![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten is Cedrics reputatie alhier zonder enige smet.
![]() |
![]() |
#62 |
Staatssecretaris
|
![]() Met dank, SuperStaaf, echter ze alluderen op die bepaalde uitspraak die ik ooit ponneerde over separatisten, aframmelen en helden.
Eerst waren het enkel de Vlaams-Nationalisten die deze als waar aannamen, nu ook de BUBers... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderen zijn echter kwaadaardig en misbruiken één of andere gechargeerde uitspraak, rukken hem uit de kontekst, en pogen er een goedkoop succesje uit te puren. Ze dolen, want niemand trapt daarin. Zelfs zij beseffen dat het geen verf pakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Meen ik het nu of niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat moet je me komen demonstreren. Geef per PB door waar je me wil ontmoeten, ik zal naderhand verslag uitbrengen op dit forum
![]()
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() De raad van bestuur in BUB is alleszins gehalveerd...
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() M.a.w. Cedric, de BUB bestaat nog juist uit Hans, Bob en Bruno?
De Heilige Drievuldigheid van de BUB... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Heb u al een paar keer mogen aanschouwen en moet toegeven dat het mij kippevel en knikkende knieën bezorgde bij het zien van uw machtige en kracht uitstralende corpus. Vooral die strijdvaardige en van zelfvertrouwen getrokken gelaatsuitdrukking zullen mij tot het moment dat je me van mijn ledematen ontdoet, met hetzelfde gemak als waarmee een kind de poten van een spin uittrekt, bijblijven. Ik zal overduidelijk het onderspit delven tegen de uitbarsting van zoveel belgisch oergeweld, maar om mijn eer toch een klein beetje te redden en met in het achterhoofd dat men mij nadien als Vlaams martelaar zal beschouwen neem ik met de billen dichtgeknepen met tegenzin uw uitdaging aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() Forumleden kunnen nu beginnen inzetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() De hele Antwerpenafdeling is ook overgelopen blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laten we op elf juli afspreken op de Grote Markt te Brussel...
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() Bob niet...
Nu, het gaat erom dat die enquete het werk was van mensen die nu in UNIE zitten, ik maak enkel zo duidelijk dat ze voordien voor BUB werd gevoerd, en nu voor UNIE. Het is tevens mijn eigendom (de domeinnaam www.antwerpen-2006.be), en ook intellectueel is het mijn eigendom. De domeinnaam www.bu-a.be is eveneens mijn eigendom, net als www.bub-antwerpen.be etc.
![]() |
#75 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Enfin, als ik de hele historie hier lees en een beetje interpreteer, dan zal het torenhoge ego van Hansje nu wel enigszins een deuk vertonen...
De beste grap is dat het voormalige hoofdkwartier van de BUB nu plots het hoofdkwartier van de UNIE geworden is! Ik krijg zo'n beetje de indruk dat de BUB op sterven na dood is en dat Hansje zich nu volop op zijn advokatenpraktijk mag beginnen concentreren. Tja, dictators zijn nu eenmaal geen lange (politieke) levens beschoren, hé! (Uitgenomen Castro, maar hij is de uitzondering die de regel bevestigt) Zou de UNIE zo slim zijn om zich niet aan de idiote stunts van de BUB te bezondigen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je had me toen nog zo beloofd dat ik problemen kon krijgen als ik wou. Ik bleef staan, jij ging weg...
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- Mark Wilmots - Proces Media - ... Uiteraard houden wij ons daar niet mee bezig...
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben in ieder geval al blij dat UNIE er blijkbaar iets realistischere visies op nahoudt. Zo was ik oa. erg verheugd met jullie standpunt omtrent federalisme op basis van de provincies. Jullie beseffen toch ook wel hoe dicht onze programma's (Nationale Unie en UNIE) bij elkaar aanleunen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |