![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En niet te vergeten, vervolgens het equivalent van de Franse revolutie en Verlichting.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 17 juni 2006 om 06:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Westerlingen hebben een kort geheugen.
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vrouwen , homofielen en Joden : ze komen allemaal aan de beurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Als we het dus aan Groen! overlaten, vrees ik dat we ons aan een heel pak eremoorden zullen mogen verwachten. Je kan onmogelijk Westerse waarden en normen, die vooral vrijheid inhouden gaan verdedigen, samen met de fundamentalistische islam. Dat is gewoon een contradictie in terminis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() gelukkig zijn er nog de zachtaardige vlaemsche mannen van het VB die bekend staan om hun diep respect voor de vrouw.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Duupje is zeker aanhangster van Karen Celis?
![]()
![]() |
#69 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben als vrouw niet meteen en VB aanhanger, maar beken eerlijk dat ik nog meer schrik krijg van de vreemdelingen dan van het VB.
Vroeger stemde ik altijd SP, maar sinds die de vreemden stemrecht hebben gegeven, ben ik politiek op de dool. Nee, ik ben echt bang van die migranten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() zeer begrijpelijk ... ik was verleden zaterdag aan 't fietsen door mijn streek en ik had nogal veel dorst gekregen. Er stond daar een oud bezeke aan een waterpomp en ik vroeg haar of ik wat te drinken kreeg. De lieve vrouw was daar snel met een glas en ze gaf mij te drinken. En toen begonnen wij te spreken en het ging al rap over de vreemdelingen (onveralgemeend bedoeld). Waarschijnlijk was zij ook al in aanraking gekomen met de multiculturele samenleving die in het Pajootenland gelukkig nog geen alledaagse realiteit is. Ik heb haar dan maar een paar troostende woorden toegesproken maar zoiets doet mij veel vedriet. Maar als volk moeten wij sterk blijven.
Laatst gewijzigd door PAJOT : 21 juni 2006 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral aanhangster van mezelf als je het echt wil weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog nooit last gehad van angstgevoelens jegens migranten (nochtans jaren lang in een migrantenbuurt gewoond, ook nu nog moet ik er iedere avond te voet passeren...)
![]() |
#74 |
|
![]() Zeggen dat u nooit angst hebt gevoeld kan niet waar zijn. Nog nooit de brusselse metro gefrequenteerd? Daar hangt iedere dag wel een bende of twee, drie rond...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 juni 2006 om 05:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Buiten Brussel kennen de meeste allochtonen nederlands. Volgens mij zorgt dat al voor een hele verbetering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, maar om eerlijk te zijn heb ik daar nog nooit een angstgevoel gehad. Ik ben tot op heden (gelukkig) nog nooit lastig gevallen geweest door migranten. Sommigen proberen je verbaal lastig te vallen maar als je die ventjes negeert, houden ze er gewoon mee op.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 22 juni 2006 om 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Meneer Zorlac, ge weet toch dat ge op generlei wijze de identiteit van medeforummers moogt prijsgeven. Doe dus diene foto van la esperanza maar weg.
![]() |
#80 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als het aan de Islam lag, dan mocht ik vier vrouwen hebben (als ik ze kan onderhouden tenminste), bring it on!!
|
![]() |
![]() |