![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Voor wie zou je kiezen? | |||
VLD |
![]() ![]() ![]() |
7 | 6,73% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,88% |
NVA |
![]() ![]() ![]() |
13 | 12,50% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,92% |
SPIRIT |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,92% |
VB |
![]() ![]() ![]() |
46 | 44,23% |
LPS |
![]() ![]() ![]() |
10 | 9,62% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
4 | 3,85% |
GROEN! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 7,69% |
ANDERE |
![]() ![]() ![]() |
9 | 8,65% |
Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() N-VA. Duh...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
(Euhm... niet letterlijk op te vatten.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Dna......?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja man, die Deense nationalisten zijn overal. Groot-Deensland en zo. Zotte dingen ze.
![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of dat mag ze
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 6 augustus 2006 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementslid
|
![]() Dilbeek Nu Anders, een lokaal partijtje, naar eigen zeggen afkomstig uit het verenigingsleven, dat alles wil veranderen en daarom maar direct in kartel ging met een van de 2 huidige coalitiepartners.
't Was direct duidelijk vanwaar de wind kwam. ![]() (van Maerlant woont in Sint-Gertrudis-Pede, een Schepdaals gehucht; Schepdaal is een deelgemeente van Dilbeek.) Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 6 augustus 2006 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Burgemeester
|
![]() Ik stem gelijktijdig op christen democraten, de groen, een paar blauw
Ze komen hier toch tesamen op 1 aparte lijst op en zo slecht hebben ze het hier eigenlijk niet gedaan dus.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon een zomerpeilingske rond de politieke overtuigen die er nu heerst in Vlaanderen Na al de moorden wou ik nu eens weten wat een inpact dit had op het politieke landschap
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Dilbeek Nu Anders. Een lokale lijst die zich aangesloten heeft bij het enige betrouwbare kartel
![]() De situatie in Dilbeek: Kartel CD&V/N-VA/DNA Progressief Kartel: SP.A/Spirit/Groen (samen goed voor nul zetels, denk ik) VLD in kartel met zichzelf (lijst van de burgemeester) Vlaams Belang komt alleen op.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Als je opkomt met een nieuwe formatie die alles wil veranderen om vervolgens in bed te duiken met één van de partijen die het huidige beleid mee bepaalt, krijgt kiezer Zijne Heerlijkheid de indruk dat DNA vooral dient om malcontenten naar CD&V te lokken. Waren ze onafhankelijk gebleven of met de oppositie in zee gegaan, had ik ze wat meer krediet gegeven. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() Deze peiling toont nog maar is hoe deze site is geinfesteerd door Vlaams nationalisten en extremisten(zowel van links maar vooral van rechts).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom op heel veel site's, en geloof mij maar echt dat de deze hier super neutraal is BV.' Freedom Of Speech' ben er vorige twee weken 2 maal geband geweest ,en geloof mij maar dat ik zeker niet extreem rechts ben,anders zou ik niet met het VWS logo rondlopen. Dus MSS. dat bepaalde linkse mensen hun mening TE veel willen opdringen. Dit was maar een voorbeeldje hé
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 7 augustus 2006 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zonder de CD&V bestond de huidige coalitie -die jij zo slecht vindt- niet. Zo eenvoudig is dat. Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 7 augustus 2006 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Er was nu niet direct een alternatief... Ik hoop gewoon dat de Dilbekenaar niet NOG eens zo dom zal zijn om Platteau te herkiezen...
![]() Laatst gewijzigd door van Maerlant : 7 augustus 2006 om 13:59. |
![]() |
![]() |