![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu ja, we missen kaatd, dus moet iemand anders wel dit soort posts plegen. Citaat:
Het is niet uitgekomen, maar toch had hij gelijk. ![]() Mij niet gelaten hoor. Als het jullie blij maakt wil ik gerust over de daken schreeuwen: "Alex Jones is Groot en Mc Govern is zijn Profeet". Aan de feiten die iedereen kan zien verandert dit echter niets.
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ah , heel veel.. er zijn in Arlington daar de laatste jaren 'en masse 'ontslagen genomen .
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik mis Kaatd ook8) Zijn voorspellingen zijn maar gedeeltelijk uitgekomen en in welke mate mag jij dan nog bepalen, maar jij neemt onmiddellijk de term 'VALS' in de mond, al maar goed dat het woorden 'LEUGEN, 'LIEGEN', 'ZEVER', niet gebruikt zijn. Ik heb in maart aan mijn vrienden gezegd dat we een hele hete zomer tegemoet gingen en zowaar, letterlijk en figuurlijk had ik het bij het rechte eind. Ben ik hierdoor een waarzegger? NEEN! Indien het niet had bewaarheid geweest, was ik dan een leugenaar of een valserik? Evenzeer NEEN! Dikke KUS
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zever is zeggen dat Bush een shape-shifting reptilian is. De voorspelling van McGovern bleek vals te zijn, of zo je wil: is niet uitgekomen. Wat is taal mooi, elk woord heeft zowaar een betekenis!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 augustus 2006 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||
|
![]() Citaat:
Hoe kan jij dit nu weten? Je vertikt het om beeld en geluidsmateriaal van die gekke Texaan te raadplegen, laat staan dat je alle uitspraken van AJ op een rijtje kan zetten8). AALLWWEERR HHEELL ZZWWAARR TTAALLGGEEBBRRUUIIKK. Citaat:
Dat heb jij er van gemaakt. Ik heb in een ver verleden melding gemaakt van 4000 telefoontjes die zijn binnengevallen op 9-11 en de eerste dagen daaropvolgend in de ambassade van Israël met de vraag naar bevestiging van in leven zijnde Israëli. Wel gek dat er slechts 1 Israëli om het leven is gekomen (hij zat in één der vliegtuigen) en dat er daarvoor 4000 telefoontjes zijn binnengevallen. Bewijst dit enige betrokkenheid? Neen! Insinueert dit een voorafgaandelijk op de hoogte zijn? JA Citaat:
![]() Citaat:
![]() Dikke KUS
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 18 augustus 2006 om 20:37. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de opname die exodus als link gaf bekeken, en daarop voorspelt Jones helemaal geen aanslag op de WTC. Het is aan wie beweert dat Jones iets voorspelde om daar de bewijzen voor aan te brengen. Deze bewijzen komen maar niet. Waarom? ![]() Citaat:
![]() Er is geen enkele reden om aan te nemen dat er veel Israëli's in de WTC werkten. Na bijna vijf jaar is niemand met ook maar één degelijk bewijs gekomen dat het zo was. (Bij welke bedrijven werkten ze bijvoorbeeld?) Toch blijven sommige conspiracy-sites dit verhaal brengen. Maar minder dan bijvoorbeeld enkele jaren geleden. Jij houdt echter vol! Maar verder dan nietszeggende selectieve kranteknipsels uit 2001 kom je niet om deze zware beschuldiging aan het adres van vele Israëli's te staven. Zwak na bijna vijf jaar om het te onderzoeken. ![]() Overigens, de cijfers die Bush die dag gaf klopten evenmin voor andere nationaliteiten (hij had het bijvoorbeeld over 250 dode Indiërs). Maar dat vermeld je uiteraard niet! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 augustus 2006 om 20:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
|
![]() Citaat:
interludium: LIEGEN-LEUGEN-LEUGENS-LEUGENAAR-LEUGENACHTIG 't Is niet omdat Exodus niet stante pede met het gevraagde materiaal komt aandraven dat het onmiddellijk een leugen betreft. Ik heb het AJ niet weten zeggen. Ik heb intussen reeds heel wat footage van hem gezien maar dat betekent nog niet dat ik kan zeggen dat hij het NIET heeft gezegd. Stop alsjeblief met die ZZWWAARREE TTAALL, DDAARR IISS GGEENN EENNKKEELLEE RREEDDEENN VVOORR. Citaat:
Jij hebt de overtuiging dat er NIET veel Israëli werkten in het WTC en dat is jouw volste recht. En ik twijfel er aan op basis van mijn geposte citaat en ook dat is mijn volste recht. Ik ben de zaak nog geen 5 jaar aan het onderzoeken maar dankjewel voor het respect ![]() Citaat:
![]() Dikke KUS
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 18 augustus 2006 om 21:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Gun, gij spendeert te veel tijd op dit forum.
Ga eens een pint drinken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Heeft u er een verklaring voor dat deze 'joden verschenen niet op hun werk-mythe' al op internet verscheen voordat de torens waren ingestort? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou men zich geen kritische vragen stellen rond het gebeurde ? De officiële versie die men ons van bepaalde feiten geeft, blijkt immers niet altijd te kloppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik als VB'er exodus heb meer schrik voor islamdominatie, eerlijk gezegd meer zelfs omdat in 2050 het al zover is in Europa. NWO zal daar weinig aan kunnen veranderen. Er moet iets gedaan worden tegen islamo fascisme, over de manier zijn natuurlijk vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Kijk,
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20 ,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,3 7,38,39,40,41,42. Wedden dat één van deze nummers vanavond uit die Lotto-stulp rollen? Volgens mij is de Lotto één groot complot?
![]() |
#74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VS hebben ongetwijfeld ook "iets" aangepakt,maar ik moet toegeven dat ik niet meer weet wat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
En Amerika probeerde het extremisme aan te pakken maar snapte niet dat ze deze daardoor in de hand aan het spelen waren (bij mij thuis ben ik ook koning) nu is het te laat en zitten ze diep in de stront. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men mag zich echter eveneens kritische vragen stellen rond sommige antwoorden. Zie maar hoe weinig onderbouwd 2004gun's bewering over de "Israëlische werknemers van de WTC" is. Verder dan omkering van de bewijslast komt ie niet.
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als men alleen nog de officiële versies van al deze feiten en de uitleg van Georges Bush mag geloven, dan mag men een kruis zetten over onze veelgeroemde 'democratie'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Kritiek zonder onderbouw is belachelijk en zeer gemakkelijk. Het feit dat vaak niet onderbouwde kritiek aanvallend en zonder espect is voor sommigen merk ik vaak op en doet me dan ook het één en andere denken over de mensen die deze kritiek voorleggen... Officiële versies moet men zeker niet zomaar overnemen maar kritisch beoordelen. (trouwens had je de media goed gevolgt in het conflict Israël-Hesbollah dan had je wel gemerkt dat het altijd Israël was die als de grote boosdoener werd afgebeeld door onze reporters van de Vtm en vrt) En dat kruis op de democratie; waarom? Bush is door het volk gekozen (ik geloof die nwo niet), punt. In Frankrijk wie denkt u dat de volgende president wordt? De aggressiefste en meest war hungering van allemaal en daarom ook degene die zegt wat het VOLK denkt. We vergeten dat in Amerika in texas en omstreken zeer veel aanhang is van de oorlog in Irak en Afganistan en ook dat daar veel AMERIKANEN wonen. Het belachelijke idee van die nwo houdt altijd maar rekening met delen van de bevolking en is daarin zeer extreem...En heeft het dan ook wel vaak helemaal fout (soms ook juist!! Maar vaak fout!) |
|
![]() |
![]() |