![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er zijn zeer weinig of geen mensen die zeggen dat de tegenstrever in het ziekenhuis moet geslagen worden. 2* Een aantal mensen verloren hun job omdat ze VB-lid zijn. Links doet daar aan mee. Wat denk jij daarvan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
![]() Citaat:
Niemand pleit voor een ant-dejohanbeleid. Als dejohan wil stemmen kan hij gewoon Belg worden. In geen enkel land ter wereld is het zo gemakkelijk en gratis. Als dejohan zich goed gedraagt is hij welkom. Maar als dejohan dat niet doet moet hij daar de gevolgen van dragen. Juist zoals iedere andere inwoner van dit land. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Een man van Algerijnse afkomst vertelde me: "Les punaises ont quittées la ville, tant mieux pour nous tous". ("We zijn van het krapuul af, des te beter voor ons allemaal") Trouwens, Bompard komt niet op met een FN-lijst en de man is bijzonder populair, wat 'links' niet kan pruimen natuurlijk. Het is één van de weinige Zuid-Franse steden waar je na 18.00u nog kan rondlopen zonder te worden lastig gevallen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U moogt zeker niet verwarren he! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Is Orange het Scherpenheuvel voor de Vlaams Blokkers ofzo? Wat valt daar te zien? Heb ik iets gemist? Ze hebben daar toch Stella hoop ik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[/quote] |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Spreekt boekdelen.
Dat verandet dus wanneer een bende idioten politieke macht krijgen.
![]() |
#70 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom is het Blok dan tegen een stijging van het budget voor ontwikkelingssamenwerking? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Niet dat er nog veel culturele en historische plekken zullen bestaan na die jaren vermoed ik... Toch geen waar de burgemeester niet de touwtjes in handen heeft.
![]() |
![]() |
#74 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ben nog in orange geweest, maar ergens rond 1995 (ik was dacht ik 9-10 jaar) Dus een degelijke indruk van de maatschappelijke toestand heb ik niet. Laat ons zeggen dat ik wat skeptisch sta tegenover de negativo's die eens "gepraat hebben met voor- en tegenstanders".
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou nogal wat zijn als alle volgelingen van partijen die niet verkozen worden telkens na de verkiezingen de straat opgaan om de boel kort en klein te slagen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Neem nu een Fransman die naar bij ons komt. En de politieke situatie wil kennen. Ik denk dat die naar huis zal gaan en de mening van Agalev, CD&V, VLD, SP.A en Vlaams Blok zal kennen. Maar zeker niet deze van elke partij die ergens in ons land bestaat. Bijvoorbeeld lijst Maria. Snap je! Wel zo zal het waarschijnlijk ook geweest zijn, zo zal ik het merendeel wel gehoord en gezien hebben, maar ik zeg zeker niet dat er in Orange geen klein partijtje zou bestaan van pakweg een procent van de stemmen, waarmee ik geen contact heb gehad! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik zal het anders voorstellen. Op mijn werk heb ik het een paar keren meegemaakt dat collega's van me die VB-leden waren, openlijk en dat dan vooral tijdens verkiezingen, reclame maakten voor het VB. Zoals vlaggetjes en stickers meebrengen naar de werkvloer, trachten leden te werven onder de collega's, met een VB T-shirt rondlopen en dies meer. En daarenboven hun vreemdelingenhaat openlijk outen, en andere collega's van vreemde origine vernederden en raciseerden. Daar heb ik persoonlijk wel een stokje voor gestoken, en het heeft hen ook nooit hun job gekost, maar die VB propaganda op de arbeidsvloer was wel snel bekoeld.
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij de vorige verkiezinhgen zijn er WEL een hoop vlaamse antwerpenaren op straat gekomen om te protesteren tegen het Vlaams Blok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het is zeker niet alleen uiterst links dat de problemen in de Zuid-Franse steden ziet en aankaart:
http://www.acwlimburg.be/documenten/...e20030725e.pdf |
![]() |
![]() |