![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Anciaux heeft vakantiekoorts!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Komkommerkoning 2006 |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ze Anciaux voor de rest van zijn termijn minister van ronde vierkanten maken. Zonder portefeuille...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 25 juli 2006 om 14:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kleine suggestie: goedkoop aangekochte grond rond Zaventem (goedkoop wegens geluidsoverlast) zou door het wegnemen van die geluidsoverlast véél meer waard worden: ruik ik daar speculatie? ![]() Hetzelfde gebeurde met sommige hoerenstraten in Antwerpen (een andere overlast, maar dezelfde speculatie) Laatst gewijzigd door filosoof : 25 juli 2006 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() Den Ancieux is nu echt niet meer serieus te nemen. Wil hij de Vlaamse Flahaut worden? Een minister die uitblinkt in onkunde? Alle idiote ideeën zijn blijkbaar goed om een internationale luchthaven in Vlaanderen te boycoten en er één in wallonië te plaatsen. bereikbaarheid en kostprijs doen er niet toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() Zo een opgespoten eiland in de Noordzee met een vliegveld en windmolenpark lijkt me wel een leuk idee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Ik meen me te herinneren dat Frankrijk nog ergens plannen voor een grote luchthaven in Noord-Frankrijk heeft liggen, een uurtje of minder van Brussel met de Thalys of Eurostar. Ook Orly-Charles de Gaulle en Schiphol liggen op een dik uur Thalys van Brussel: en ooit komt die TGV Frankfurt er ook.
die TGV veranderde héél wat voor luchthavens. Laatst gewijzigd door filosoof : 25 juli 2006 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() De jaarlijkse zomeroogst: duurt nog tot het einde van de vacanties
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 25 juli 2006 om 14:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Vandaag werd het zo verwoord in de gazet: "De hitte inspireert Anciaux tot originele ideeën."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Hij ziet ze weer vliegen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets wat ons hier in de grensstreek in het geheel niet ontgaan is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() toen ik de vorige keer naar de US ging, was Thalys+vlucht uit Orly stukken goedkoper dan een vlucht uit Zaventem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Net zomin als het feit dat Nederlanders of Fransen soms naar hier komen om goedkoper te vliegen een argument is om Schiphol of CDG te sluiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Ik vind het vreemd dat hoewel er nu een pak minder vliegbewegingen zijn dan tijdens de hoogdagen van wijlen Sabena het aantal klachten is geëxplodeerd. Ik denk ook dat het ietwat hypocriet zou zijn om het probleem van nachtlawaai te exporteren naar de buurlanden.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 25 juli 2006 om 20:17. |
![]() |
![]() |