![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Zie hierboven. 3. Dit zijn cijfers die gekend zijn bij de dienst vreemdelingenzaken. Ik ga er van uit dat er effectief rassen bestaan want als je redeneert dat alle mensen van hetzelfde ras komen dan is een vis ook gelijk aan een hond en een mens gelijk aan een vis. Tenzij natuurlijk Gof de levende wezens geschapen heeft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Schepen
|
![]() En dan , de mens is in feite ook maar een zoogdier hoor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 15 juni 2006 om 11:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mijn onderschrift is gewoon een slogan die vaak gebruikt wordt. Je hebt natuurlijk revolutie en revolutie he. Maar als ik je gerust kan stellen, we zijn geen privé-militie aan het voorbereiden die gewapenderhand deze staat zal omverwerpen. Ik spreek me wel niet uit over de al dan niet gewenstheid van dit scenario, ik zeg alleen dat we dit niet aan het voorbereiden zijn. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Schepen
|
![]() we beginnen er bijna te komen , en sommige diersoorten horen hier niet thuis bv krokodillen , leeuwen , olifanten , enz ... , dit geld bij de mens ook , die kan je ook indelen in "soorten" bv afrikanen , aziaten enz en die horen dus hier niet thuis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
En voordat ik hier als racist wordt afgedaan, ik heb dit uit het boek "Inleiding tot de psychologische antropologie" die aan de Universiteit Antwerpen de cursus vormt voor het vak Inleiding tot de Antropologie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() En die theorie die Metternich aanhaalt, is (naar ik dacht) al lang achterhaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Ik heb het alvast nog moeten leren tijdens de vorige examenperiode en was er toch duidelijk door op het examen 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en wat met alle tussensoorten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat indelen in goed en slecht doet u op basis van huidskleur/afkomst?
![]() |
#74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is natuurlijk wat men onder "ras" verstaat. De meeste mensen beschouwen de mensheid als zijnde "één ras".
![]() |
#76 |
|
![]() De mensheid onderverdelen in rassen is racisme. Je associeert daar namelijk mensen op basis van hun uiterlijk met bepaalde andere kenmerken (intellegentie, werklust, karakter (agressief, zachtaardig, ...), ...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zolang je er geen negatieve connotatie aan vasthangt, zie ik geen probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Betekent dit dat het VB de krokodillen, leeuwen en olifanten van de Zoo van Antwerpen beschouwt als zijnde politieke vluchtelingen?
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij heel dat gediscussieer over "het bestaan van rassen" moet je anderzijds ook niet overdrijven. Zo bestaan er aantoonbare verschillen die niets vandoen hebben met uiterlijke lichamelijke kenmerken tussen "iemand van het Aziatische type" en "iemand van het Kaukasische type". Van mijn part mag iemand gerust praten over bvb. het "Aziatische type" als zijnde een ras. Gewoonweg omdat dat bvb. makkelijker praat en iedereen weet wat je bedoelt. Het wordt enkel gevaarlijk wanneer iemand op basis van die onderverdeling ook een rangorde gaat opstellen, en daar praktische consequenties aan vastknoopt die objectieve nadelen opleveren.
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Niet dus! (in deze verziekte maatschappij wel natuurlijk)
En dan? Plaats jij alle Vlaasm Belangers niet in eenzelfde kotteke? Dan is dat ook racistisch! |
![]() |
![]() |