![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() Face it, honey, your cover is blown...
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() De test heeft geen wetenschappelijke waarde, maar ik zie toch dat mensen waarvan ik denk dat ze rechts tot exteem rechts zijn hoog scoren. Hij werkt dus wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2.93333333333333333333333333333333333(etc)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() For the record: 2.77
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bah, de test zal ongetwijfeld al weerlegd zijn door befaamde sociologen... ik vond persoonlijk dat als je alle vragen naar eer en geweten invult, en dus niet zelf wat gaat bijsturen door bvb "het meest wenselijke" antwoord aan te vinken, je toch een aantal uitgesproken karakteristieken kan achterhalen, die je dan weer als "fascistisch van aard" of juist niet kan bestempelen.