![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iemand een nieuwe benaming voor een zwart gat aub? Want dat is racistisch volgens mij! Een zwart gat dat alles opslokt en waar niks meer uit kan ontsnappen (ok, ook weer simpel gesteld, want er ontsnapt wel degelijk materiaal uit zwarte gaten - lees "De ontrafeling van het heelal" door Greene (ik ben de man zijn voornaam alweer vergeten))!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een intergekleurd gat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() griffin weekt hier een en ander los... voelt zich zeker allen dat hij zo op zoek is...
PS : deux fois cul = enculé
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in een zwart gat vindt je niets terug... in een zwart gat brandt er geen licht... in een zwart gat kunnen ze zich eens goed laten gaan de "asstronauten"... ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Wat een multiKUL grap! Ik lach me een deuk. De gelen worden veroordeeld omdat ze campagne voeren met een zwarte en een blanke.
Waar zijn we mee bezig. Waar grijpt die blanke die zwarte bij de keel? Ze heeft gewoon haar kin vast. Het gebaar is me eerder neutraal en ik vind het vreemd dat juist een campagne voor diversiteit (witte en zwarte PSP) gewraakt wordt. Het anti-racisme racisme ten top! |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een materie opslokkings en uitspuwings fenomeen , of zoiets, ... Een andersgekleurd gat, (naar analogie met andersgekleurde mens) Een rijk gepigmenteerd gat Een RAL 9005 Gat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Apple maar oppast met zijne witte en zwarten Ipod ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Griffin : 7 juli 2006 om 15:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Dat zou een multiflauwekulturele verrijking zijn geweest...
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Pakt de beestjes!
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 7 juli 2006 om 15:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() 1. Kunt gij zo vriendelijk zijn mij uit te leggen wat gij hier precies mee bedoelt
![]() 2. "Pak de beestjes" wordt aan honden en niet aan katten gezegd... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga ikik mijnen auto ook nog moeten wegdoen, ...
dat is ook ne zwarten, ... 2 keer politiek nie correct Zwart en ne 4X4 kunde nog iets slechter kopen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Let ook wel op MERKEN; ik vernam uit gemoedelijk-Amerikaanse hoek (taalhobbyisten-chat) o.a een uitleg BMW = Black Man's Wheels.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 7 juli 2006 om 22:58. Reden: aanvulling |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Cynikusje: Ik had het op Jon, niet op Garfield. ![]()
![]() |
![]() |