![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het gaat hier wel over een (bevolkings)groep (van een groep van nog een groep...) van de libanese/palestijnse/moslim/...gemeenschap. In dit geval was je opmerking duidelijk: MIERENNEUKEN. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Ik zou niet durven
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Largo: Gelieve te reageren op mijn bericht waarin ik aantoonde dat je helemaal niet tegen geweld bent en je 100% achter wapenfreaks zoals Maddox en Kingfighter staat.
Maddox en Kingtiger (john bell hood, bk232214) in 'Overgewicht pantserwagens baart zorgen': http://forum.politics.be/showthread.php?t=53583 |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat wel snel bergaf met het geheugen.
Blijkbaar is iedereen al vergeten dat bij de initiële aanval van Hezbollah buiten die twee gijzelaars ineens ook maar een stuk of acht soldaten werden GEDOOD. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Je hebt je antwoord al lang gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Hisbollah vermoorde in zijn verleden al meer dan enkel joden; (1983)een amerikaanse marine basis werd ondermijnd,(1992) bomaanslag in Argentinië, (1994) aanslag in putje Israël,... Mensen vergeten maar al te graag wat een miserie sommigen aandoen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het puur aan mij lag, waren er geen wapens nodig. Dan mochten de leiders van landen het met de blote handen uitvechten in een glazen kooi.
helaas ligt het niet alleen aan mij. En daarom dat ik graag kennis opdoe, van hoe mensen lekaar met creativiteit de kop inslaan. Dat maakt van mij geen amorele persoon. Wat mij wel amoreel zou kunnen bestempelen is mijn onbegrip voor religieus geweld, of althans religie als drogreden. In het verleden zijn de joden altijd de underdog geweest,en werden ze als het uitkwam zo mogelijk vermoord. Nu ze eens haar op de tanden gekregen hebben, en van zich afbijten, wilt een factie dat ze toch maar het hoofd op het kapblok leggen. De Joodse religie is de minst veroveringszuchtige of bekeringsdriftige. Daar moet je al met goeie papieren afkomen om erbij te mogen. Bij de anderen was, of is het "ge moet erbij, of ge sterft". |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Niet dat ik weet.
Ik schreef aan Maddox (zie bovenaan bladzijde 3) dat zijn uitspraken veel deden denken aan zijn uitspraken in 'Overgewicht pantserwagens' bladzijde 6. Daar schreef hij ondermeer het volgende: Waarom zou de VS een stel net uit de middeleeuwen ontsnapte woestijnrovers willen onder hun controle krijgen? Het is toch duidelijk dat die maniakken echt niet meewerken.Voor de VS zijn er maar 2 opties voor Irak. Terugtrekken, of wegbombarderen. Net dezelfde keuze die ze in WO II hadden, en daar kozen ze voor wegbombarderen, en nadien met een gulle hand helpen. En ziehier, Europa en grote delen van Azië, als schitterende klant van hun." Jou reactie hierop was: Leuk dat je dit bovenhaalt van maddox w.m. want deze analyse klopt helemaal. En dan aan maddox: "nu moet de vs uit Irak beter het tweede alternatief nemen!" In je discussie met Metal Tom schreef je dat je 'ook tegen geweld' was maar in feite sta je dus voor 100% achter wapenfreaks zoals Maddox en Kingfighter die extreem geweld predikt. ![]() Maddox en Kingtiger (john bell hood, bk232214) in 'Overgewicht pantserwagens baart zorgen': http://forum.politics.be/showthread.php?t=53583 Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 16 augustus 2006 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Och mens je "ik lees (en denk) niet verder dan m'n neus lang is" begint ferm m'n ...uit te komen. Zoek dan toch ten minste of je het antwoord niet vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Neen. Ik vind dat beide zijden zwaar uit de bocht gegaan zijn. De werkgroep daarentegen is al weken heeeeeel eenzijdig bezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou de VS een stel net uit de middeleeuwen ontsnapte woestijnrovers willen onder hun controle krijgen? Het is toch duidelijk dat die maniakken echt niet meewerken.Voor de VS zijn er maar 2 opties voor Irak. Terugtrekken, of wegbombarderen. Net dezelfde keuze die ze in WO II hadden, en daar kozen ze voor wegbombarderen, en nadien met een gulle hand helpen. En ziehier, Europa en grote delen van Azië, als schitterende klant van hun." Jou reactie hierop was: Leuk dat je dit bovenhaalt van maddox w.m. want deze analyse klopt helemaal. En dan aan maddox: "nu moet de vs uit Irak beter het tweede alternatief nemen!" In je discussie met Metal Tom schreef je dat je 'ook tegen geweld' was maar in feite sta je dus voor 100% achter wapenfreaks zoals Maddox en Kingfighter die extreem geweld predikt. ![]() Maddox en Kingtiger (john bell hood, bk232214) in 'Overgewicht pantserwagens baart zorgen': http://forum.politics.be/showthread.php?t=53583 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
mvg l (en in het vervolg zoek het zelf of dat zou mij deze copy paste besparen en jou veel geNEUT) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() De 'precisieaanvallen' waren ZO precies dat half-Libanon werd platgegooid waarbij meer dan 1.000 Libanese burgers omkwamen en er 1.000.000 op de vlucht moesten gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
En dat van die duizend burgers had ik nog niet gehoord van u...wow een nieuwtje. We rechtvaardigen die duizend doden niet maar de tweehonderd aan de andere kant ook niet. Voor een gevecht dat er niet had mogen zijn aangezien (door een andere resolutie) Hesbollah al lang had moeten ontwapend zijn. Was Hesbollah ontwapend hadden ze geen 2 soldaten van het regulier leger ontvoerd (+3 soldaten vermoord bij de ontvoering). En die 8 soldaten niet vermoord die hun collega kwamen terughalen. Dus begin niet over de ontvoering is de reden van de aanval neen de ontwapening was de reden; en is dus mislukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Bush 2 heeft met zijn bombardementen ook genoeg 'casualties' vermeden van zijn kant zij maar zeker. |
|
![]() |
![]() |