![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik ben nu al 2 weken gestopt met blowen voor de examens en ik heb absoluut niks van last ervan. 'Verslavend' mijn reet... |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En ik verwar hier NIET waterpijpen en verdampers.Waterpijpen filteren ook al flink, maar verdampers zijn nog veel beter. Cannabis zou moeten gebruikt worden door zieke mensen inderdaad. Zoals alle planten met aktieve bestanddelen, is het een medikament.En waarom zou je geneesmiddelen nemen als je gezond bent? Daarentegen, als je geneesmiddelen misbruikt, ze neemt zonder dat je ze nodig hebt, kan je ziek worden.En als je dan écht ziek bent, heb je geneesmiddelen nodig. En daarmee is de cirkel gesloten. Dus beginnen blowen, als alles OK met je is, is erachter vragen om een ziekte te krijgen.Hetzelfde gaat op voor Dagelijks Zuipen, en alle andere drugs en verdovende middelen. |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een interressante vraag die je aan jezelf kan stellen om je graad van afhankelijkheid een beetje door te krijgen: hoe zou je je voelen als je de absolute zekerheid had, dat je vanaf morgen NOOIT meer mag blowen. Want zo eens een paar weken stoppen , voor de examens, dat is natuurlijk een lachertje hé.Dat is gelimiteerd in de tijd, je ziet het einde van de tunnel met grote schreden naderbij komen: nog maar 5 dagen, nog maar 4 dagen, nog maar...enz.En dan kan ik terug blowen! Joepie! Stel je toch de vraag eens? |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
nog tien dagen en we gaan op reis..nog 9...nog 8... Het is niet omdat je iets je hele leven wil doen, dat je daarom verslaafd aan bent e. Neem nu sex. Kan je een hele leven zonder? ja. Wil je dit? Nee. Ben ik dan verslaafd aan sex? natuurlijk niet
|
|
|
|
#67 | |
|
Banneling
|
Citaat:
blijkbaar zijn de goedkoopste uitverkocht.Die waren inderdaad aan 15 Euros. Je hebt er nu toch al éne aan 60 euros. Is altijd beter dan 300...En anders moet je maar eens ter plaatse gaan , in Amsterdam vind zeker en vast alles wat je nodig hebt. Azarius levert thuis daarentegen... |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ken meerdere mensen, waar de dokter tegen gezegd heeft dat ze NOOIT meer mochten roken of drinken, en die dan zwaar ongelukkig waren zulks te horen. Waarom? Omdat ze verslaafd waren.Dan kan je 2 dingen doen: ofwel doe je toch voort, met alle gevolgen vandien voor je gezondheid, ofwel doe je de moeite om te stoppen. Na een moeilijke periode word je je nieuwe leventje wel gewoon, maar toch zal je voor ALTIJD de indruk hebben dat je iets mist.In feite kan je nooit meer totaal gelukkig zijn.Daarom hervallen er ook zovelen in hun oude zonden. Nu, volgens mij is de beste manier om niet aan iets verslaafd te geraken, er gewoon niet mee beginnen.En ik vind dat betere raad dan zeggen dat het geen kwaad kan.Mensen die aan iets verslaafd zijn zullen dikwijls zeggen dat het niet zo erg is, hoe meer andere mensen hetzelfde produkt als zij gebruiken hoe minder ze zich alleen voelen...hoe meer ze zich alleen voelen, hoe meer angst ze hebben. |
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
|
Citaat:
vakantie is niet levensnoodzakelijk wie doet er hier onnozel?
|
|
|
|
#70 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
Azarius.nl is idd een zeer goed. Nooit klagen van gehad, en men maten ook niet.
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Banneling
|
verslaafden hebben ook hun drug nodig om te leven.Om met plezier te leven in ieder geval: gelukkig te zijn.En ik zeg dat je met de tijd aan cannabis psychisch verslaafd geraakt.Doen alsof ge dat niet verstaat is onnozel.Het écht niet verstaan betekent dat je een onnozelaar bent...8)
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
|
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Minister-President
|
Dat is omdat je als jongere minder verantwoordelijkheden hebt maar als oudere moet je dagelijks naar je werk, he Kobaf?
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Minister-President
|
Telt alleen voor de geldverslaving.
|
|
|
#79 |
|
Minister-President
|
Veel meer ontwikkeld dan uwe spitsmuizigheid in elk geval...
|
|
|
#80 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|