![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dan moeten die studenten daarop reageren, en niet als in een kleuterschool. Uiteraard is Di Rupo nie de enige verantwoordelijke, maar hij staat wel aan het hoofd van die bende en draagt dan ook de grootste verantwoordelijkheid. Jij denkt dus dat Di Rupo (die ons aan een hogeschool de les komt lezen) zijn kiezers moet volgen, omdat die nu eenmaal liever in de hangmat hangen (op kosten van Vlaanderen). Ik kan je verzekeren, het gezond verstand en de Vlamingen denken daar anders over. Laatst gewijzigd door luc broes : 11 juni 2006 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Op welke departement komt hij ????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Alleen, daar gaat het niet over. Deze ontwijkende, nietszeggende bijdrage van "Belgen" is veelzeggend! Laatst gewijzigd door luc broes : 11 juni 2006 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Dan is de enige politieke realiteit dat vroeg of laat België barst! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een echte federale staat kan 'de toestand' nooit 'zo zijn' dat 'het er niet toe doet wat de meerderheid erover denkt'. Dit is géén federale maar en BELGISCHE realiteit. Dergelijke realiteit kan onmogelijk realiteit blijven in een DEMOCRATIE.
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Maak dat dat spandoek gedragen wordt door een schaars geklede jonge knaap.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 11 juni 2006 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vergeet ook niet mevrouw Van Temsche, politiek beest en hoedster van het vb gedachtengoed in het Kortriksche op te trommelen, om het spandoek hoog te houden met Vlamingen loves you!
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Welkom Di Rupo Vlamingen love you |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik las dit nieuws vanmorgen in de krant. Mijn eetlust was onmiddellijk verdwenen. Ik ben namelijk ook student aan het Hiepso en begrijp werkelijk niet wat die persoon daar te zoeken heeft.
Ik zou het eventueel overwegen om actie te voeren maar vrees een beetje voor een negatieve weerbots. Ik heb namelijk nog 1 jaar te gaan in deze school en heb geen zin om de dupe te worden van een nochtans gerechtvaardigde actie. Dat moet ik eerlijk toegeven. Ik zal het toch in overweging nemen alleszins. België barst! |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Iemand die enkel uit is op het premierschap en daarvoor menig Vlaamse kont zou likken, is niet de persoon die ik met genoegen welkom heet. Waarom bent u fan van deze 'heer'? Omdat u beseft dat zonder zijn partij er zelfs geen sprake zou zijn van de uwe? Bewerking: Trouwens, sinds wanneer is België viertalig? Laatst gewijzigd door Diether : 14 juni 2006 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Franstaligen zijn niet welkom in Vlaanderen omdat ze Franstalig zijn. En dus is Di Rupo niet welkom in Kortrijk omdat hij Franstalig is. Daarvan de echte reden voor de voorzien NSV-actie. Zou ik Di Rupo zijn, zou ik mijn aanwezigheid op dit evenement afgelasten. Hij riskeert er zijn leven en lijkt er helemaal niet bewust van zijn. Een "Hans Van Temsche" story bis in Kortrijk? Alles is mogelijk........
Laatst gewijzigd door Everytime : 14 juni 2006 om 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Di Rupo moet als hoofd van een corrupte organisatie niet als voorbeeld gesteld worden in gelijk welke onderwijsinrichting, ook niet in Vlaanderen. Je verwijzing naar HVT is beneden alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
NSV! gaat er niet met 2 pistolen elk dat podium opstormen om iedereen aan gort te schieten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een van die Walen Was me daar aan't afgeven op de Vlamingen tegen zijne maat dat het niet mooi meer was omdat ze hem niet hadden kunnen helpen,maar vooral omdat die mens waar hij was bijgeweest de franse taal niet meester was. De Vlamingen waren "des idiots" en meer van dat schoons,zodanig dat die andere 2 Waalse personen duidelijk geneneerd waren,en de 2 andere Vlamingen duidelijk niet opgezet waren met zijn blijken van waardering. Ik heb op de stop geduwd en hem op de volgende verdieping,zij het met lichte dwang doen uitstappen,bleek hij ineens toch wel een beetje Nederlands te kennen zeker,dit maar om aan te tonen dat er tussen alle koren kaf zit. Wat ik me nu afvraag is of het niet mogelijk was dat jij het was die daar zo de paljas aan het uithangen was,gezien de duidelijke haat die jij tentoon spreidt tegen "alle Vlamingen".
![]() |