![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik weet natuurlijk ook dat ee peiling maar een peiling is, en dat enkel verkiezingen tellen. Maar als alle peilingen een bepaalde TREND vertonen dan heeft dat wel degelijk een betekenis. Een referendum met de vraag: "wil je meer zelfbstuur voor Vlaanderen, wil je een einde aan de transfers, wil je echte tweetaligheid in Brussel, wil je een beperking van de immigratie, wil je dat een taalvereiste nodig is voor kandidaat belgen? enz Ja, daar zou ik ook met veel belangstelling naar uitkijken. Het is natuurlijk jammer dat het regime zulk referendum nooit zal dulden, omdat de uitslag voor het regime niet wenselijk is. Laatst gewijzigd door luc broes : 18 juni 2006 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niet dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met alle respect, maar de voorbeelden van vragen die je hier aanhaalt, hebben uiteindelijk weinig te maken met separatisme. Ook Belgicisten willen bv. perfecte tweetaligheid in Brussel. Zelfs meer zelfbestuur kan perfect geïntegreerd worden in een federale staatsstructuur. Het enige wat er in die vraagstelling toe kan leiden, is de vraag over de transfers. Maar dan nog, ik stel voor dat we dan ineens ook stoppen met de transfers binnen Vlaanderen. Ik zie nl. niet in waarom er transfers tussen Antwerpen - West-Vlaanderen en Limburg moeten zijn. Het enige wat je kan zeggen over de transfers, is dat ze weinig transparantie vertonen en dat zou moeten verbeteren. Maar dat kan je dan ook weer zeggen over de transfers binnen Vlaanderen...
![]() |
![]() |
#64 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
minimum 1.000 euro pensioen... schoolcheques... zo'n rookmelder kost niet zoveel ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een wereld van verschil ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van waar blijven die egoïsten volgens u komen? Als ze SPA of VLD stemmen zijn ze nog perfecte altruïsten, liefhebbende wezens die alles weggeven en altijd hun medemens op de eerste plaats zetten. En dan plots is daar de flits die keiharde egoïsten van hen maakt en zie, ze stemmen VB. Onbegrijpelijke ommeslag, hé. Gaat dat met een blikseminslag, een beetje zoals de bekering van Paulus (maar dan omgekeerd uiteraard)? Laatst gewijzigd door baarle : 19 juni 2006 om 07:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noch wat betreft de grootte van de transfers binnen de Vlaamse grenzen, noch wat transparantie en controle betreft kan je de tranfers vergelijken met deze die al j�*ren tussen Vlaanderen en Wallonië bestaan. Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 juni 2006 om 09:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rode Samay en bloedrode Walter Pauli zijn het anders over de hele lijn met elkaar eens waar het uitsluiting en disciminatie betreft van mensen die er niet hetzelfde over denken als zij. Een welgemeende fuck you Citaat:
Leg al deze uitspraken eens in de mond van FDW tegenover de migranten en het CGKR zit er bovenarms op. De rooien echter.... ![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() ![]() ![]() Echt waar!! Dan zal ik daar toch nog eens moeten gaan kijken want de laatste keer zag ik daar niet veel meer staan dan wat veralgemenende culpabiliserende platitudes ten op zichte van alles wat tegen het VB is. En tendentieuze opiniepeilingetjes verspreiden in Antwerpen is niet aan politiek doen, neen.... Dat noem ik het steevast trachten te bekomen van het eigen grote gelijk.
![]() |
#72 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Walter Pauli hierboven heeft groooot gelijk.
Ne welgemeende "Fuck You" aan al die verwende kindjes, die misnoegde zuurpruimen, die onnozele zieksmoelen, die egoïstische misantropen die het VB en haar kiezers rijk zijn.
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Links laten liggen, zegt Pauli, en gewoon verder doen. Fantastisch. Het Belang zal daar niet echt ontevreden mee zijn hé? Gewoon verder doen dus tot ze 40 pct halen. Laatst gewijzigd door baarle : 19 juni 2006 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die worden nochtans NIET aangepakt door het inquisitiecentrum wegens disciminatie aan aanzetten tot haat jegens andersdenkenden.
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft maar gebeuren, en de rest leert het maar niet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij vooral is opgevallen is het feit dat we wsl naar een rooms-rode regering gaan volgend jaar....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Je zegt dus eigenlijk: ik doe graag mee aandingen die geen betekenis hebben (zoals je voordien zei).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Maar geen nood! Wie trekt er zich nu iets aan van stemmen in een democratie? Laatst gewijzigd door luc broes : 19 juni 2006 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De stemmenkampioen is louter ter ontspanning, net zoals alle andere niet-politieke internetpeilingen dat zijn.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 19 juni 2006 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Dat is goed, het ziet er naar uit dat je wat ontspanning noidig hebt!
|
![]() |
![]() |