![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() 8)
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Canadese premier steunt Israël
Haper vindt de reactie van Israël gematigd.De Canadese premier Stephen Harper vindt dat Israël "gematigd" heeft gereageerd op de ontvoering van twee soldaten door Hezbollahstrijders. "Israël heeft het recht zich te verdedigen," aldus Harper. Gematigde reactie "Gegeven de omstandigheden denk ik dat Israël gematigd heeft gereageerd," zo luidt het. "Ik vind dat het aan het andere kamp is een einde te maken aan deze escalatie," aldus de Canadese regeringsleider. Hij riep Hezbollah en Hamas op de ontvoerde soldaten vrij te laten. "Ieder land in de regio dat invloed heeft op deze organisaties, moet oproepen tot een einde aan het geweld en het bestaansrecht van Israël erkennen," aldus Harper. De Canadese premier vertrok donderdag naar Londen voor zijn eerste Europese rondreis. Hij woont dit weekeinde de G8-top in Sint-Petersburg bij en brengt daarna een bezoek aan Parijs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() De moslims willen juist vrede = Israël vernietigen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() أفهم أن إنك عربي.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan goed zijn.
Neen, dat snap ik niet. Maar zal wel niet relevant zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel boeiend om te zien, de grote propagandisten van de multi-culturele maatschappij (moslims en joden gesteund door respectievelijk de islamitische wereld en de VS) die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en in hun eigen land de baas willen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Er is hoop! Abou Jah Jah ligt er hier van in zijn bed te draaien:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=53614 Misschien kan hij het gaan oplossen? Naar mijn mening zijn de kemphanen Israël en tegenstanders elkaar waard. Jammer dat ze geweld als enige uitkomst zien om het land te verdelen. ![]() Laatst gewijzigd door Boadicea : 14 juli 2006 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik weet niet welk ander alternatief Israel heeft. Ik zie geen arabische landen die oprecht in vrede met Israël geinteresseerd zijn. Hooguit landen die zich militair koest houden omdat ze momenteel te zwak zijn, als die situatie verandert heb je imo 100% zekerheid dat ze Israel weer zullen proberen te vernietigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Van dit soort dingen krijg ik dus koude rillingen. Die Joe Olsteen mogen ze van mij morgen met een anker om zijn nek dumpen in de marinanentrog. Of nog erger : hem financieel nekken. Laatst gewijzigd door parcifal : 16 juli 2006 om 12:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Nochtans zijn dit zowat de zaken waar ook Antoon en zijn companen zich regelmatig op beroepen
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op zondag kun je hem op verschillende zenders zien, en het is echt wel de moeite om eens aandachtig naar hem te luisteren. Een paar zinnetjes quoten om hem te beoordelen is zwak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zionisten en leugens he 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou me eigenlijk niet verwonderen die vent opeens te zien promotie maken voor "christ en eternal salvation"tussen verkoopfilmpjes voor vouwladders en wafelijzers op JIM of Kanaal II. En ik beoordeel hem niet enkel op die paar zinnetjes hoor, dat is maar een lichte illustratie om aan te tonen waarom ik k*ts van dat soort 'american style preachers'. Ik krijg gewoon spontaan goesting om een longrifle te kopen en uit te proberen op die vent zijn geföhnde kopje. Het zal vast iets allergisch zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() voor de rest ben ik het trouwens eens met je. hoeveel van die whacko righthous preachers zijn al niet betrapt hoe ze hun huwelijksbeloften extra kracht gaven bij de ho*r*n ??? ![]() en dan maar vergiffenis vragen aan hun parochie... i have sinned ...gief me som moor money so i can bay another cadillac tat will keep me straaait....thaaank the lord ! thaaaank you jesus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]() dat zal satelliet zijn om tel aviv te kunnen ontvangen. ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 17 juli 2006 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
|
![]() |
![]() |