![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie is schuldig aan het racistisch klimaat: * de 'jongeren' * de regering die er niet tegen optreedt * het VB dat de toestand aanklaagt Laatst gewijzigd door luc broes : 16 mei 2006 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Ze doen niks anders. Hun 7 miljoen euro per jaar helpen daarbij.
Laatst gewijzigd door Hans1 : 16 mei 2006 om 11:20. |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() Internet polls zijn waardeloos om dat iedereen die beetje met een browser omkan meerdere malen kan stemmen.
|
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een greepje uit Khonnor's toegevoegde waarde .
Extreem rechtse idioten!!! Nu gaan jullie het nog op de allochtonen gaan steken dat een racistische gek twee mensen gedood heeft. Zien jullie eigenlijk echt niet in hoe ver jullie hiermee gezonken zijn? Zelfs een dergelijke daad misbruiken jullie om het wij-zij gevoelen in de maatschappij te versterken. Ik walg hiervan! Ik walg van jullie uitspraken, jullie paranoia, jullie racisme, jullie simplisme,.... ---------- Aan chichi trutteke Morel te zien zal het wel een delvauxke geweest zijn.... Dus zeker k&k --------- Onnozele rechtse hersenloze racistische skinhead-scum loving stranddebiel. Zo goed? --- Mijne Heren, ik stel voor dat u stopt met dit over-en-weer gescheld. Zoniet komen er waarschuwingspunten en ik denk dat geen van u er nog nodig heeft. Kazze De laatste input was van de moderator die vond dat Khonnon ietwat te fanatiek werd. De jongen leeft al op krediet, en weet maar van geen ophouden. Dat heb je dan met die extreem-linkse minder begaafde koorknapen die hun emoties niet meester zijn. Platvoerse inhoudsloze proza en scheldpartijen , maar nadenken ??? Neen hoor. ![]() ![]() ![]() At your service |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Neen, zijn roepen hun aanhang op om de internetfora te overspoelen met negativo- en fascopostings.
#70 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1. Geen idee, zou kunnen. 2. Geloof je het zelf? En nadien gingen ze gedrieën nog ff 'n pintje pakken! 3. Hmm.. Heb ik zo mijn twijfels bij, maar we zullen zien. Rechtstreeks of indirect racisme? 4. Een duidelijk racistisch geïnspireerde aanslag, simpelweg omdat mensen als u beweren dat het Vb een oplossing biedt voor de verkleuring van uw "Vlaamse Volkswijk". Whatever. Integratie heeft alles van doen met communicatie. Als u uw best wilt doen die mensen te verstaan en zij willen dat ook, dan lijkt mij hoofddoek en minaret geen bezwaar. Net zo mooi of lelijk als keppeltje, monikkenkap of bomberjack.
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat niet. Maar het zegt wel iets over de publieke opinie, en het werpt zijn schaduw vooruit naar de gebeurtenissen van oktober.
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Draagt Vlaams Belang mee verantwoordelijkheid voor de schietpartij in Antwerpen? aantal stemmen: 8267
|
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
awel ja, de cirkel is rond |
|
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#78 |
Schepen
|
![]() Weeral slaan onze PC partijen en de media de bal enorm mis
![]() Nu zijn ze stil ineens toen de dader beinvloed was door geweldadige computergames en NIET door het Vlaams Belang ![]() maar met deze internet-polls zie je dat de meeste mensen niet in de trucjes meer trappen van onze "linkse" media |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Wat een nonsens om uit deze actualiteit nog meer eens te gaan doen alsof de mensen enkel VLD of VB kunnen stemmen. Dat de VLD een onnozele partij is wist ik al langer, maar daarom stem ik nog niet op het VB.
Op den duur is mestkever en racist genoemd worden een zeer aantrekkelijk stemmenlokker of wat? Ten eerste zijn niet alle VB'er pure racisten, maar ten tweede is het geen reden tot een stem. Dat VLDVB spelletje ontwricht de complete politiek.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 16 mei 2006 om 15:47. |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is dat verband hoogstwaarschijnlijk een reactie op extreem-links. |
|
![]() |