![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wees Vlaming dien God Vlaming schiep Wees Vlaming zeg ik U Die gisteren nog ontvlamingd sliep Herwake Vlaming nu en blablabla... dergelijk van hete lucht opgezwollen proza, daar krijg de vlaamsnationalist toch nog steeds een krop van in de keel, niet? Laatst gewijzigd door Mitgard : 23 juni 2006 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, leer eerst even luisteren naar de mensen in plaats van uw eigen verzinsels, bedenkingen en invallen te geloven. Dat kan veel helpen! |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Links zit wat achter, blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Belgisch ook.
|
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#67 |
|
![]() Ik was dan ook behoorlijk belgicistisch bezig, nietwaar? Zie titel en inhoud
#68 |
|
![]() Phu...
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de oudere generatie Belgicisten gaat dit misschien op maar voor de jongere generatie al lang niet meer.
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Geldt dat niet voor beide partijen?
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#74 |
|
![]() Dan daalt mijn achting voor u...
Wat krijgen wij al niet te horen: vendelzwaaier, nazi, fascist, burgerlijke stijfkop,... Ik dacht dat u eerlijker was, maar 't is toch een pot nat, die belgo's...
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik geef u geen ongelijk wat betreft het "Vlaams-nationale" en "Belgicistische" kamp. Uiteindelijk komen we met zulke verwijten geen stap verder.
![]() |
#76 |
Parlementslid
|
![]() ??
Ah deze topic was niet als slechte grap bedoeld? Wat wilde je eigenlijk met Auschwitz aan tonen? Wat haat uit mensen maken kan? Hoe uit mensen dieren worden? Verklaar eens.
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 24 juni 2006 om 04:52. |
![]() |
![]() |
#77 |
Parlementslid
|
![]() Weer mooi hypocritisch, onze mannen uit de PIC'te hoek.
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Alleen? Zoals ne groote?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() ...zegt de man met als nickname "restons courtois" maar die iedereen hier de huid volscheldt... Dat is pas hypocriet.
#80 | |
|
![]() Citaat:
Ik verontschuldig mij dan ook bij de gematigde bende belgicisten. Want jong of oud zijn imho verkeerde etiketten: gematigd en extremistisch lijken mij er beter. Ik ken nl. een jonge belgicist hier op het forum die in zijn stijl echt voldoet aan de kolder...