![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij gaat het effect eerder averechts werken. Let maar op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Het zou mij dus niet verwonderen dat er behalve Laura Lynn nog andere misleide artiesten zullen afzeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat Barman de belichaming van links was, en ik wist nog minder dat verdraagzaamheid gelijk staat aan pro-criminaliteit. Weer wat bijgeleerd vandaag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer voor Pajot maar Laura heeft het concert niet van haar website verwijderd, dit is namelijk wat er te lezen staat op haar homepage:
LAURA LYNN TE GAST OP 'CONCERT VOOR VERDRAAGZAAMHEID' Naast Clouseau, Axelle Red, Will Tura en Helmut Lotti en vele anderen zal ook schlagerkoning Laura Lynn op zondag 1 oktober haar medewerking verlenen aan het gratis concert voor verdraagzaamheid. Het management én de platenfirma van Laura Lynn benadrukken dat de organisatie schriftelijk de garantie heeft gegeven dat het gaat om een concert voor verdraagzaamheid met een non-politiek karakter. Een paar maanden geleden - nog voor er sprake was van de zinloze moorden in Antwerpen - is het idee ontstaan om een concert voor verdraagzaamheid te organiseren. Laura Lynn: "Natuurlijk sta ik achter het idee van zinvolle verdraagzaamheid. Net zoals bij iedereen hebben de zinloze moorden in Antwerpen, de moord op Joe Van Holsbeek en het drama op die antwerpse bus mij aangegrepen. Kijk, ik ben een eenvoudig vlaams meisje, ik put veel kracht uit m'n christelijke opvoeding en daaruit heb ik geleerd dat je je naaste moet liefhebben. Het is een eenvoudige boodschap en daarom sta ik achter initiatieven die dat steunen. Maar meer moet je er niet achter zoeken, ik hou me niet bezig met politiek. Mijn fans komen uit alle lagen van de bevolking en ik respecteer ieders persoonlijke mening en overtuiging, iedereen moet doen wat hij denkt dat het beste is. Maar uiteindelijk zijn we allemaal gewoon mensen en dat mogen we nooit vergeten. Wat er de laatste tijd allemaal gebeurt is triestig en net als iedereen wil ik een betere wereld. Als artiesten op een muzikale manier een signaal kunnen geven met hun liedjes, dan is dat een goede zaak." Een reactie op het feit dat Vlaams Belang voorzitter Filip Dewinter een open brief zal schrijven naar deelnemende artiesten wil Laura Lynn niet kwijt omdat ze vindt dat dat niks terzake doet. De zangeres zal ook geen verdere uitspraken doen over "0110" maar benadrukt nog eens dat zij de gedachte voor verdraagzaamheid ten volle ondersteunt. www.lauralynn.be
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 5 juli 2006 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een beetje begrip dus! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het tweede wat je geleerd hebt, dat "verdraagzaamheid" zoals begrepen door links hetzelfde is als pro-criminaliteit, behoort tot de bagage die een mens verwerft na een aantal jaren politiek actief te zijn. Proficiat dus dat je dit nu al geleerd hebt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar je verwart: Pajot had het over de concertagenda. Daar staat 0110 alvast niet in. Ik zou het persoonlijk betreuren als ik Laura niet in Brussel zou mogen ontmoeten! Laatst gewijzigd door baarle : 5 juli 2006 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik wist niet dat smaken en klassen samenvielen. Dat je haar muziek niet graag hoort, tot daar aan toe. 8)
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Al diene moderne brol als techno-gekweel, R&B-gebrabbel, hardrock of metal-gebrul, hoef ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() AVV VVK: Alles Voor Vlaanderen, Vlaanderen Voor de Kaloten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Laura Lynn had een muzikaal genre opnieuw op de kaart gezet, dat totaal niet naar de smaak was van de links-progressieve kultuur "elite" (dat gespuis daar van de Humo en studio Brussel enzo meer). Nu kon ze legendarisch worden door als eerste belangrijke nationale artiest het cordon mediatique te doorbreken. Ze zou diegenen die de schlager (ook haar muziek) boycotten, zo een verdiend lesje leren. Spijtig is ook zij, net als vele anderen bezweken onder druk van de links-progressieve goegemeente. Door het feit dat ze dat nogmaals haar steun heeft voor het concert op haar site en de reacties van de fans heeft verwijderd, heeft dat mens definitief afgedaan bij mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() De schlemiel Koen Wauters heeft trouwens bevestigd dat de opzet van het concert is om de mensen eens goed te laten nadenken welk bolletje ze gaan kleuren. Ik denk dat vele mensen door dat concert het wel rap zullen weten op wie ze gaan stemmen. 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() :spank:
![]() |
![]() |
![]() |