![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb lang het Vb een prima verschijnsel gevonden - het was een intellectuele uitdaging om zowel met emotionele en rationele argumenten in discussie te treden over democratie vs. totalitairisme, verdraagzaamheid vs.fanatisme.. Ik bezocht Vb café's en had menig aangename discussie,maar gaandeweg merkte ik dat de discussie gevoerd werd op basis van pertinente leugens.. gaande van de "luiheid" van de vreemdelingen over "het pamperen" van de vreemdelingen enz..
Doorheen de jaren verhuisden "de joden" van het "etiket" gevaarlijke subvesieve cultuur naar "geïntegreerde burgers" en werd "de islam" plots de vreemde die te vernietigen en te deporteren was & nu recent zijn is het mogelijk als "islamiet" "geîntegreerd VB id te zijn". In het opbod om de"ontvredenen" als kiezer binnen te rijven doet men alsof men de eigen ideologie laat vallen. Op die manier is ons politieke landschap grondig verpest geraakt - gisterenavond zag ik een politiek debat op "Buitenhof" tussen de fractieleiders van resp. CDA en PVDA - & weg was dat eeuwig gezeur over "establishment" zonder dat er eens iets zinnigs over alternatieven gezegd wordt. Heeft er iemand enig zinnig idee over wat het VB in een regering zou willen doen ? Behalve nu zelf eens wat postjes vullen ?
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik deel mensen niet in in VB-ers en anti-VB-ers, maar in mensen die open staan en mensen die niet open staan. Van beide soorten vind je er zowel bij de VB-ers als bij de anti-VB-ers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ook een journalist kan al eens een minder dagje hebben, een dipje, de 'hu' of 'tantrums'. Hopelijk herpakt die Pauli zich, en gaat het VB verder lekker te lijf met échte argumenten.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een regering die "regeert" ( = HEERST) zou zich eigenlijk niks moeten gelegen laten liggen aan de fratsen van de oppositie....
Wat de pers betreft,een paar generaties hebben "voorname pers-personaliteiten" zich beschouwd als een "extra" macht in dit land. Het zijn nochtans maar bediendekes net als ik (OK,OK het maandloon zal wel hoger zijn,daarvan niet) ![]() Het ontwaken moet hard zijn.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je wil toch niet dat we met z'n allen weer gaan denken zoals we begin jaren '80 dachten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goede tekst van LSP.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, hetzelfde hebben ze overigens ook gezegd over de vakbondsmilitanten. Het is dus helemaal niet alleen tegen het VB en dan vooral hun kiezers dat ze op die manier denken maar over iedereen die het niet eens is met hun visie op mens en maatschappij.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 19 juni 2006 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() *knip*
Schelden is niet toegestaan. Mvg, Diatonos.
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Diatonos : 19 juni 2006 om 18:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat er velen smakelijk zullen lachen voor Pauli's uiting van (hopelijk tijdelijke) onmacht. Als je een dipje hebt, kan je beter geen stukje plegen. Dat ondervond ik hier ook al tot mijn scha en schande. ![]() Gelukkig ben ik geen toonaangevende commentator of lichtend boegbeeld.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 19 juni 2006 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toch wel, toch wel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt het dan iets uit of het 'extremisme' van Knorretje representatief is voor de gemiddelde VB-er?
Neem een voorbeeld aan het archetype van de VB-hater, Walter Pauli. Voor hem maakt het geen zak uit of er bij dat kwart miljoen VB-stemmers ook weleens mensen bij zouden kunnen zitten die NIET 'representatief' zijn voor de gemiddelde VB-er.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Diatonos : 19 juni 2006 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Toch niet professioneel voor een gevestigd journalistiek monument uit de nationale pers. Serieus: Als hoofdredacteur van de krant zou ik die Pauli een tijdje op verplichte vakantie sturen. Je mag nog voor 200% akkoord gaan met en begrip tonen voor Pauli's uitbarsting van opgekropte frustratie, toch kan je het je niet permitteren om (toch in naam van de hele krant & redactie) dergelijk scheldproza vrij te geven voor publicatie. Dat hoort niet thuis in een krant van die allure.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er ook van overtuigd dat ze Walter Pauli beter op vakantie sturen en Staaf inhuren.
![]()
![]() |
#80 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een veel betere tekst ivm het Vlaams Belang vind ik deze van Piet De Moor, geweigerd als opiniestuk in de standaard, maar wel te lezen op pdw.blogspot.com
Citaat:
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 19 juni 2006 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |