![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Dus hoeveel zijn het dan volgens U? 60?
Laatst gewijzigd door Kazze : 30 juli 2006 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gaan we het spelletje persoonsverwisseling weer boven halen?
U doet maar ![]()
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het is wel een verdomd leuke bezigheid8)
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 30 juli 2006 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik vraag me nog steeds af of AntiDeutsch nu al klacht heeft neergelegd tegen Hezbollah en Hamas en Al-Qaeda en misschien als hij toch bezig is ook tegen Ahmadinejad enzo?
![]() |
#67 |
|
![]() Hij heeft waarschijnlijk naar Jozef Ostyn geluisterd
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Geschiedenisboekjes zijn pertinent gekatalyseerde verhalen
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Zoniet, is de islamitische ideologie gebaseerd op twee maten en gewichten en is onderdrukkend, censurerend, discriminerend, racistisch en aanzettend tot diefstal, verkrachting, gijzeling en moord. Waarom word de Koran, de wortel van alle islamoorlogen, niet beoordeeld door zijn métier en inhoud te vergelijken met pakweg een west-Europese grondwet of de URVM ? Welke moslim of niet-moslim durft het aan, om op gevaar van eigen leven, teksten en overleveringen uit hun heilige haatboek aan te klagen ? U ? Ik vermoed dat in deze vraag reeds een grote ontkenning schuilt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet persoonlijk tegen u he, begrijp me niet verkeerd, maar de laatste tijd hoor ik hier wel meer mensen bezig dat ze ook maar eens een klacht moeten neerleggen tegen Al Zarkawi, of Hesbollah of whatever, weetge. awel, ipv erover te blijven zagen, leg een klacht neer! Met zeiken alleen komt ge nergens. Show 'n Proof! (wu-tang!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat die vergelijking tussen de koran en de gemiddelde Europese grondwet betreft: het christendom en het jodendom moeten niet onderdoen voor de Islam. En de katholieke kerk ook niet... Persoonlijk zou ik wel overwegen om klacht neer te leggen, maar ik heb herexamens in september en nogal veel werk. Schrik van Al-Qaeda? Ja, misschien wel, maar niet van de gemiddelde moslim in het Midden-Oosten. Die verwerpen tegenwoordig zelf de methoden van Al-Qaeda.
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Kun je me morgenavond hierover berichten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Klein nuanceverschil, hier is er (gelukkig) scheiding van kerk en staat, in tegenstelling tot de islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het maakt toch al niet meer uit als ik jou morgen antwoord of niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gij denkt toch niet dat die ook maar een eurocent gaan betalen... die lachen eens goe met het belgische gekrom, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
BTW, het was maar om jezelf eens de kans te geven een andere klok te horen luiden... Laatst gewijzigd door Diego Raga : 1 augustus 2006 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wel, aangezien in die Islam geen kerken zijn, kan er ook geen scheiding tussen Kerk en Staat zijn. Maar Turkije is een seculiere staat met heel stricte scheiding tussen Moskee en Staat.
"The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter." Winston Churchill Laatst gewijzigd door Twanne : 1 augustus 2006 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() ![]() Door na te laten om druk op Israël uit te oefenen, geeft de Europese Unie het verkeerde signaal aan Israël, dat steeds extremer geweld gebruikt. De Europese lidstaten kunnen niet zomaar verzaken aan hun verplichting om in de bescherming van de burgerbevolking te voorzien. De Europese Unie moet haar beleid van twee maten en twee gewichten staken en Israël krachtig veroordelen. Het Actieplatform Palestina vraagt daarom dat de Belgische regering en de Europese Unie: * een onmiddellijk wapenembargo starten; * het Associatieakkoord tussen de EU en Israël opschorten; * een internationale Midden-Oosten vredesconferentie opstarten die streeft naar een duidelijk tijdschema om de VN-resoluties te implementeren. * een coherent beleid voeren zodat beide partijen het internationaal humanitair recht respecteren http://www.indymedia.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |