![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou men geen vriendelijk en positief terugkeerbeleid kunnen voeren, en gelijktijdig ons imago in die landen verbeteren? Liever een helpende hand dan een bestraffend gezicht! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voor de wakkere observator: Köningstiger en ik hebben wel meer gemeen.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
2) Ideologisch correct wil toch niet zeggen dat een oude getrouwe militant die niet geschikt is voor een bepaald mandaat (zoals ik) voorrang moet krijgen op een meer bekwame kandidaat. Uiteraard moeten we wel erover waken dat bekwame nieuwkomers ook betrouwbaar zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Persoonlijk ken ik nogal wat nieuwe mensen die de Vlaamse zaak met verve verdedigen, maar ken er minstens evenveel of meer die er weinig kaas van gegeten hebben en enkel een mandaatje ambieëren. Voorpost waakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Wij (en gelukkig niet alleen Voorpost!) zullen erop toezien dat het bij ons niet gebeurt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() Laten we hopen. Maar weet dat dit niet zo simpel zal zijn. In elke partij zitten er inderdaad opportunisten, gelukkig zitten we in de Vlaamse Beweging met radicalere organisaties dan het Vlaams Belang die er mee over waken dat de partij niet verwatert. Dus laten we toch organisaties als Voorpost niet wegwimpelen (voor de duidelijkheid, ik beschuldig u hier niet van, ik roep er alleen maar voor op dit zeker niet te doen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Vandaag heeft nog een niet-racistische kiezer van het VB zijn overstap naar de B.U.B. gedaan. Hij vond ook dat België niet mag verdwijnen en dat het VB op dat vlak volledig verkeerd bezig is, maar hij kende geen andere partij totnogtoe. Een typisch probleem voor 95% van de huidige VB-kiezers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Vergeet er vooral geen topic over te openen, dit is echt wel hét begin van de grote doorbraak! Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 19 juni 2006 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Burgemeester
|
![]() wat een sukkelaar die maar één partij kende, waar heeft die opgesloten gezeten. nooit naar deTV gekeken ? of propagandafolders gekregen.
ik vind het een geluk voor hem dat hij nu wat kennis kan opdoen, en wat voor kennis ? echte belgische geschiedenis |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Staatssecretaris
|
![]() Wrijf het er nog eens in dat ze nooit op TV komen door de boycot, die Bubbels.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Vreemdeling
|
![]() Beste mensen,
Hoewel dit nieuws in feite niet groot genoeg is om een belangrijk punt van te maken kan ik (lid Vlaams Belang Heusden-Zolder) de verleiding niet weerstaan van roet in het eten van de hier juichende progressieven te gooien. De heer Lucien is immers een kwelgeest eerste klas die de afgelopen 4 jaar in onze afdeling op meesterlijke wijze het menselijk equivalent van een teek heeft uitgespeeld. Dit gezever over extremisme is een façade en dat is niet moeilijk te begrijpen, iemand die al sinds jaren '80 bij de partij zit stapt nu niet op omdat ze te 'extremistisch' is, wel integendeel. Tenzij we een regeling voor alle gemeenteraadsleden van 30 EUR maandelijkse bijdrage aan de lokale partijkas te storten extremisme mogen noemen, want dit weigerde de man pertinent. Karel Dillen: [FONT=MS Sans Serif]Want het gaat niet om een zetel, het gaat om Vlaamse onafhankelijkheid. Het gaat niet om een benoeming, een gemeente of een stad, het gaat om Vlaamse onafhankelijkheid. [/FONT] Wij van Vlaams Belang Heusden-Zolder zijn blij met de nobele daad van de NVA om hem van ons weg te nemen en wensen hen veel geluk toe, gaan ze nodig hebben ![]()
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vreemdelingen die wij vragen om te remigreren zouden een perfect aanspreekpunt voor ons zijn . Niemand hoeft te verliezen bij de grote terugkeer . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() VB kent zelf geen consequentie: overlopers worden onthaald maar nestverlaters zijn dan weer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Vreemdeling
|
![]() ...verraders?
Geenszins, ik persoonlijk kan er best op inkomen als mensen van het VB weggaan naar de NVA. Zij die het doen zullen er vast wel rede toe hebben. De motivatie voor Lucien Hermans was echter helemaal niet 'extremisme'. Hij was toch allang niet meer welkom bij de lokale afdeling en voor de verkiezingen wilden we hem dus ook niet. Tja, en wat doe je dan als je te vooringenomen bent om constructief te werken? Eventjes een leuk excuus bedenken om de partij zwart te verven en overstappen. Maar laat ik het hierbij houden: Dit is alleen slecht nieuws voor NVA Heusden-Zolder ![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoor nochtans meer en meer hetzelfde deuntje: de partijtop ziet ons niet meer staan
|
![]() |
![]() |