![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 26 juli 2006 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Gouverneur
|
![]() Remember New York 9/11/2001. Toen danste de Islam in de straten, nu is het mijn beurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Daar zullen de honderdduizenden onschuldige Palestijnse en Libanese burgers veel aan hebben...
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 26 juli 2006 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Terug naar het onderwerp:
Vandaag is in Rome de conferentie over het Midden-Oosten begonnen. Vijftien landen en drie internationale organisaties zouden een uitweg proberen te vinden voor het conflict en de humanitaire crisis door het Israëlische offensief in Libanon. Laat ons hopen dat men tot een onmiddellijk staakt-het-vuren komt en dat de Amerikaanse en Israëlische regering zachtjes worden gedwongen om hun schietkramen in het Midden-Oosten te sluiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Ik kom hier met een mening en argumenten. Gij komt hier met copy-paste teksten. Wie is hier niet inhoudelijk bezig? Ik alvast niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 26 juli 2006 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() P.S: Ik wist trouwens niet dat de Werkgroep Morkhoven een onderdeel van de AEL was? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Nog iemand die probeert.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de antisemitische internationale ook probeert, Israël zal zich blijven verdedigen tegen terreur en de V.S.A plus een deel van Europa zal zich steeds achter de kant van de democratische Joodse staat scharen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementslid
|
![]() Godverdomme. Hier zijn ze er weer mee. Elke keer dat je het oneens bent met Israël wordt je verweten een antisemiet te zijn. Blijf dat maar genoeg herhalen en het zal nog zo worden ook (ooit al van self fullfilling prophecy gehoord?).
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De schandvlek van de holocaust zal Europa inderdaad nooit kunnen uitvegen (en terecht) maar het is wel hemeltergend dat de volstrekt zinloze en ongemeen gruwelijke dood van zovelen vandaag de dag schandelijk misbruikt wordt om eigen oorlogsmisdaden te vergoeilijken en kritiek te counteren. Als de joden uit die hele bloedige voorgeschiedenis niets geleerd hebben, dan is de dood van zovelen zo mogelijk nog zinlozer geweest dan ik dacht. Als u toch zo zwart/wit denkt snap ik plots uw nickname. De grootvaders van Duitsland begingen gruwelijke misdaden dus hun kleinkinderen zullen de moordzucht wel in hun bloed hebben.
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel boeiend om te weten met welke doelstelling of oogmerk deze kritiek geuit wordt. Sommigen (nt noodzakelijk jij) uiten kritiek juist omdat Israël een joodse staat is. en dan is dit antisemitische
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
nu ook het oorlogsrecht. Gebieden bezet en koloniseert, oorlogen uitlokt en al zijn burgers gelijk stelt voor de wet (christenen en moslims) méééér dan voldoende 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb niets tegen joden, enkele vrienden van mij zijn joden, de vrouw van een kameraad is joodse. Ik heb wel iets tegen de staat Israël, niet zijn bestaan op zich, maar wel het gemak waarmee deze staat zich (onder de vleugels van de VS) aan de meest essentiële rechtsregels onttrekt.
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() correctie: ik bedoelde uiteraard NIET gelijk stelt voor de wet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Nee, met mijn mening en argumenten probeer ik weer te geven wat ik over de situatie in het Midden - Oosten denk. Wat dat met sfeerschepperij ten opzichte van de Werkgroep Doolhoven te maken heeft, is mij een raadsel. Echter, constant tendentieuze teksten copy-pasten is een overduidelijke manier om sfeer te scheppen.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Zoals reeds opgemerkt, wordt iederéén die niet akkoord is met het criminele regeringsbeleid van Israël 'antisemitisch' genoemd.
|
![]() |
![]() |