Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Bekijk resultaten enquête: Gaat u ?
Ja 5 6,25%
Nee 75 93,75%
Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 26 mei 2006, 13:29   #61
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk bericht

karikaturen vormen is een gave
misschien moet je fictie verhalen beginnen schrijven en misschien verdien je nog een centje bij
maar uw ongenuanceerde uitspraken zijn ronduit belachelijk als je de realiteit wilt beschrijven
ik heb de indruk dat je de intelligentie van de mensen onderschat of het zegt iets over uw intelligentie
als ik het las dan had ik echt de indruk dat een klein kind op een simplistische manier een situatie wou beschrijven zonder achtergrond of niets

Wat van hetgeen hier staat klopt er dan niet?
We willen namelijk graag weten waarom jij je zo laatdunkend uitlaat over de intelligentie van mensen die er niet over denken zoals jij.

Citaat:
Langsheen het gehele parcours mogen geen auto's geparkeerd staan (beter voorkomen dan...)

en er is een oproep gedaan voor 400 extra vrijwilligers, bovenop de massal voorziene politiegeleiding....

Veel Antwerpenaren verkiezen om veilig thuis te blijven...uit vrees voor rellen (die wel eens zouden kunnen uitbreken BUITEN het voorziene parcours).

Na de opruiende, gevaarlijke uitspraken van Kareltje De Gucht-De Grote (iedere Antwerpenaar die blank is en Nederlands spreekt wordt nu gestigmatiseerd) werden in Antwerpen al een paar blanke mensen die Nederlands spreken, gewoon, zonder reden op straat aangevallen:

een vrouw die aan een tramhalte op de tram stond te wachten naast een zwarte vrouw kreeg ineens een zware handtas tegen het hoofd gebonkt door de zwarte vrouw, zomaar zonder enige aanleiding;

elders werd een autochtone Antwerpenaar tegen een muur geslagen, weer zomaar zonder reden, zonder aanleiding...

In Rwanda werden de Tutsi's 'kakkerlakken' genoemd door hun tegenstanders, aldus gedemoniseerd en ontmenselijkt: er volgde een genocide waarbij meer dan één miljoen Tutsi's of 'kakkerlakken' het leven lieten.

In '98 werd de kabinetschef van Kabila bijna voor het internationaal gerechtshof van Den Haag gedaagd omdat hij de rebellen die Kinshasa aanvielen 'vermine' noemde....

Misschien kunnen we Kareltje de Grote ook maar eens beter aanklagen voor het internationaal gerechtshof wegens het opruien en haat zaaien tegen de Vlaamse bevolking. We zullen intussen zijn kasteel in Berlare (waar hij woont) eens laten bezetten door een bus asielzoekers en Kareltje ondertusen zijn verdict laten afwachten in een rijhuis in Antwerpen-Noord.
Oud 26 mei 2006, 13:31   #62
Knorretje
Banneling

Standaard

De redders van onze economie ...
Knorretje is offline  
Oud 26 mei 2006, 13:33   #63
pinophai
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk bericht

denk jij nu echt dat je te doen hebt met achterlijken
telkenmale ze geen nadelige uitspraak van de rechtbank krijgen , hoor ik VB geen uitspraken doen over partijdigheid van de rechters, toevallig hoor ik dit enkel bij de negatieve uitspraken voor hen

ik heb niet gezegd dat belangers zich beter voelen als individuen , dit is een typisch probleem van mensen zoals jij dat je geen nuance verstaan, het is zwart of wit bij jou
ik bedoel dat jullie als ideologie onconsequent zijn en blind voor eigen manier van zijn en hierdoor zich eigenlijk beter voelen dan de mensen die anders stemmen
ik merk wel dat velen met een VB ideologie een probleem hebben met genuanceerd nadenken en enkel kunnen praten in slogans, kort door de bocht uitspraken en geen enkele zelfkritiek hebben en niet te vergeten steeds reageren alsof ze een slachtoffer zijn

U hebt gelijk.
Kan u ook eens antwoorden hoe die rechters aan hun job zijn geraakt? Welke partij heeft hen tot rechter benoemd?
Oud 26 mei 2006, 13:34   #64
Nicolas
Burgemeester

Nicolas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinophai Bekijk bericht
En geld dit ook voor u tov Belang stemmers?
neen, ik projecteer mijn frustraties niet op belangstemmers
ik heb en durf mezelf in vraag stellen en ga niet blindelings een bepaalde informatiebron als de grote waarheid aannemen

ik denk zelfstandig na

Nicolas is offline  
Oud 26 mei 2006, 13:34   #65
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik ben gewoon benieuwd.

Hopelijk blijven de vlamingen weg en zullen de stoottroepen van Abou Jahjah hun standaard gangetje gaan.
Zo. Jij hoopt dat de migranten gaan rellen. Op onbewaakte momenten komt de ware aard van het VB toch maar weer boven: als de migranten rellen is het weer kassa-kassa voor het VB. Want daar teert het VB op: op problemen, en op het uitvergroten ervan. Het beste dat het VB kan overkomen is dat een week voor de verkiezingen er nog een Joe van Holsbeekske wordt gepleegd.
driewerf is offline  
Oud 26 mei 2006, 13:35   #66
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

zie vooral die laatste foto, met Mr. Soete van indymedia (en PVDA)

wat een kwajongens!

PollyCorrect is offline  
Oud 26 mei 2006, 13:35   #67
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvel Bekijk bericht
trouwens ik moet werken om den dop te betalen van al die lamzakken en marouven die gaan marsen
mais racistes ils ne sont pas, monsieur.
driewerf is offline  
Oud 26 mei 2006, 13:36   #68
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena Bekijk bericht
...achteruit liggen in mijn zetel en zien op tv hoe deze stille mars onvermijdelijk op rellen zal uitdraaien. Daarnet op het journaal gehoord dat ze met 5 bussen uit de Franse banlieus komen.
Heb wel al medelijden met de mensen die langs de route van de betoging wonen, hoop dat de stad Antwerpen zijn verantwoordelijkheid zal nemen en alle kosten die deze 'kristalnacht mars' met zich zal meebrengen zal vergoeden.
Jij hoopt ook al dat de migranten gaan rellen. Op onbewaakte momenten komt de ware aard van het VB toch maar weer boven: als de migranten rellen is het weer kassa-kassa voor het VB. Want daar teert het VB op: op problemen, en op het uitvergroten ervan. Het beste dat het VB kan overkomen is dat een week voor de verkiezingen er nog een Joe van Holsbeekske wordt gepleegd.
driewerf is offline  
Oud 26 mei 2006, 13:37   #69
pinophai
Partijlid

Standaard

Citaat:
Den 3e is aangekomen.( Marino Keulen )
En de 4e is er ook. Veel wind trouwens want hare kop waait opzij (Hoer(a) Vanden Brempt is er ook bij.
Oud 26 mei 2006, 13:39   #70
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Boeboe Blabla roept zijn aanhangende militie en militanten toch op om zich aan het parcours te houden?

Zo is hij ook gedekt wanneer er straks weer ruiten van joodse winkels sneuvelen en poppen in brand gestoken worden.
en als gij voor het Journaal ga zitten masturberen.
driewerf is offline  
Oud 26 mei 2006, 13:40   #71
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door circe
Citaat:
Ik ben gewoon benieuwd.

Hopelijk blijven de vlamingen weg
en
zullen de stoottroepen van Abou Jahjah hun standaard gangetje gaan.

Zo. Jij hoopt dat de migranten gaan rellen. Op onbewaakte momenten komt de ware aard van het VB toch maar weer boven: als de migranten rellen is het weer kassa-kassa voor het VB. Want daar teert het VB op: op problemen, en op het uitvergroten ervan. Het beste dat het VB kan overkomen is dat een week voor de verkiezingen er nog een Joe van Holsbeekske wordt gepleegd.
Tienstiens... vind jij dan dat migranten standaard rellen op betogingen? Waar haal je dat uit? Toch niet teveel naar de media geluisterd zeker?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 26 mei 2006, 13:42   #72
driewerf

Standaard

Citaat:
Tienstiens... vind jij dan dat migranten standaard rellen op betogingen? Waar haal je dat uit? Toch niet teveel naar de media geluisterd zeker?
die woorden 'standaard rellen' zijn van jou afkomstig, lieve schat.
driewerf is offline  
Oud 26 mei 2006, 13:43   #73
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Non, il sont très solidaires.
Het omgekeerde kan je niet zeggen hé. Of ken jij allochtone gemeenschappen die het levensonderhoud, sociale woningen, kindergelden van blanke asielprofiteurs financieren?
Knorretje is offline  
Oud 26 mei 2006, 13:43   #74
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en veralgemenen doen we niet
Oud 26 mei 2006, 13:49   #75
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Non, il sont très solidaires.
Het omgekeerde kan je niet zeggen hé. Of ken jij allochtone gemeenschappen die het levensonderhoud, sociale woningen, kindergelden van blanke asielprofiteurs financieren?
Ik ken voldoende migrantenarbeiders die mee belastingen, sociale zekerheid etc betalen. Bemastingen waarmee jou VB gefinancierd wordt om henzelf als roofdieren af te schilderen.
driewerf is offline  
Oud 26 mei 2006, 13:50   #76
pinophai
Partijlid

Standaard

Citaat:
U hebt gelijk.
Kan u ook eens antwoorden hoe die rechters aan hun job zijn geraakt? Welke partij heeft hen tot rechter benoemd?
Hallo, Nicolas, bent u er al uit?
Oud 26 mei 2006, 13:50   #77
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
die woorden 'standaard rellen' zijn van jou afkomstig, lieve schat.
gelieve te leren lezen, ik zal het nog eens in het groot herhalen:

Citaat:
en
zullen de stoottroepen van Abou Jahjah hun standaard [SIZE=5]gangetje[/SIZE] gaan.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 26 mei 2006, 13:52   #78
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken voldoende migrantenarbeiders die mee belastingen, sociale zekerheid etc betalen. Bemastingen waarmee jou VB gefinancierd wordt om henzelf als roofdieren af te schilderen.
De dotaties van de politieke partijen worden vastgelegd PER STEM. Het is dus weinig waarschijnlijk dat een arme gediscrimineerde werkende allochtoon zijn belastingen naar de dotaties van VB gaan.

Waar gaan de belastingen van de VB stemmers in feite naartoe als de dotatie van VB wordt afgeschaft? Krijgen de stemmers dan terugbetaling?

circe is offline  
Oud 26 mei 2006, 13:52   #79
driewerf

Standaard

Citaat:
ik ga mijn tv afzetten denk ik.
kunt ge het niet aanzien dat er toch volk komt opdagen?

Citaat:
Ik GELOOF MIJN OREN NIET: Kris Merckx van PVDA vind dat allochtone jongeren moeten stoppen met criminele acties en zich aanpassen allez! ??? deden die dan iets verkeerds?
BANG

daar gaat het VB-wereldbeeld.
driewerf is offline  
Oud 26 mei 2006, 13:54   #80
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

daar gaat het VB-wereldbeeld.
Nee! daarom mocht het V B niet komen! Die zouden dat ook wel eens kunnen gezegd hebben en d�*t m�*gnie!

circe is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be