![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() Wat is er nu verkeerd aan iedereen over dezelfde kam ???
Blijkbaar willen sommigen nog niet eens een poging wagen om het probleem op te lossen... Probleem is vooral dat de politie nooit rechtlijnig is opgetreden.. Als boelzoekers weten dat ze uiteindelijk aan het kortste eind trekken zal de boel ook verdwijnen. En dat wordt nu de opdracht.. Klaar en duidelijk de grenzen bepalen. Wie over de grens gaat wordt bestraft. Dit levert meer op dan de vrijheid van ons allemaal beperken. En daar moeten we tijd en geld insteken... Of hebben sommigen misschien schrik dat de poging van procureur Rubens wel eens kon lukken.. Van mij krijgt hij het voordeel van de twijfel... Afwachten en beoordelen om eventueel bij te schaven.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Maak eens het onderscheid tussen het voorbeeldje en het trade-off dilemma dat op tafel werd gelegd.
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is nog maar een paar jaar geleden. Het probleem is erger dan je denkt. Stilaan worden we een voor een van onze vrijheden beroofd. De multiculturele samenleving betekent in concreto enkel een verrijking voor de allochtonen en een daadwerkelijke verarming en verschraling voor de autochtone bevolking die moet inleveren op haar vrijheden en verworvenheden en ingeperkt wordt in haar mogelijkheden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben niet zo thuis in die wereld, maar zijn koppels in vrijgezellen-etablissementen welkom ? Ik lees hier Darwin's verhalen van danccings die moeten sluiten omdat er op den duur alleen noch allochtonen van mannelijke strekking kwamen. Hoe los jij dan zoiets op ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus leg eens uit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom meteen twee mogelijke oplossingen willen combineren? Waarom niet eerst beginnen met de oplossing die NIET discrimineert, en kijken of die oplossing afdoende is? Mijn vriendenkring bestaat sinds m'n jonge jaren bijna uitsluitend uit jongens/mannen. Ik zou het enorm jammer vinden moesten we niet meer samen kunnen uitgaan. Tegenwoordig, nu de meesten een lief hebben gevonden, gaan vaak de mannen samen weg en de vrouwen ook, maar naar een andere plaats. Je leeft al samen met je partner, ik heb echt geen behoefte om steeds met m'n partner weg te gaan, er zijn nog veel andere mensen om u mee te amuseren. Allez, dat zal dan ook wel niet meer lukken.... Misschien blijven we beter allemaal gewoon thuis, dan lopen we geen kans dat je eigen plezier verpest wordt door maatregelen die in feite de 'rotte appels' willen viseren, maar vooral de gewone mens het leven zuur maakt. En de allochtone mannen, wat gaan die doen: echt hun zus mee pakken, of ergens op de hoek van de straat rondhangen???? Nee, ik heb jongeren liever IN de discotheek dan daarbuiten. IN de discotheek heb je immers iets meer sociale controle dan daar buiten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Oeps, eastwick, ik denk dat je een deel van het verhaal mist.
Voor een goed begrip : ik verdedig de multiculturele samenleving in een humanistisch kader. Er doen zich echter een aantal maatschappelijke problemen voor die geen eenvoudige oplossing kennen een waar alle partijen wat water in de wijn moeten doen om een compromisoplossing te vinden. Wanneer je dan voor het eerst je opwachting maakt op het moment dat iemand van de ene vleugel het positieve in het voorstel van de andere vleugel tracht te valoriseren , tja, dan kan je wel eens verward worden. Laat het duidelijk zijn : ik ondersteun alle minderheden en underdogs. Maar niet blindelings. Steeds en overal bestaat een logische tussenoplossing. Maar om de kemphanen aan beide zijden ervan te overtuigen ... da's een ander paar mouwen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan me niet herinneren dat ook maar één zaterdagavondvriendinnetje, van welke oorsprong ook, me eerst aan haar broer(s) voorstelde. (véél kans dat ik die broer nog niet eens bekeken zou hebben ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In dit geval lijkt de oplossing om iedereen in koppeltjes naar binnen te laten gaan, vooral de 'gewone' mens te treffen die geen kwaaie bedoelingen heeft in discotheken en zich gewoon wil amuseren: het is dus de 'gewone' man die water in de wijn moet doen. En dat kan de bedoeling niet zijn, dacht ik zo. Misschien moeten we eens terug kijken naar het begin van de discussie en na gaan wat nu precies het PROBLEEM is waar we deze oplossing voor gevonden hebben: * is het omdat allochtonen gediscrimineerd worden in discotheken * is het omdat autochtonen gediscrimineerd worden in discotheken * is het omdat er allochtonen in discotheken zitten * omdat er teveel mannen in groepjes komen * omdat er boelzoekers zitten * omdat er boelzoekers komen, en sommige boelzoekers allochtoon zijn * omdat er boelzoekers komen, en deze vooral mannen zijn die samen naar de disco gaan Allez, ik kan er niet zo goed aan uit hoor. Misschien eerst even kijken wat het probleem is met die discotheken, en dan kijken hoe je het probleem kunt oplossen. Misschien is de 'oplossing' wel niet aangepast aan het 'probleem'?? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() weet iemand of de politie ook onmiddellijk ter plaatse gaat komen indien IK last heb van allochtone mannetjes die me voor hoer uitschelden? Of moet ik daarvoor zelf naar het politiekantoor stappen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Langs autochtone kant ontbreekt het wat dit betreft zeker niet aan goede wil. Hoe ga je echter om met de racistische houding van moslims tegenover niet-moslimmannnen? Je kan de moslims immers niet dwingen hun vrouwen vrij te laten. Anders grijp je in in hun cultuur en ondergraaf je ineens het idee van de multiculturele samenleving. Hoe zou je zo'n gedrag overigens kunnen sanctioneren? Probeer het ook maar eens te bewijzen. Discotheken die 'overgenomen' worden door moslim-allochtonen zijn gedoemd om te sluiten, omdat 1. het niet-moslimpubliek (van alle nationaliteiten en culturen) er weg blijft en 2. omdat datgene waar de moslims op uit zijn : 'niet-moslimvrouwenvlees', er niet meer te krijgen is. Op het einde van de lijdensweg zijn er nog een paar tiental moslims voor de eigenaar van de zaak noodgedwongen de lichten voorgoed uitdraait. |
|
![]() |
![]() |