![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De duur van het onderzoek verschilt van geval tot geval maar in deze was het onderzoek niet zo moeilijk en langdurig: feitelijke oorzaak van het slachtoffer vaststellen via autopsie, voldoende getuigen, snelle arrestatie van de vermoedelijke daders en snelle reconstructie van de feiten. Ook al is dit drama een vreselijk gegeven, strafrechterlijk is het een vrij eenvoudig onderzoek vandaar dat alles snel verloopt.
![]() |
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() Het scenario dat voorspeld was komt uit,reeds 2 zijn er vrij,en het zijn de minderjarigen die de schuld krijgen,dus alleman zal uiteindelijk vrij zijn en het slachtoffer is de dader geworden,en de echte schuldigen weten nu al dat ze in dit klotenland de baas zijn.A.u.b mensen straf die paljassen op 8 october toch eens goed af,zodat ze kunnen zien wat er zal volgen in mei volgend jaar.
Laatst gewijzigd door joske : 4 juli 2006 om 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
een mensenleven is niet niks he.... Ik vrees alleen maar dat door dit "signaal" het bij de politie zal overkomen dat het business as usual is. en daarmee bedoel ik dat de politieagenten zich inzetten (ik vind dat het mag gezegd worden dat de politie VOORTREFFELIJK werk heeft geleverd) en de verdachten arresteren... en dat justitie ze vlugger laat lopen dan dat de politie ze kan oppakken... Gevolg kan (zal ????) zijn dat de politie in het vervolg zegt : waarom al die moeite doen als ze toch zo vlug vrijkomen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Als uit de reconstructie, met de getuigen(!), blijkt dat die twee jongens niet geslagen hebben dan kan hun plaatsje in de instelling beter gebruikt worden om zwaardere criminelen op te sluiten. De twee zijn dan enkel verdacht omdat ze niets tegen het gerecht gezegd hebben noch hun kameraden hebben tegen gehouden. Immers zijn ze onder strenge voorwaarden voorlopig vrijgelaten en gaan ze hun proces niet uit de weg.
En voor het over allochtonen-knuffel politiek gaat, realiteit is dat dit soort dingen bij iedereen gebeurd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Vreemdeling
|
![]() @vlijmscherp:
rede weg in welke richting? |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uit de reconstructie blijkt dat de getuigen hebben bevestigd dat deze twee de man niet hebben geslagen. Ze zijn wel schuldig aan het niet aangeven bij de politie. Nu zijn ze vrij onder voorwaarden en wachten ze hun proces af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En hoe zal u reageren wanneer ze hun proces niet afwachten? Remember Erdal (waarover btw niet meer over gesproken wordt)?
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() De moordende imperialistische makakken - mosliminvasie is al in een vergevorderd stadium gekomen in dit land.
1. Een doorgedraaide autochtone blanke Vlaming die wansmakelijke moorden tegen allochtonen heeft gepleegd, zit nog steeds in hechtenis, en zal naar alle waarschijnlijkheid terecht en verdiend zwaar gestraft worden voor zijn misdaad. Zes vunzige allochtone moslimmoordenaars schoppen en trappen in groep één blanke Vlaamse autochtoon dood (moedig hé?!), worden eerst beschermd door hun even vunzige soortgenoten, hetgeen hun arrestatie tegenhoudt, en twee daarvan worden daarna na hooguit één enkele week in hechtenis op zijn minst voorlopig vrijgelaten "omdat hun aanwetzigheid voorlopig niet is verlangd in deze zaak." Kan iemand uitleggen waarom de Vlaming nog steeds in hechtenis zit, en de allochtonen bij voorbaat een veel mildere behandling krijgen? Ofwel moeten in beide gevallen de misdadigers in hechtenis blijven tot de zaak afgerond is, ofwel worden beiden tenminste voorlopig op vrije voeten gesteld. Maar nee, de allochtone moslimmoordenaars krijgen zoals gewoonlijk weeral een voorkeursbehandeling... ![]() ![]() 2. Hoogst interessant dat Kris Luyckx wel allochtoon moorddadig moslimkrapuul kan verdedigen, maar een Vlaming niet... Kort samengevat: 1. Recht en rechtvaardigheid zijn overduidelijk niet synoniem in dit land. 2. Rechtvaardigheid is bij de behandeling van Vlaamse burgers allang zoek. 3. Allochtoon moslimkrapuul wordt op een schaamteloze manier van een voorkeursbehandeling voorzien ten opzichte van de autochtone Vlaamse bevolking. Arm, arm Vlaanderen... ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 4 juli 2006 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de feiten zijn er: die 2 zijn vrijgelaten onder voorwaarden, ze zijn dus niet onschuldig voor de rechter. maar nu wordt er hier weer ongenuanceerd gezeikt dat onze maatschappij naar de botten is, dat de multiculturele samenleving niet werkt omdat die 2 zijn vrijgelaten. dat is duidelijk dat de rede weg is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al denk ik dat deze twee niet echt een vluchtrisico inhouden. Als ze echt wilden vluchten hadden ze dat al gedaan toen ze het hele gebeuren op televisie zagen voor ze gearesteerd waren Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zou het mss kunnen dat die 2 die vrijgelaten zijn, nu eenmaal NIET hebben geschopt of geslagen? of is het omdat ze allochtoon zijn en in de buurt direct schuldig aan alles wat er gebeurt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Moesten ze in het Marokkaans de anderen aangemoedigd hebben.....hoe zou dat juridisch zitten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Begin maar te bewijzen, er is niemand die die taal spreekt.
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Elke stunt om stemmen af te wenden van het VB brengt enkel nog meer stemmen op voor het VB. Jan Modaal is slimmer geworden, Jan Modaal beseft dat de PC-meute het niet bij het rechte eind hebben. Ik loop hier in Spanje sinds een maand te verkondigen dat op 8 oktober en de dagen erna Belziek WERELDNIEUWS zal zijn. IK kijk uit naar het nieuws van 8 oktober 2006, zal voor de buis gekluisterd zitten, lachen met alles wat ze "de Vlaming" naar zijn kop smijten, lachen met de reacties van PC-politici (die weer het onweer niet hadden zien hangen), BTW, aan al die linksiewinksie multiculknuffelaars die zo graag lopen te verkondigen dat de Vlaming een bange blanke is, leg mij eens uit waarom ik hier meer racistische opmerkingen en gedachten ervaar dan in mijn geliefde Vlaanderen? Zijn de Spanjaarden dan nu plots ook verzuurde en bange blanken of slaat hier nu ook het besef in dat multicul geen rozegeur en maneschijn is?! 8) (het is hier HEET!!)
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Ik in ieder geval niet... behalve.... tizzzzzz
dat was een antwoord op Bitweiser.... 'k heb het hier beneden nog eens duidelijk gezet... dus ignore... Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 4 juli 2006 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
HET IS HIER NOG HETER, vandaag toch nog... Barcelona.... droom droom droom....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Ik in ieder geval niet... behalve ... tizzzz
![]() |
![]() |