Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 19 mei 2006, 20:45   #61
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
dezelfde paar duizend vbers bewegen zich als een zwerm vliegen van de ene peiling naar de andere om ze te vervalsen...
schat,

vliegt die zwerm ook van het ene stemlokaal naar het andere tijdens de verkiezingen?
born2bewild is offline  
Oud 20 mei 2006, 01:34   #62
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
schat,

vliegt die zwerm ook van het ene stemlokaal naar het andere tijdens de verkiezingen?
---------

en toen werd het stil in Mitgards hoek

At your service
bob. is offline  
Oud 20 mei 2006, 01:45   #63
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Had eerst nog gedacht dat het ook via bonnetjes in de krant kon of zo, maar blijkbaar niet. Nu weet ik wel dat ze de resultaten niet zondermeer op het web kletsen. Ze voeren correcties uit naar geschatte overrepresentaties van partijen of groepen op het internet. Blijkbaar doen ze dat vrij goed want tot op vandaag is DSK een van de meest betrouwbare peilingen gebleken (al blijft het een peiling natuurlijk)

---------

Zouden ze het dan nu eens zo goed doen (die correcties bedoel ik) ??
Ik wil maar zeggen, de uitslag geeft een indicatie of de mobilisatie van alle linkse krachten, kranten, weekbladen enz. tav van de momentele VB-hetze wel terecht en/of opportuun was.

Ik herinner me een soorgelijke actie tegen Rob Vereycken net voor de vorige verkiezing, volledig uit context getrokken en voor het merendeel gelogen trouwens (vandaar zijn recht op antwoord op de ganse voorpagina van de morgen).
Rob klop haalde desondanks het pre-electorale en collectieve mediagedreun meer stemmen dan bij de vorige verkiezing.

At your service
bob. is offline  
Oud 20 mei 2006, 01:53   #64
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Gevonden, stond blijkbaar gisteren in de krant en is op het forum van partijdiscussies gezet.
Het resultaat van de partij percentages was blijkbaar niet voorzien.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=51039

At your service
bob. is offline  
Oud 20 mei 2006, 09:53   #65
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
schat,

steeds meer mensen hebben de smaak van stront te pakken, en worden ook vlieg.
er zal nog een oorlog of een holocaust nodig zijn misschien, om ze van hun waanzin te bekeren.
of misschien zijn ze voorgoed verloren.
Mitgard is offline  
Oud 20 mei 2006, 10:00   #66
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
er zal nog een oorlog of een holocaust nodig zijn misschien, .
bange blanke man

Allez ik probeer nog eens: vliegt die zwerm ook van het ene stemlokaal naar het andere.

Eerst nadenken, dan typen.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 mei 2006 om 10:01.
born2bewild is offline  
Oud 20 mei 2006, 10:07   #67
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Gewoon een kwestie van rechtlijnigheid.
Bijten in de hand die je voedt, komt zo bizar over.
U vergeet dat de dotatie niet komt van de regeeerders, maar deze betaald worden door de KIEZERS. Elke kiezer van het Vlaams Belang betaald de DOTATIe van het Vlaams Belang. De kiezer van Spirit betaald de dotatie van Spirit, enz.....
Waar haalt U het om te sugereren dat een SP.a kiezer de dotatie van het Vlaams Bealng betaald.
Wanneer u dat gelooft, weet U niets af van het systeem van de dotatie. En het waarom van het geven van de dotatie. of u bent oneerlijk.
fernand is offline  
Oud 20 mei 2006, 10:16   #68
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bange blanke man

Allez ik probeer nog eens: vliegt die zwerm ook van het ene stemlokaal naar het andere.

Eerst nadenken, dan typen.
ik heb daar reeds op geantwoord, maar uw VB-brein zal het nog aan het verwerken zijn.
Mitgard is offline  
Oud 20 mei 2006, 10:21   #69
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
ik heb daar reeds op geantwoord, maar uw VB-brein zal het nog aan het verwerken zijn.

gaap
born2bewild is offline  
Oud 20 mei 2006, 11:08   #70
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
U vergeet dat de dotatie niet komt van de regeeerders, maar deze betaald worden door de KIEZERS.
In deze kwestie is het niet aan de orde uit wiens zak de centen komen. De heart of the matter is: wie heeft er de beschikking over, wie beslist hoe ze aangewend worden.
8)
Oud 20 mei 2006, 11:23   #71
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Die vragen me iets teveel persoonlijke informatie om daar aan mee te doen...
Amon_Re is offline  
Oud 20 mei 2006, 13:03   #72
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
U vergeet dat de dotatie niet komt van de regeeerders, maar deze betaald worden door de KIEZERS. Elke kiezer van het Vlaams Belang betaald de DOTATIe van het Vlaams Belang. De kiezer van Spirit betaald de dotatie van Spirit, enz.....
Staaf wéét dat als geen ander. Maar hij heeft, vermoedelijk om Belgische propagandaredenen, besloten zijn foute redenering toch steeds weer te herhalen, en niet te reageren op rechtzettingen.
Oud 20 mei 2006, 13:06   #73
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In deze kwestie is het niet aan de orde uit wiens zak de centen komen.
Vanzelfsprekend is dat aan de orde, vermits het de kern van de zaak is. Net zoals de cultuursubsidies uit de zak van de burger komen.

Citaat:
De heart of the matter is: wie heeft er de beschikking over, wie beslist hoe ze aangewend worden.8)
Dat de dief de beschikking heeft over je gestolen juwelen, is een feit. Zolang hij niet gepakt wordt, tenminste. Dat houdt niet in dat de bestolene vriendelijk moet vragen of hij ze mag terugkrijgen, en al zeker niet dat de dief voorwaarden kan verbinden aan jouw gebruik ervan.

Niet bijten in dehand die je voedt: jij keert de zaken om. Het is de staat die uit de hand van de burger eet en keer op keer weer in zijn voedende hand bijt.

Laatst gewijzigd door baarle : 20 mei 2006 om 13:08.
baarle is offline  
Oud 20 mei 2006, 13:35   #74
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
In deze kwestie is het niet aan de orde uit wiens zak de centen komen. De heart of the matter is: wie heeft er de beschikking over, wie beslist hoe ze aangewend worden.
8)
Foei SStaafke, zo recht als je redeneringen anders zijn, zo krom worden ze nu. Een beetje doorzichtig om bij bepaalde topics je IQ ineens 50 punten lager te vijnzen dan bij andere

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 20 mei 2006, 13:46   #75
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Foei SStaafke, zo recht als je redeneringen anders zijn, zo krom worden ze nu. Een beetje doorzichtig om bij bepaalde topics je IQ ineens 50 punten lager te vijnzen dan bij andere
--------

Vooral die ....' IQ veinzen ' vind ik een rake opmerking.
Werkt bij de betrokkene bijwijlen in beide richtingen.
En vermits de persoon in kwestie ons weigert mee te delen welke electorale voorkeur hij geniet, plaats ik hem , gezien zijn fanatiek getouwtrek wanneer het het VB aanbelangt, in het linkse kamp.
In dat opzicht wil ik hem en andere linkse dromers de volgende link niet onthouden, de tekst verwoordt zonder al te veel franjes perfect de situatie in Vlaanderen (België) en the rest of the world for that matter.

http://www.secessie.nu/?tekst=toonhtml&artikel=904-67

At your service
bob. is offline  
Oud 20 mei 2006, 18:53   #76
Sundancer
Lokaal Raadslid

Standaard

Het is walgelijk om te aanschouwen hoe traditionele partijen en hun achterban de 'racistische moorden' gebruiken om hun politieke oorlog tegen het Vlaams Belang te rechtvaardigen. Het is pure lijkenpikkerij als je het mij vraagt. Het is niet omdat familieleden van psychopaten een lidkaart hebben van het VB dat de partij verantwoordelijk is voor hun daden. Is de PS dan ook verantwoordelijk voor de kindermoorden die gepleegd werden door Dutroux? Hij bezat immers een partijkaart van deze Waalse partij. Overigens wie het VB verantwoordelijk stelt richt zich tot meer dan één miljoen mensen. Allemaal psychopaten dan? Wist er al iemand dat de ouders van de 18 jarioge moordenaar NV-A leden waren? Oeps... nog niet dus!

Bovenstaande tekst heb ik gekopieerd uit een reactie van een burger bij het Nieuwsblad on line - Forum -
Sundancer is offline  
Oud 20 mei 2006, 19:47   #77
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
8)
Kab u eens verduidelijken wat ge er mee bedoelt? U bedoeld dus dat mijn geld in de zakken van de andere partijen mag verdwijnen. Proper heerschap bent u!
Wanneer men geen dotatie GEEFT, moet men ook niet meer voldoen aan de eisen voor die dotatie, dus dan geen sperperiode meer, juist vor de verkiezingsdag vlug nog wat cadeaukes in de pollen van de kiezer steken.
fernand is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be