgen. Spijtig genoeg is dat niet van iedereen te zeggen. Ik viseer niemand, natuurlijk ![]() PS: Ik ben geen haatdragend of opvliegend mens, dus ik zal u op de dag dat ik u zie lopen zeker geen slaag komen geven. Ik hoop natuurlijk dat dat wederzijds is. Ik heb mijn twijfels bij de vredelievendheid van bepaalde (ex-)bubbers, zoals Verbeeck en Vloemans (klinkt als een advocatenkantoor, niet? ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovenstaande is uiteraard een vriendelijke uitnodiging, van maerlant, en geen uitdaging tot geweld, mocht je nog twijfelen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Ja, misschien. Ik heb jammer genoeg een enorm volle agenda dit jaar. (examens, Werchter, vakantie in Spanje (ofwel thuisblijven voor de nationale feestdag, zal ik nog zien), dan werken tot de vakantie er op zit, en tijdens mijn enige vrije weekend naar de IJzerwake. De verkiezingen komen ook stilaan dichtbij. Ik zal oprecht blij zijn als 2006 erop zit.
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door van Maerlant : 15 mei 2006 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |