![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Als je nu zou zeggen dat spirit stinkt naar socilalisme dan zou ik al zeggen ja, maar nu is het van pfff weeral de zoveelste hypocriete zever
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ga er terug in. Doe dingen voor mensen, zoek projecten waar mensen beter van worden en des te aangenamer als je dat op het lokale vlak kan doen. Je zal niet stinken maar zelf sterker staan tegen die politiekers die het al "stinkend" aanpakken. Zo kan je tot je doel komen om mensen te ondersteunen via het lokale beleid. Je mag ervan overtuigd zijn dat mensen snel weten dat je iets voor hen kan betekenen. En bij de verkiezingen zal je dan meer kans hebben om dit alles in stemmen om te zetten zonder te "stinken"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Nog nooit opgevallen dat Spirit eigenlijk veel socialer is dan de SP-a?
![]() |
#64 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Vlaams nationalisme heeft het Belang geen patent op hoor...
![]() |
#66 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als je uit een SPIRIT milieu komt weet je misschien hoe men de VU behandelde in het pre-VB tijdperk. Toen was de VU kop van jut, toen waren zij de gevaarlijke extremisten die aanzetten tot haat en weet ik wat allemaal. En waarom? Omdat ten eerste de VU een te grote aanhang kreeg en ten tweede opkwam tegen hetgeen waar de traditionele partijen voor stonden en hun macht uit haalden. En dat is nu net hetzelfde geval met het VB. Ik ontken niet dat sommigen in die partij een racistisch discours volgen, maar wat ik wel ontken is dat ze zo gevaarlijk of verwerpelijk zouden zijn dat ze het verdienen zo behandeld te worden. Stel je misschien eens de vraag waartoe dit alles leidt. Aan de ene kant heb je VB'ers die trachten electorale munt te slaan uit alles wat hier slecht gaat en er zelfs niet voor terug deinzen grove woorden en slogans te gebruiken enkel om te provoceren (cfr. Belien met z'n zever over schapen kelen). En aan de andere kant heb je het establishment dat ons wil doen geloven dat er hier zo veel racisme is, dat de Vlaming verzuurd is, en dat dit klimaat er is gekomen door het VB. Wel, als er iets is dat ik kotsbeu ben dan is het wel dat constant gevecht tussen het VB en de "politiek correcten". Het resultaat is dat onze maatschappij steeds meer gepolariseerd wordt terwijl men niet omkijkt naar de echte problemen. En ik ben het ook kotsbeu om dat men in bepaalde mileus denkt de Grote Waarheid in pacht te hebben en dat diegene met een andere mening racisten, fascisten, enz. zijn en geen recht op spreken meer hebben. Dit is geen gevecht tussen links en rechts, tussen de racisten en de progressieven, of eender andere hokje men graag gebruikt, maar wel een strijd tussen een elite die het denkt beter te weten en mensen zoals jij en ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Burgemeester
|
![]() Maar mij lieveken toch... Uw bericht heeft mij zo aangegrepen...
Nee, echt! Moest ik kunnen, ik sloot U in mijn armen om U nen dikke knuffel te geven. Het is goed dat ge gestopt zijt met de politiek want gij zijt veel te goed en vooral veel te naief voor deze wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon kwestie om niet TE naief te gaan denken. En als je echt iemand wil neerleggen, hoeft het nog niet persé om een vuurwapen te gaan, een mes is al genoeg, kijk maar naar Joe Van Holsbeeck. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Spirit, daar zeg je het ook natuurlijk. Wie wordt er nu lid van Spirit.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Als je bedoelt dat ze nog minder benul hebben van elementaire economie en rekenkunde: ja.
![]() |
![]() |
#74 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Tijd voor een Libertarisch Alternatief, zeg ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sterker nog: tijd voor een Libertarisch Alternatief.
Een Libertarisch Alternatief, zeg ik u!
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Heil!
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Wear sunscreen!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Maar tegelijk beweer je dat er nood is aan economische kennis? Hoe rijm je dat aan elkaar?8)
|
![]() |
![]() |