![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Wie wil ff vooraf zijn manen kammen? Liefhebbers ? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() In de Macro mag je niet binnen zonder kaart, en kinderen mogen er ook al niet in. In vele discotheken is er een dresscode, soms houden ze men of women only avonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het enige dat in de buurt komt is de wettelijke omschrijving 'privé-domein met openbaar karakter'. Met dien verstande dat wanneer jij de toegangsprijs niet betaalt, jij het recht niet hebt om dat domein te betreden. Daar sta je dan met je openbare ruimte. De eigenaar van het pretpark is trouwens heel expliciet over deze zaak. Zij verhuren het park in zijn totaliteit aan om het even wie die er de prijs voor betaalt. Mochten zij op een dag besluiten om de zaak gewoonweg op te doeken, hebben zij als zijnde de eigenaar daartoe het recht. En daar sta je opnieuw met je openbare ruimte. Idem dito inzake je aangehaalde voorbeelden. Mocht de eigenaar besluiten zijn café, dancing, fitnesscentrum/wat dan ook, te verhuren onder bepaalde voorwaarden, kom jij er niet binnen.
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dus dit is juridisch een coup, een staatsgreep mbt Engeland dan in dit geval. Dat de politiek dat jammer genoeg niet inzit, stom ja, maar het komt er wel op neer. Dan wordt het tijd dat ze het gaan inzien. 8) Je wil een theocratie, ik niet en heeft NIX met ras vandoen. Ben heel benieuwd wat daar over in de wet staat. Ben overtuigd dat het juridisch strafbaar is omdat de Islam de landswetten binnen die situatie negeert en overtreed. Zelfs de internationale regels wegens discriminatie van anderen. Maja da zijn we gewend van Moke, die deed ook nie anders dan wetten en verdragen aan zijn laars lappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat via één of andere spitsvondige juridische truuk een als publiek gepercipieerde ruimte afgesloten wordt op basis van godsdienstonderscheid, dat de perceptie van het evenment niet overduidelijk is. Stel dat dit waanzinnig initiatief echt waar zou zijn. Wie zou er dan naartoe gaan? In de eerste plaats al de moslimfascisten die achter de aanslagen van vorig jaar in London staan en die in Groot Brittannië zo'n 13% van de moslims uitmaken. Het zou dan ook een initiatief voor en door extreem rechtse moslimfascisten zijn. Totaal ongeloofwaardig dat een Amerikaanse multinational zoiets zou toelaten. Zowat alle grote multinationals worden gecontroleerd door de Joden en dan zou plots zo'n multinational een feest van moslimfascisten gaan steunen, een jaar nadat er dodelijke aanslagen zijn geweest vanuit diezelfde groep??? Hallo! Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 16 juli 2006 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Vreemdeling
|
![]() Zoals ik al zei is de term openlijk meer bruikbaar in deze situatie dan openbaar.
Met openbaar zou je denken: van de staat. Openlijk dekt zowel van de staat als privé. Enkel en alleen het feit dat mensen worden uitgesloten omwille van hun religie of cultuur is een discriminatie. Of men zich tot de eigenaar moet richten of niet esperanza, that's not the question. Dus stop met steeds hetzelfde te herhalen: richt u tot de eigenaar. Ik zeg toch niet dat we ons tegen de moslims ofzo moeten richten ![]() Het is in se een discriminatie; het wordt niet-moslims duidelijk dat zij omdat zij NIET moslims zijn, zij NIET mogen deelnemen aan een openlijke activiteit! De eigenaar is zelf niet verantwoordelijk voor wat de huurder doet, inderdaad. En daardoor moet men zich tot de HUURDER richten. Zij stellen de discriminatie in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Discrimeren mag, is een mensenrecht.
Het enige was hier zo hinderlijk is, is dat moslims de eerste zijn om te janken en te zagen als er ergens niet bij horen, en ook de eerste zijn om zelf aan de lopende band te discrimineren. Ik ben elk geval blij dat zo'n linkse personen hier discriminatie wel appreciëren. Dus ze moeten ook niet meer afkomen met vreemden die ergens niet mogen werken (de baas beslist), die in een discotheek niet binnenmogen (de eigenaar beslist), enz enz enz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als iemand positieve discriminatie verdedigt, moet men de negatieve er ook maar bij pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Inderdaad Vb-praat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
BTW, mocht ik ooit een juridisch raadsman nodig hebben, help me er aan te herinneren je van mijn lijstje te schrappen.
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je opmerking alsdat de joden de financiele wereld beheersen laat ik maar voor wat het is.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 16 juli 2006 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor degenen die zich blijkbaar de moeite niet hebben getroost om de volledige draad door te nemen en/of er eventjes hebben over nagedacht:
Citaat:
Tot zover de theorietjes over een islamitische staatsgreep.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 16 juli 2006 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Compleet belachelijk dat idee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Vreemdeling
|
![]() "Goed standpunt. Zo heb ik het ook nog niet bekeken: iemand bestrijden met zijn eigen wapens.
Als iemand positieve discriminatie verdedigt, moet men de negatieve er ook maar bij pakken." Ja, dat zei ik in het begin ook al... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() ik ben zeker dat zelfs hier, bij al deze verlichte geesten , wel enige mensen de humor van mijn voorstel kunnen smaken8) Trouwens, wat is daar nu mis aan, heb je mischien iets tegen varkentjes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik vind zelf hier niks vrij aan gezien andere mensen er niet in mogen.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() nee het trieste is, dat mensen zoals jij deze apartheid juist toejuichen terwiijl jullie altijd zo erg tegen de apartheid zijn
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou je zelf niet eens gaan testen en ons verslag uitbrengen? Ondertussen is de Groote Uittocht weer begonnen, dus zou het kunnen dat het nu normaal is. Neem je zus voor alle zekerheid toch maar niet mee zonder eerst te checken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |