![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ga je nu zeggen dat ze ondankbaar zijn omdat een deel van hen er een potje van maakt ? idem dito autochtoonse bevolking dus Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 11 augustus 2006 om 20:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die extrapolatietechniek die Vlaams-nationalisten nog steeds in het verlengde stelt van Hitler en zijn companen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeilijk, he... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ehm... het feit dat je niet in een ondervoed land leeft ? We hebben heel wat te danken aan het eigen volk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar om je toch enigszins tot antwoord te dienen : 1) mij zal je niet horen ontkennen dat het volk dat niet zou kunnen 2) mij zal je wel horen zeggen dat ze dat selectief zouden kunnnen in wat men normaal verstaat onder een democratie... dat is dus niet wat jij eronder verstaat vermoed ik ![]() 3) hier heb je echter het voordeel en het dilemma dat een bepaalde groep nog toegang moest verleend worden tot het democratisch bestel... dus de huidige democratische meerderheid zou bestaan uit een deelgroep van het volk Citaat:
die vrijheidsbeperking wordt opgelegd door de overheid ( remember beperkingen in de uvrm ) 't zou kunnen hoor moest je nu effe een brov-je organiseren dat de meerderheid zich zou uitspreken ... maar er is er bij mijn weten geen geweest dus ... uitgerekend dit als voorbeeld nemen dat een democratische meerderheid bepaalde van haar rechten zou kunnen beknotten/afschaffen is gewoonweg totaal misplaatst Laatst gewijzigd door praha : 11 augustus 2006 om 20:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. Gewoon volledig deelnemen aan de maatschappij = mogen stemmen. Hier komen profiteren van de ocmw = geen stemrecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Hans.. ![]() Nieuwe Belgen of niet.... het zijn Belgen. Wederom : meer hoeft eene mens daar niet over te zeggen ! Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoe zat dat nu weer precies met die oneerlijke discussievoering ed ? 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
da's nogal simpel hé jij sprak je uit over het negeren van de autochtoonse bevolking ... dus vraag ik me even af hoe we dat gevoel weg kunnen nemen autochtoonse stemmen dubbel tellen ofzo ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
GEEN stemrecht voor niet-belgen. Simpel, he ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus we ( wie zijn 'we' eigelijk ?.. de maatschappij an sich, de overheid ? )zijn de autochtonen wat verschuldigd omwille van hun voorvaderen ofzo ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij spreekt over extrapolatie. Ik voeg er aan toe dat de linkerzijde (waar ik jou toe reken) die overvloedig gebruikt. En ik hoepel niet op omdat ik een andere mening heb dan de jouwe. Dat soort antidemocratische gevoelens mag werken in de belgische beleidskringen maar niet bij mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zeker een onderdeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik denk het niet... en ik denk ook niet dat dat ter zake doet Citaat:
bovendien zeg ik ook nergens dat ze het er niet of wel mee eens zijn jij echter ... jij hebt daar duidelijk al een oordeel in : je zag geen kwaaie gezichten dus is het voorstel aangenomen 8) Laatst gewijzigd door praha : 11 augustus 2006 om 20:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() so ?
nogal wiedes... diegene waarop ik antwoorde begon ermee... dus ik reageer daarop Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |