![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Verbeter me als ik ongelijk heb, maar ik dacht dat de huidige paus holebi's toestemming gaf om priester te worden op voorwaarde dat ze hun geaardheid niet in de praktijk brengen.. Een homo-priester mag dus gerust een huishouder hebben, maar zonder sexuele bijbedoelingen.
Een dergelijke anti-sexuele attitude bestaat trouwens al voor "heterosexuele" medemensen. De toplaag van de opus dei adepten moeten sex afzweren en ter vervanging zo nu en dan een martelband rond hun dij knopen zodat het minstens een beetje zeer doet (het verband tussen sex en pijn is voor iedere rechtgeaarde sado-masochist duidelijk). De andere opussers moeten gewoon "ten dienste staan" en mogen sex hebben met het oog op voortplanting en alleen dat.. De gewone mensen mogen in principe ook slechts aan sex doen met het oog op voortplanting, maar de "bijna zonde" van sex volgens kalender- en temperatuurmethode kan nog net.. Condooms en pillen zijn volledig uit den boze.. uitgezonderd dat men een condoom zou mogen gebruiken indien men met HIV besmet is ten einde zijn eigen vrouw niet te besmetten (dit laatste past niet helemaal in de logica..maar de RK is soms wel meer pragmatisch). Uit het voorgaande volgt eigenlijk dat er geen onoverkomelijk geloofsprobleem bestaat tegen het holebihuwelijk , mits de echtgenoten maar kuis blijven en niet aan sex doen & als ze dat dan toch doen moeten ze absoluut gaan biechten, kiefst zo uitvoerig en met de nodige details mogelijk ; een pastoor wil ook wel eens wat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 12 juni 2006 om 21:52. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie hioudt dan de regering af van de belangrijke zaken?
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() [quote=driewerf;1754942]en zou het voor jou zo belangrijk zijn, dat je door je verzet pakweg het goedkeuren van de begroting vertraagt?
Wie hioudt dan de regering af van de belangrijke zaken?[/quote]ik zeker niet!Ik hou niemand nergens vanaf. Van mij mag iedereen zich rustig bepotelen! ...Net alsof de "regering", als je die bende zakkenrollers nog "regeerders" mag noemen, zich van mij, en wat ik op dit forum schrijf, iets aantrekken.Ik laat hier enkel weten wat ik er van denk, maar dat is blijkbaar al te veel voor enkele fanatiekelingen alhier, die zelfs zo ver gaan om mijn humanisme in vraag te durven stellen.Hoe zou ik zulk een onverdraagzame houding kunnen noemen?"New-Fascism" mischien? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=carlgustaaf;1754981]
Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=carlgustaaf;1755161]het staat je uiteraard vrij dat ook even te verduidelijken... al verwacht ik iets in den trend van : 'ik heb daar lang en uitgebreid over nagedacht en ben tot dat besluit gekomen... al lukt het me nu even niet met de nodige argumentatie op te proppen te komen'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() [quote=praha;1758180]
Citaat:
Veel leesgenot.8) |
|
![]() |