![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de getuigen dat zeggen dan is dat zo, als ze dat niet zeggen dan is dat niet zo. Ik heb echter geen zicht op de verklaringen van de getuigen en ik neem aan u ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Een autopsie kan geen uitsluitsel geven aan de omstandigheden die vooraf gingen. Die man kan even goed een jongen bij de keel hebben genomen om zich te verdedigen, allemaal mogelijke theorieën. Trouwens waarom liepen ze dan weg en verstopten ze hun? Voor elke mens met een beetje gezond verstand staat dat gelijk aan schuldbekentenis. Als je vindt dat je recht in je schoenen staat heb je vertrouwen in de politie en het gerecht. Trouwens ik vind dat bij deze zaak de rechter een signaal naar de maatschappij toe moet geven, als in deze zaak de zwarte piet wordt doorgeschoven naar het slachtoffer (de overleden man voor alle duidelijkheid) dan is dat een barslechte signaal en is het bang afwachten op het volgend incident. Citaat:
Trouwens "vuile partij" dat is nogal onverdraagzaam taalgebruik. Als je geen problemen hebt met een democratie heb je tenminste het elimentair respect voor alle partijen. Inclusief de partijen die niet aan UW idealen voldoet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
of wat dacht jij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() Dat is ook de eerste keer dat iemand overlijdt aan een paniekaanval ("fight or flight reactie") Alleszins vind ik dat het er veel te dik opligt en er moedwillig een draai aan het relaas wordt gegeven. Gelooft links nu echt dat dusdanige artikels deze problemen gaan oplossen? Ik kijk met spannig uit naar het proces, alsook naar de verkiezingen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Gouverneur
|
![]() euh... ik ben niet extreem-rechts... ik hou absoluut niet van polemieken en artikels zoals de deze hitsen alleen maar de gemoederen op - geen oplossing dus. objectiviteit? graag - ik laat het dan ook aan het gerecht over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Feremans, teksten zoals deze zijn om te kotsen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Fight-or-flight_response http://www.david.uk-therapist.com/fightflight.html Laatst gewijzigd door solidarnosc : 18 juli 2006 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ga je je erbij neer leggen? Of ga je zoals de extreem-rechtsen doen, het gerecht en de staat en de vreemdelingen en ik weet niet wat nog allemaal verfoeien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() afin, IMHO lijkt dit artikel enorm biassed en wil de schrijver er een en ander mee bereiken wat volgens mij niet bijdraagt aan het serene verloop van het proces. Indien blijkt dat de vermeende daders idd niets te verwijten valt is dat zo... Daarentegen vermelden dat het slachtoffer wel es lid zou kunnen zijn van voorpost is naast de kwestie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() en als de rechter uitspraak doet, en die is toevallig niet zoals je gehoopt had...ga je dan ook over die vonnis kotsen?
![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 18 juli 2006 om 16:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |