![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meeste Marokkaanse vrienden van mij, hebben weinig of geen zelfvertrouwen, voelen zich minderwaardig, .. Dat ze geen zelfvertrouwen hebben, is -denk ik- te danken aan hun opvoeding. Thuis hebben ze niets zeggen (vader geeft anders rammel). Zulke mensen stelen misschien sacoche, rossen misschien paar autochtonen af, maar een politiek geïnspireerde aanslag plegen, nee. Ze vinden dat politiek voor slimme, rijke en blanke mensen is .. Dus, heb geen schrik. Wat onschuldige slachtoffers betreft, die zijn er overal. In Palestijna, bijzonder veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Als Israel wilt bombarderen we jullie moslimstaatjes naar de verdoemenis maar wij zijn nu eenmaal geen onmensen.8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Dat was en is nog steeds dagelijkse kost in het Antwerpse. WeerlozeJoden die bespuugd en beschimpt worden door heetgebakerde allochtone rotzakken omdat ze een stijve krijgen als ze gemaskerde Hamas-leden zien op de televisie. Respect is iets dat men in sommige moslimgezinnen nog moet leren. Naastenliefde en respect voor anderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent dus een racist en antisemiet. Want, die Arabieren, zijn ook semieten, net zoals jij! Respect voor een kolonist (een jood in Israêl), kan ik me niet inbeelden. Maar repsect voor een andere vreemdeling, met name joden, zou verstandig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb op het internet, heel veel joden tegengekomen die zich schamen van hun afkomst. Moet je niet doen,hoor. (Natuurlijk zijn er ook joden die zich niet schamen.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Plaats waar ze zomaar mensen kunnen liquideren, of het nu om een kind,bejaarde of een hamas-militant gaat. In Israël zouden ze zoiets niet durven, ow als er een jood wordt vermoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Alsof ook maar 1 mens met volle verstand enig geloof hecht aan de 'officiële' Belgische kriminaliteitscijfers. Lach maar jongen. In Texas hebben helden als Van Temsche en de 'vijf Belgen en een Spanjaard' (het lijkt wel een mop) heel wat minder praat op de executietafel. Ik loop er ook heel wat geruster op straat dan hier.
![]() |
#73 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Japan, ik stel voor om in Japan eens een 'vijf Belgen en een Spanjaard' fratsje uit te halen. We zullen eens zien of ze ginds ook de pampers uithalen.
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Christen" mag met kleine "c" hoor; je moet je niet groter voordoen dan je bent.
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die continue haat, het is altijd hetzelfde met jou eh?
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On topic ff :
Deze week waren er al opstootjes ter plaatse. Nu roepen ze op om bloemen neer te gaan leggen, als het dan weer zo vlotjes verloopt gelijk van de week, belooft het alvast weinig goeds. Bloemen neerleggen haalt niets uit, ze brengen er die mens niet mee terug. Mensen moeten meer lef krijgen en acties ondernemen die de regering/stad/bedrijven dwingen degelijke maatregelen te nemen. En zich niet met kluitje het riet in laten sturen as usual. Mij zien ze er niet, ik loop niet mee in het hypocriete straatje. Met een bloemeke koop je je niet vrij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't Zal mondeling geweest zijn..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |