![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NIETS KWETST MEER DAN DE WAARHEID hé. ![]() Laatst gewijzigd door Reza : 7 juli 2006 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dan je punt of die van politieke sateliet 'liga' ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() Rare kiezers hebben jullie.
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn het zo moe meneer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *kuch* telefoonboek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() ![]() EN Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() Stuur ze een paar weken op reis.
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan de sossen dat betalen ?
Na de tv-programmas tegen de verzuring, de concerten tegen de verzuring, het schelden tegen de verzuring, nu ook gratis reizen tegen de verzuring ? Wat gaan we nog uitvinden? Vervang verzuring daar eventjes door "vraag naar ander beleid" in mijn post en je beseft waar je mee bezig bent. Het ondergraven van de democratie. De vraag vanuit het volk om een ander beleid wordt met alle registers open (concerten, er landen reuzen in Antwerpen, etc...) bestreden. Ik wens je veel geluk met je strijd voor behoud van Verhofstadt en zijn klungelaars. Ik doe er alvast niet aan mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *zwijgt en hoopt dat die poster gaat uitleggen wat hij daarmee bedoelt*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onlangs kreeg ik ook een op naam geschreven reclamebriefomslag van een optiek waar ik indertijd lenzen kocht. Ook op dit folder stond er niets vermeld. Blijkbaar schort er toch iets met de communicatie van de overheid naar de gebruiker... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vermits het VB toch op geen andere wijze in de media mag komen dan op negatieve, vooruit maar met de geit en zoveel mogelijk olie op andermans gratis vuurtjes gieten. Toch zolang het geen slachtoffers van geweld betreft. Dan laat dat domme VB het stoken en poken aan de politiek correcten over. 8)
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 juli 2006 om 07:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jullie kopstukken hebben aan iets geraakt wat ei zo na heilig is voor die mensen, hé: Will Tura, hun eeuwig zingende god, Helmut Lotti, hun Adonis en Laura Lynn zien ze als hun ideale kleindochter. Al wat het VB nu nog moet doen is Eddy Wally aanpakken voor zijn engagement tegen onverdraagzaamheid in Gent. Goed bezig, het VB...Eindelijk, het masker begint te rotten en zie...het hatelijk gelaat verschijnt.
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op 8 oktober zullen we wel weten over welke brug te ver er gestruikeld wordt, zeker? Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 juli 2006 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() Da's waar!