![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Schitterend initiatief! Ik zal er bij zijn in Antwerpen.
Toen Tom Barman het "Festival 0110" afgelopen zaterdag aankondigde in Werchter brak er tot helemaal achteraan op de festivalweide een daverend applaus los. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verwacht je een week later hetzelfde?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb geen verwachtingen; ik heb alleen maar wensen.
Maar de veel te voorbarige hoera-stemming onder de vele VB-aanhangers op dit forum, maakt dat 8 oktober wel eens bijzonder leuk zou kunnen worden als blijkt dat het vlaams belang er eens een keer niet op vooruit gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De ervaring wijst uit dat het Belang precies extra stemmen wint door dit soort initiatieven, niet? Herinner je de opstoot van 2 pct en nog wat toen de Kamer debateerde over het afnemen van de partijsubsidies. Of de winst na de het Gentse proces, idem na de HVT-demonisering... En hoeveel maal kan een ezel zich aan dezelfde steen stoten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Die concerten, dat zijn toch een uiting van het recht op vrije meningsuiting, dacht ik toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ten andere maak ik mij hier verder weinig zorgen over. De impact van dit soort evenementen is nihil, al wordt dat naderhand door degenen die 'gewonnen' hebben altijd anders uitgelegd. Uiteraard zal Dewinter ook dit evenement in zijn voordeel trachten uit te buiten. Het zij zo. Als mensen ervoor kiezen niet aan de kant toe te staan kijken en hun stem willen laten horen, is dat hun politieke vrijheid, die niet aan banden mag worden gelegd uit vrees voor zogenaamde polarisering tussen niet-polariseerders en polariseerders. Als het VB stopt met polariseren (wat het niet zal doen), zal de andere partij er ook mee stoppen. De bal ligt dus altijd in het kamp van het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hieruit blijkt dat toestanden als 0110 een rondje masturbatie zijn voor de overtuigden, zonder enige politieke implicaties, en dat kan nooit kwaad. In de marge vraag ik me wel af of de initiatiefnemers idd wel van plan zijn het niet (partij-)politiek te spelen. Als ik Barman bezig hoor, heeft hij toch wel andere voornemens. Afgezien daarvan: elk initiatief dat geen rekening houdt met de steeds stijgende onrust van de bevolking over het jongerengeweld, is gedoemd om zonder maatschappelijke implicaties te blijven. 0110 zou er kunnen bij winnen als het ook dat aspect, dat onlosmakelijk verbonden is met "racisme" en "verdraagzaamheid", centraal zou stellen. Maar dat doet het uitdrukkelijk niet. Het is dus gedoemd om steriel te blijven. Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 4 juli 2006 om 10:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() wat een bullshit!!
vorig week end was Graspop, het blankste festuval van de lage landen.. ik ben eens benieuwd hoeveel progressieven er in Dessel aanwezig waren?? Heb met veel mensen gesproken en zeer veel propaganda geproduceerd... Dat een staatsoptreden nog iets zal veranderen lijkt me zeer sterk... waarschijnlijk zullen er in de aanloop naar de verkiezingen nog wat autos affikken, misschien wel wat bommetjes ontploffen en nog meer helden als De Moor sterven.; (niet dat ik hier vragende partij voor ben, maar als men de situatie realistisch inschat, dan weet men dat de kans zeer groot is) Al deze feiten zullen het beoogde effect van het links (oa politieke-propaganda-festival enander vb-bashing initiatieven in de rode media ...op z'n minst neutraliseren mvg, 8 oktober komt eraan, nog 96 dagen 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als Barman & Co het Belang echt pijn zouden willen doen, zouden ze een festival organiseren rond werkloosheid of armoede. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Tom Barman als wereldverbeteraar, ![]()
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "In de muziek bestaan ook veel racisten" (uit "Cha cha cha" van Raymond van het Groenewoud)
Laatst gewijzigd door baarle : 4 juli 2006 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Metalheads zouden ze moeten discrimineren, ja....
Ah zone slechte muziek
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Admiral Freebee en dEUS 'gratis' en voor een leuke mening, kan ik enkel maar verwelkomen. |
|
![]() |
![]() |