![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En ook vind ik dat u snel vergeten bent hoe Judas Janssens aan de macht is gekomen in A'pen..... en dan: Gent: idd relaxte stad....moet ik toegeven Oostende:JMD kan het beter volgens mij Hasselt:buiten de gratis bussen is daar toch niet waanzinnig veel verandert....ofwel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Dat zijn beide alleszins zaken waar ik niet graag in meestap vermits volgens mij die mentaliteit niet louter het product is van opvoeding maar er nog andere zaken meespelen maar kom, ik denk dat we daarin van mening zullen blijven verschillen. Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Om je niet teleur te stellen stem ik al jaren op Vlaams Blok/Belang...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar deze toestanden blijven tolereren, speelt ook in de kaart vd mensenhandelaars.....daar moet u zich van bewust zijn. Citaat:
Het sanctioneren van ouders van spijbelende kinderen vind ik al een goed begin. Men kan ook wat korter op de bal spelen wanneer men ziet dat kinderen slechte tot zeer slechte resultaten behalen. evt. door bijscholing en desnoods gezinsbegeleiding. Eerst op vrije basis, maar indien geen beterschap(of weigering) ook op verplichte basis. Zoniet creëert men een verloren generatie(als die er al niet is). Dus ik pleit er niet voor om een opvoedingsmethode op te leggen, maar wel begeleiding en als laatste redmiddel verplichte internering van moeilijke kinderen(maar dan wel degelijk als laatse stap, uiteraard) |
||
![]() |
![]() |