![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Idd, ben benieuwd of we hier ooit een verklaring op zullen krijgen.
![]() |
#63 |
Burgemeester
|
![]() Wil je die jongens(van beider kunnen) van het Abbv een koekje van eigen deeg geven mail dan naar; [email protected]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jaja.... het VB, extreem-rechtse partij gaat goed zorgen voor de rechten en de lonen van de hardwerkende arbeiders.
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bespaar je de moeite, Solidarnosc. Voor een aantal van onze rechtse vriendjes is het al voldoende het woord 'vakbond' of 'syndicaat' te lezen. De rest verzinnen ze er zelf wel bij.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 juli 2006 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, het wordt steeds minder interessant en zieliger hoor.
"Hij!" "Nee, hij!" "Ik heb dat niet gezegd." "Die mensen behoren niet tot mijn vereniging." "Die vereniging behoort niet tot mijn mensen." "Zij!!" "Ik in elk geval niet!" &c Komaan eh.
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn beste Paulus, Wat ijverig. U beheerst met verve onderdeel "ontbloot de nickname" uit het lessenpakket "Argumentatie 101 voor Politics.be." Doe zo voort.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je wil weten wie ik ben kan je dat ook gewoon vragen hoor. Mijn emailadres staat tot ieders beschikking op mijn profielpagina. Maar laat die verdoken bedreigingen achterwege, want ze vertellen meer over jou dan over mij. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |