![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door stonaar : 9 juli 2006 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tuurlijk wordt Αγία Σοφία ooit terug een kerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de Islam wat naamsverandereringen verwijten terwijl het de Ottomanen waren (toegegeven merendeels Islamieten ), maar kom... bovendien dan even doodverzwijgen dat de naam Konstantinopel komt van de Romeinse keizer Constantijn en dus reeds een naamsverandering inhield/inhoudt ... de oorspronkelijke naam was/is Byzantion ( Byzantium ) en is inderdaad gesticht door Griekse kolonisten ( mmh ![]() ach wat maakt het immers allemaal uit, carlgustaaf ? wie weet er nu nog de échte ( oorspronkelijke ) namen van Persepolis, Babylon, Anatolië,... voor de uitermate zachtaardige komst van de Grieken ? Laatst gewijzigd door praha : 10 juli 2006 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het probleem met elke oorlog is dat er langs beide kanten gruwelijke dingen gebeuren. Moord, brand, verkrachting, ... was het er niet bij, was het geen oorlog.
In die gevangenis zijn inderdaad minder fraaie dingen gebeurd, maar het is er potverdorie oorlog. Die soldaten moeten zich kunnen uitleven. Op één of andere manier moeten ze dingen van zich af kunnen zetten ... en dan hebben ze enkele Irakezen bij hun pietje. Ik keur het persoonlijk niet goed, maar welke gruwel ziet er soms het daglicht gewoon niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
reactie: kom kom, het zal wel meevallen. F.R. in 2005: zie je nou wel reactie: niet zagen, elke oorlog brengt nu eenmaal onnoemelijk veel gruwel met zich mee. *zucht* ik word toch zo moe van altijd maar gelijk te hebben. Als zulke dingen "potverdorie" nu eenmaal gebeuren in een oorlog, BEGIN DAN GEEN FUCKING OORLOG Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 10 juli 2006 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Staatssecretaris
|
![]() Gelieve verder zonder persoonlijke aanvallen en bedreigingen te discussiëren. Een minimum aan respect misstaat niet op een discussieforum.
De volgende die zich bezondigt aan persoonlijke aanvallen of bedreigingen mag zich aan een waarschuwing verwachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Abu Ghraib als pretpark, een heilzaam psychiatrisch kuuroord, voor oververmoeide soldaten die op het puntje staan door te flippen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Gouverneur
|
![]() Ik hoop werkelijk dat wat ik hier (is artikel) lees niet waar is.. het is gewoon afschuwelijk.. en ik begrijp al helemaal niet dat iemand daar onverschillig tegenover kan staan..
walgelijk gewoon. Laatst gewijzigd door vulpes : 10 juli 2006 om 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() De journalist in kwestie is een linkse zak die ferm kan overdrijven.Raakt mij totaal niet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() avator en een ietwat andere nickname gekozen... de inertie van dit gedrocht lijkt me je nog beter te passen als je 't mij vraagt ![]() Laatst gewijzigd door praha : 10 juli 2006 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |