![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn part is ieder waar hij of zij zich het beste mee voelt...maar omdat nu overal rond te bazuinen vind ik het toch wel wat ongepast met momenten.
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik vind dat diegenen die zelf mensen beledigen door postkaarten met daarop "Vuile hetero" te verspreiden, niet moeten klagen wanneer ze zelf worden beledigd. Ik vraag me trouwens af of dit idee van het CGKR zelf komt of niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dikwijls is het omkeren van het stigma de enige manier is om door het olifantenvel heen te dringen dave. daarom doen we dat met vws ook graag. Je kan dat mss niet deftig vinden maar stigmatiseren is nu eenmaal ook niet deftig en de techniek van de omkering van het stigma werkt nu eenmaal. zo ook trouwens voor de techniek van de provocatie. de eerste keer dat men provoceert waait er veel stof op de volgende keer iets minder tot er op de duur geen reactie meer is. Op dat moment is de maatschappij dan gewend geraakt aan de nieuwe realiteit. wat ook de bedoeling is.
dus de methode die cgkr hanteert keuren we zeker niet af. ze moeten echter stoppen met hun ronduit gevaarlijk negationisme van de discriminatie van autochtone armen. ze beseffen niet dat ze door dit negationisme veel vb armen bijmaken die zichzelf met hun problemen ontkent en genegationeerd voelen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 mei 2006 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het is juist omdat ze beledigd zijn en dergelijke meer, dat ze zulke signalen als oa, "Vuile Hetero" verspreiden. ¿Me Entiende? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar nu ze zelf anderen gaan beledigen moeten ze niet klagen dat ze uitgemaakt worden omwille van hun seksuele voorkeur. Als iemand mij uitmaakt voor vuile hetero, ben ik niet geneigd om veel begrip voor die persoon op te brengen.
Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 17 mei 2006 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezes! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb niets tegen Vlamingen, maar wel tegen flaminganten, ik heb niets tegen moslims, maar wel tegen moslim-fundamentalisten, ik heb niets tegen fiere mensen, maar wel tegen racisten, ik heb niets tegen holebi's, maar wel tegen holebi-manie. Zoals ik schreef: ook holebi's mogen verdraagzaam zijn.
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeten we dan dat ook in de context van de Holocaust (de moord op ZES MILLIOEN JODEN) zien ? Of zijn we niet zo consequent ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als onze grootinquisiteurs schelden, dan moeten we snuiven dat het ironisch bedoeld is. ![]() Enfin, van een kind verweten is rap vergeten. Van mij mogen ze postkaartekes sturen zoveel ze willen.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Holebi's zijn verdraagzaam maar als ze zich homohatend tov ons gedragen tja...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Homo's zijn tof" of zo ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() en stel nu dat het cgkr die stickers "homo s zijn tof" gemaakt had, denk je dat de pers er dan ook maar de geringste aandacht voor gehad had ? Al eens van marketing gehoord ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en ook over foute marketing. Want dit stoot mensen voor de borst.
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() jouw overduidelijk wel maar lijdt daar best niet direct uit af wat de rest van de bevolking ervan denkt. ik persoonlijk kan er de humor wel van inzien eigenlijk.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Ik vrees dat u mij ook tot uw dom volk moogt rekenen. Maar misschien kunt u mij verlichten hoe deze campagne vruchten zal afwerpen. Ik denk dat de holebi's zichzelf in de voet schieten met deze campagne door het banaliseren van over en 't weer schelden. Voor sommigen zal dit zelfs een vrijgeleide zijn om 'vuile homo' te gebruiken. Zij doen het, wij dus ook...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'Vuile hetero' op gesubsidieerde kaarten.
Ten overvloede: weg met Die Staat.