![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is niet echt een vraag, eerder een vaststelling: in andere draden verzet je je tegen censuur en verboden op anti-migrantenkritiek, terwijl je nu gaat pleiten voor een verbod op anti-zionistische kritiek.
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En als het bewind duidelijk racistisch is, zullen vele bevolkingsgroepen het dáár weer niet me eens zijn.
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je iets ontgaan is en daar wil ik wel wat uitleg over geven. Ik zie veel anti-zionistische kritiek zondere enige zin voor proportie, en zo ontzettend rabiaat, dat het bijna hysterie is. Dat is geen kritiek op een politiek, maar anti-semitisme. Zoals diegenen die het 'bon ton' vinden om te zeggen dat zionisme hetzelfde is als nazisme. Dat is een vorm van negationisme en uiterst kwetsend, maar dat is ook de bedoeling. In mijn ogen is een land waar joden onveilig zijn altijd een heel slechte plaats om te vertoeven, op alle gebied. Verder heb ik niets tegen de kritiek op wilde migratie en debiele Europese uitverkoop van onze waarden, integendeel. Maar je zult me nooit kunnen betrappen op 'rassenhaat'. Antizionisten hebben daar vaak wél enorme last van. Kijk maar op bv. Stormfront. Sommigen zijn obsessioneel uit op de vernietiging van Israël, net als AhmedJihad (of what's the fucker's name) van Iran, en ze zoeken daar alle mogelijke politiek aandoende argumenten voor. Een muur, een paar vierkante meter grond, een leger, steun, holocaust-ontkenning, alles is goed. Maar zeg eens.. als je het toch over 'andere draden' hebt, waarom ga je d�*�*r niet op in? Prettige middag nog! |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb daar ook maar één woord voor! Schande! Israël is véél te groot! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe vele bevolkingsgroepen dat dan zijn, is wel niet zonder belang. Als het er teveel zouden zijn, dan is er immers een democratisch probleem: een bewind dat zgn. anti-racistisch zou zijn en een bevolking die in meerderheid zgn. racistisch zou zijn.
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ALs ik van een gebied land steel, dan is dat niet stelen.... Zolang ik maar zionist ben. als anderen dat doen... dan is dat wel stelen. ![]() maar ja, in het Oude Testament (een leuk fantasieboekje)spraken ze naast het "uitverkoren" zijn boven alle andere volkeren ook al van de INTOCHT in het beloofde land... ook toen AL waren het BEZETTERS ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 17 mei 2006 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Klopt. Het bewind is zeer racistisch tegenover bepaalde bevolkingsgroepen, namelijk zij die niet in hun gareel lopen.
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() De vraag is waar de politiek oncorrecten hun gal gaan spuiten, als ze hun forums afpakken.
|
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() Neen, België heeft gewoon nog geen Ayaan Hirsi Ali gezien. Iemand die zonder racistisch te zijn de wandaden van de extremisten binnen de Islam aan de kaak kon stellen.
![]() |
#73 |
|
![]() Dat wens ik te hopen, maar ik vrees iets ergers. Vele mensen reageren zich af door hun ongenoegen op fora te spuien. Als dat niet meer mag, kroppen ze het op.
De echte ideologische racisten zullen hun gelijk hierin bevestigd zien en "ondergronds" hun gedachten verder uitbroeden. Op die rechtse fora heeft men nog een beetje controle wat er in de maatschappij leeft. Ik vrees dat meer verbieden tot meer drama's gaat leiden. |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 17 mei 2006 om 15:56. |
|||
![]() |
![]() |
#75 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik wist niet dat Turkije 'Arab' land was.........maar reden genoeg dus om het niet te laten aansluiten bij Europa.
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht van niet. En nochtans hadden die café's en andere openbare plaatsen tenminste nog het voordeel van 'direct fysiek contact', dat meestal een milderend effect heeft op 'verhitte gemoederen'. Ik vrees dat uw 'theorie' niet klopt. Ik pleit echter niet voor het verbieden van die fora, hoor, begrijp me a.u.b. niet verkeerd. Het recht op vrije meningsuiting is al bij al veel te belangrijk om het zo maar te slachtofferen omwille van een handvol hysterische broekschijters. |
|
![]() |
![]() |
#77 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ahmadinejad zal graag te horen krijgen dat hij een Arabier is.
|
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Door het verbieden van openbare internetfora, waar men eens krachttermen gebruikt, loopt men het risico dat de extremen elkaar op geheime plaatsen (dus niet openbaar) gaan ophouden, omdat ze dan zeker weten dat wat ze te bespreken hebben niet in het openbaar kan door de wet. Is het niet mogelijk dat ze dan wel eens hun plannen ten uitvoer gaan brengen, terwijl ze het nu alleen maar van de daken schreeuwen? Op je laatste paragraaf geef ik je 100% gelijk. |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#80 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mocht Palestina nu onafhankelijk zijn, dan zou niemand om die muur geven. Iedereen ommuurd z'n gebied indien hij het zelf wilt, nietwaar? Maar nu geeft het de indruk apartheid te verkondigen. Het is geen kwestie van principe of pragmatisme, maar van pure marketing.
|
![]() |