Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2006, 17:53   #61
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Concert tegen racisme

dEUS-frontman Tom Barman schaart een verzameling artiesten rond zich om u tegen te zeggen voor zijn anti-VB-concerten op 1oktober: van Will Tura, Rocco Granata, Laura Lynn, over Clouseau en Helmut Lotti tot Flip Kowlier, Gorki, Arno, Sioen en Zita Swoon. Die maken samen, één week voor de gemeenteraadsverkiezingen, een vuist voor verdraagzaamheid en tegen racisme met de gratis optredens 0110 in Antwerpen, Gent, Brussel en Charleroi.

Al 50.000 sms'jes voor Barman

Na Tom Barmans oproep op Werchter voor zijn 0110-concert, kreeg hij al 50.000 sms'jes. De organisatoren hopen zo geld in te zamelen voor de gratis concerten. De artiesten treden dan wel gratis op, zoiets kost handenvol geld. Wie wil steunen, kan '0110' sms'en naar het nummer 3699. Dat kost 1,5 euro per berichtje. ,,De prijs van een pintje'', verduidelijkt Barman.

Dewinter stuurt ,,informatiebrief'' naar artiesten

Filip Dewinter (VB) toont zich stomverbaasd over het lijstje van artiesten die Tom Barman rond zich wist te verzamelen, vooral over de populaire variétémensen. Hij zal ze allemaal aanschrijven om ze te waarschuwen dat zo'n optreden ,,tegen hun eigen belang is''. Dewinter wil niet spreken van een dreigbrief: ,,wel een informatiebrief''.

,,Die artiesten staan er niet meteen bekend om zich politiek te profileren. Ik vermoed dat Barman ze gelokt heeft met vrijblijvende slogans zoals ,,voor verdraagzaamheid'' en ,,tegen racisme''. Maar dat ze niet weten dat op die concerten een weinig verholen stemadvies gegeven zal worden, om dus niet op ons te stemmen. Deze artiesten, Laura Lynn en Will Tura, moeten toch beseffen dat een deel van hun aanhang wél op ons stemt. Ik wil hen daar toch even op wijzen.''

,,Voor de rest doet Barman maar. Als de Antwerpenaars aan iets een hekel hebben, is het aan betutteling. Als hij wil polariseren, ik weet - net zoals burgemeester Patrick Janssens - wie daar beter van wordt. Wij dus.'' (KRG)

--------------------------------------------------------------

jee filip, wat moeten we nou met al die verdraagzame artiesten?
en worden de mensen nu ook uitgenodigd om laura-lynn en will tura cd's te komen vernielen op het feestje van bart debie?
Goed gedaan van die linksen. Ze organizeren een pro-moslim en pro-criminelen concert, strikken een aantal artiesten zonder echt te zeggen waar het om gaat, gaan na de toezegging zeggen dat het in feite om een anti-Vlaams Belang concert gaat, en kloppen op hun borst voor dat er ook maar iets is gebeurd.

Volgens mij gaat het effect eerder averechts werken. Let maar op.
Oud 5 juli 2006, 17:54   #62
PAJOT
Banneling

Standaard

Het zou mij dus niet verwonderen dat er behalve Laura Lynn nog andere misleide artiesten zullen afzeggen.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 17:57   #63
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
inmiddels is het optreden ook uit haar agenda verwijderd
Oud 5 juli 2006, 18:04   #64
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Goed gedaan van die linksen. Ze organizeren een pro-moslim en pro-criminelen concert, strikken een aantal artiesten zonder echt te zeggen waar het om gaat, gaan na de toezegging zeggen dat het in feite om een anti-Vlaams Belang concert gaat, en kloppen op hun borst voor dat er ook maar iets is gebeurd.

Volgens mij gaat het effect eerder averechts werken. Let maar op.

Ik wist niet dat Barman de belichaming van links was, en ik wist nog minder dat verdraagzaamheid gelijk staat aan pro-criminaliteit.
Weer wat bijgeleerd vandaag.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 18:09   #65
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
laat het ons hopen. Met Isabelle A is het ook zo gegaan.

Let wel : ik blijf haar muziek fantastisch vinden maar hier moet een krachtig sienjaal gegeven worden.
Den illegale download blijft over
Oud 5 juli 2006, 18:15   #66
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Jammer voor Pajot maar Laura heeft het concert niet van haar website verwijderd, dit is namelijk wat er te lezen staat op haar homepage:

LAURA LYNN TE GAST OP 'CONCERT VOOR VERDRAAGZAAMHEID'
Naast Clouseau, Axelle Red, Will Tura en Helmut Lotti en vele anderen zal ook schlagerkoning Laura Lynn op zondag 1 oktober haar medewerking verlenen aan het gratis concert voor verdraagzaamheid.
Het management én de platenfirma van Laura Lynn benadrukken dat de organisatie schriftelijk de garantie heeft gegeven dat het gaat om een concert voor verdraagzaamheid met een non-politiek karakter.
Een paar maanden geleden - nog voor er sprake was van de zinloze moorden in Antwerpen - is het idee ontstaan om een concert voor verdraagzaamheid te organiseren.
Laura Lynn: "Natuurlijk sta ik achter het idee van zinvolle verdraagzaamheid. Net zoals bij iedereen hebben de zinloze moorden in Antwerpen, de moord op Joe Van Holsbeek en het drama op die antwerpse bus mij aangegrepen. Kijk, ik ben een eenvoudig vlaams meisje, ik put veel kracht uit m'n christelijke opvoeding en daaruit heb ik geleerd dat je je naaste moet liefhebben. Het is een eenvoudige boodschap en daarom sta ik achter initiatieven die dat steunen.
Maar meer moet je er niet achter zoeken, ik hou me niet bezig met politiek. Mijn fans komen uit alle lagen van de bevolking en ik respecteer ieders persoonlijke mening en overtuiging, iedereen moet doen wat hij denkt dat het beste is. Maar uiteindelijk zijn we allemaal gewoon mensen en dat mogen we nooit vergeten. Wat er de laatste tijd allemaal gebeurt is triestig en net als iedereen wil ik een betere wereld. Als artiesten op een muzikale manier een signaal kunnen geven met hun liedjes, dan is dat een goede zaak."
Een reactie op het feit dat Vlaams Belang voorzitter Filip Dewinter een open brief zal schrijven naar deelnemende artiesten wil Laura Lynn niet kwijt omdat ze vindt dat dat niks terzake doet. De zangeres zal ook geen verdere uitspraken doen over "0110" maar benadrukt nog eens dat zij de gedachte voor verdraagzaamheid ten volle ondersteunt.

www.lauralynn.be

Laatst gewijzigd door Kim : 5 juli 2006 om 18:15.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 18:16   #67
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
inmiddels is het optreden ook uit haar agenda verwijderd
ONZIN! Het concert staat op haar homepage, de eerste pagina die je ziet als je haar site bezoekt!

Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 18:22   #68
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de massale negatieve reakties moeten Laura Lynn toch aan het denken hebben gezet. Zij is zeer begaan met haar fans.
Pas op, als je even nadenkt weet je dat ze nog zeer moeilijk terug kan. Als ze zich nu als enige zou terugtrekken onder druk van haar fans, zal de correcte goegemeente haar meteen als 'zwarte Laura' bestempelen en vliegt ze voor de volgende tien jaar achter het mediacordon.

Een beetje begrip dus!
Oud 5 juli 2006, 18:25   #69
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan Bekijk bericht
Ik wist niet dat Barman de belichaming van links was, en ik wist nog minder dat verdraagzaamheid gelijk staat aan pro-criminaliteit.
Dat Barman links is zal niemand ontkennen, hijzelf in laatste instantie.

Het tweede wat je geleerd hebt, dat "verdraagzaamheid" zoals begrepen door links hetzelfde is als pro-criminaliteit, behoort tot de bagage die een mens verwerft na een aantal jaren politiek actief te zijn. Proficiat dus dat je dit nu al geleerd hebt!
Oud 5 juli 2006, 18:27   #70
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
ONZIN! Het concert staat op haar homepage, de eerste pagina die je ziet als je haar site bezoekt!
En het gastenboek is sinds gisteren compleet opgeruimd, nietwaar?

Maar je verwart: Pajot had het over de concertagenda. Daar staat 0110 alvast niet in.

Ik zou het persoonlijk betreuren als ik Laura niet in Brussel zou mogen ontmoeten!

Laatst gewijzigd door baarle : 5 juli 2006 om 18:41.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 18:36   #71
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan Bekijk bericht
Hou het wel simpel eh!

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 18:50   #72
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
wij zijn de enigen die haar muziek beluisteren dus het zal nu snel bergaf gaan met haar carrière

Het had zo niet moeten zijn.
Dat getuigt dan ook van weinig smaak, de smaak van de lagere klasse ...
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 18:52   #73
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht

Ik wist niet dat smaken en klassen samenvielen.

Dat je haar muziek niet graag hoort, tot daar aan toe. 8)

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Citaat:
Oud 5 juli 2006, 18:53   #74
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Neen, ik vind schlager erg leuke muziek. Dit naast traditionele parademarsen, klassieke en kerkelijke muziek.

Al diene moderne brol als techno-gekweel, R&B-gebrabbel, hardrock of metal-gebrul, hoef ik niet.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 18:57   #75
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

AVV VVK: Alles Voor Vlaanderen, Vlaanderen Voor de Kaloten.
Oud 5 juli 2006, 19:00   #76
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Pas op, als je even nadenkt weet je dat ze nog zeer moeilijk terug kan. Als ze zich nu als enige zou terugtrekken onder druk van haar fans, zal de correcte goegemeente haar meteen als 'zwarte Laura' bestempelen en vliegt ze voor de volgende tien jaar achter het mediacordon.

Een beetje begrip dus!
Nochtans Laura Lynn wordt nu al constant tegengewerkt door de extreem-progressieve cultuur-elite. Ze wordt nauwelijks gedraaid op de radio, terwijl R&B-vreemdelingen als Brahim en Sandrine overal hun gekweel mogen laten horen.

Laura Lynn had een muzikaal genre opnieuw op de kaart gezet, dat totaal niet naar de smaak was van de links-progressieve kultuur "elite" (dat gespuis daar van de Humo en studio Brussel enzo meer). Nu kon ze legendarisch worden door als eerste belangrijke nationale artiest het cordon mediatique te doorbreken. Ze zou diegenen die de schlager (ook haar muziek) boycotten, zo een verdiend lesje leren. Spijtig is ook zij, net als vele anderen bezweken onder druk van de links-progressieve goegemeente. Door het feit dat ze dat nogmaals haar steun heeft voor het concert op haar site en de reacties van de fans heeft verwijderd, heeft dat mens definitief afgedaan bij mij.

Oud 5 juli 2006, 19:02   #77
Max van Dietschland

Standaard

De schlemiel Koen Wauters heeft trouwens bevestigd dat de opzet van het concert is om de mensen eens goed te laten nadenken welk bolletje ze gaan kleuren. Ik denk dat vele mensen door dat concert het wel rap zullen weten op wie ze gaan stemmen. 8)

Oud 5 juli 2006, 19:05   #78
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
De schlemiel Koen Wauters heeft trouwens bevestigd dat de opzet van het concert is om de mensen eens goed te laten nadenken welk bolletje ze gaan kleuren. Ik denk dat vele mensen door dat concert het wel rap zullen weten op wie ze gaan stemmen. 8)
Ah, voor 't Westland gaan ze alvast niet moeten stemmen eh En je mag niet lachen met schlemielen. Voor straf mag je dat woord 500 keer na mekaar opzeggen.

:spank:

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 5 juli 2006, 19:08   #79
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Nochtans Laura Lynn wordt nu al constant tegengewerkt door de extreem-progressieve cultuur-elite. Ze wordt nauwelijks gedraaid op de radio, terwijl R&B-vreemdelingen als Brahim en Sandrine overal hun gekweel mogen laten horen.

Laura Lynn had een muzikaal genre opnieuw op de kaart gezet, dat totaal niet naar de smaak was van de links-progressieve kultuur "elite" (dat gespuis daar van de Humo en studio Brussel enzo meer). Nu kon ze legendarisch worden door als eerste belangrijke nationale artiest het cordon mediatique te doorbreken. Ze zou diegenen die de schlager (ook haar muziek) boycotten, zo een verdiend lesje leren. Spijtig is ook zij, net als vele anderen bezweken onder druk van de links-progressieve goegemeente. Door het feit dat ze dat nogmaals haar steun heeft voor het concert op haar site en de reacties van de fans heeft verwijderd, heeft dat mens definitief afgedaan bij mij.
Ze ligt nu waarschijnlijk te wenen in bed, dat seutje ...
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 19:15   #80
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ha-ha!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be